Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Ik heb al meer dan genoeg niet exclusieve wagens gezien die op het fietspad geparkeerd stonden, of op andere plaatsen waar er niet geparkeerd moet worden. Maar daar let men niet op omdat die niet exclusief is..
    een bestuurder van een niet exclusieve auto die zich zo parkeert verdient een even harde trap tegen zijn kloten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      een bestuurder van een niet exclusieve auto die zich zo parkeert verdient een even harde trap tegen zijn kloten
      Voila! Iedereen gelijk voor de wet hé..

Comment

uhu... en dat geeft 'm 't recht om los over een fietspad te parkeren?
        Ik zie daar ook fietsen op de foto, dus fietsers rijden daar wel... even goed rijdt er daar werfverkeer en moeten fietsers van fietspad afwijken en alsnog onder de wielen van een auto of vrachtwagen belanden.

Omdat 't een Bentley is zijn we natuurlijk een stuk malser met zo'n kloothommel.
        Zeker niet. En dan nog, in dat deel van Gent zijn fietsers sowieso de baas

Comment

Ik zie daar ook fietsen op de foto, dus fietsers rijden daar wel... even goed rijdt er daar werfverkeer en moeten fietsers van fietspad afwijken en alsnog onder de wielen van een auto of vrachtwagen belanden.

Omdat 't een Bentley is zijn we natuurlijk een stuk malser met zo'n kloothommel.
          LOL

Oh nee de arme fietsertjes worden gehinderd, oei oei oei.

Ge zou daar eens een half uur moeten staan in de week, eens kijken wat die arme fietsertjes daar allemaal uitzetten met hun vehikel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
            Mooie buurt om te wonen in Gent!
            Als je geen auto hebt wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Als je geen auto hebt wel ja
              True
              Kmag er niet aan denken om vlak naast de Vooruit te wonen

Comment

Ja, een kras van achteren tot vanvoren als ik daar passeer met m'n fiets

Comment

Meneer met de Bentley staat anders wel lekker arrogant op 't fietspad.
                  Maar ja, 't is een exclusieve kar dus die mag dat wel laten we veronderstellen...

edit: knappe foto inderdaad, had nog iets beter geweest mocht die lantaarnpaal niet door de tekst lopen (dus van een iets andere hoek genomen...)
                  Die straat is toch afgesloten voorlopig, dus hij stond voor niemand in de weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                    Die straat is toch afgesloten voorlopig, dus hij stond voor niemand in de weg
                    Inderdaad, je moet met je fiets langs de andere kant van de straat op het voetpad lopen, want de rest van de straat is afgezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      Ja, een kras van achteren tot vanvoren als ik daar passeer met m'n fiets

Serieus, doet da nooit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Serieus, doet da nooit.
                        Nee, zo erg maak ik het niet, maar ik zou toch eens met die gast gaan klappen als dit in een normale verkeerssituatie gebeurd was..

Nu lees ik dat de straat afgesloten was, dus eigenlijk is er geen probleem.

Anders kon hij op basis van die foto wel een bekeuring verwachten. Hij staat op het fietspad, te dicht bij het licht en mag daar niet stilstaan noch parkeren.

Wel grappig, dat bordje van 'Antwerpse Bouwwerken' in Gent

Last edited by ; 07/12/2008, 11:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Anders kon hij op basis van die foto wel een bekeuring verwachten. Hij staat op het fietspad, te dicht bij het licht en mag daar niet stilstaan noch parkeren.
                          Op basis van een foto, gevonden op internet en genomen door een burger, gaat er een agent een pv opstellen zeker? Dat geloof je toch niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Op basis van een foto, gevonden op internet en genomen door een burger, gaat er een agent een pv opstellen zeker? Dat geloof je toch niet?
                            Der zijn er al veroordeeld op basis van videos op Youtube

Comment

Die videos en foto's van op internet mogen toch enkel een aanleiding geven tot een onderzoek maar gelden toch nooit als bewijsmateriaal?

Comment

Zeker ?
                                Naar mijn weten hebben ze een paar maand geleden nog 2 gasten moeten vrijlaten, omdat zelfgemaakt videomateriaal niet als bewijsmateriaal geldt.

Comment

• Ik kwam deze prachtige Granturismo S een poosje terug tegen... Wat een prachtige wagen is dat zeg! Eind december volgt een uitgebreide film-shoot.

Comment

Meneer met de Bentley staat anders wel lekker arrogant op 't fietspad.
                                    Maar ja, 't is een exclusieve kar dus die mag dat wel laten we veronderstellen...

edit: knappe foto inderdaad, had nog iets beter geweest mocht die lantaarnpaal niet door de tekst lopen (dus van een iets andere hoek genomen...)
                                    er komt daar toch geen verkeer meer (werken)

edit: eerst de andere posts lezen... hoe dan ook hij stoort daar niemand.. en fietsers in Gent vragen er soms ook om overreden te worden.. 't is echt erg bij momenten
                                    Last edited by ; 07/12/2008, 13:45.

Comment

• Ok, we (reken mezelf erbij natuurlijk) hebben genoeg gezeken over die Bentley

On-topic!
                                      Prachtig zo'n Granturismo (S), een juweel!

Oorspronkelijk geplaatst door Ziggy Marlissa Bekijk Berichten
                                      Ik kwam deze prachtige Granturismo S een poosje terug tegen... Wat een prachtige wagen is dat zeg! Eind december volgt een uitgebreide film-shoot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        ik heb me slecht uitgedrukt.. Als daar een agent gepasseerd was ipv die fotograaf, had hij een bekeuring ipv een eervolle vermelding op een forum gekregen. Duidelijker zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          er komt daar toch geen verkeer meer (werken)

edit: eerst de andere posts lezen... hoe dan ook hij stoort daar niemand.. en fietsers in Gent vragen er soms ook om overreden te worden.. 't is echt erg bij momenten
                                          Jij bent volledig gek man. Ga jij echt een fietser moedwillig omverrijden??
                                          EDIT : je bent 19j , heb jij geen fiets of heb je dat stadium overgeslagen ?
                                          Last edited by ; 07/12/2008, 16:42.

Comment

Working...
                                          X