Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    ah is het zo?
    dan heb ik het verkeerd gelezen in die mailing. dacht dat het enkel was om hem voor je winkel te zetten tijdens opendeurdagen of braderijen.

hoe heb jij er mee gereden?
    De plaatselijke optieker had er een voor een week, ik ben de carver samen met een kameraad gaan halen, en we mochten er ook wat mee rondrijden... Toch wel raar in het begin maar eens je het gewoon bent een plezier om mee te rijden en het ging nog redelijk goed vooruit ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
      Dit weekend in Coo, je kan er een Ferrari F430 Spider huren!
      De prijzen vallen nog mee, maar zal inderdaad maar voor een halfuurtje ofzo zijn. Maar het ziet er toch lullig uit een vette Ferrari met zo'n Y-plaat
      Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
      Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
      BMW 320d
      Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• idd wat is het probleem van die plaat?
        moest het nu een modena zijn tot daar aan toe. Maar een F430 is toch een recente bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          idd wat is het probleem van die plaat?
          moest het nu een modena zijn tot daar aan toe. Maar een F430 is toch een recente bak.
          Dat is gewoon mijn mening, ik vind die plaat niet echt passend op zo een dure en exclusieve wagen . Ik weet het is een klein detail, die sommigen misschien wel onbenullig vinden maar toch vind ik het mooier als een perso plaat op zo een wagen hangt. Niet dat ik er een probleem mee heb hoor .
          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
          BMW 320d
          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
            Dat is gewoon mijn mening, ik vind die plaat niet echt passend op zo een dure en exclusieve wagen . Ik weet het is een klein detail, die sommigen misschien wel onbenullig vinden maar toch vind ik het mooier als een perso plaat op zo een wagen hangt. Niet dat ik er een probleem mee heb hoor .
            achzo nu begrijp ik uw gedachtengang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
              er zijn er hier precies steeds meer met een dure kammerra!
              De camera's worden gewoon goedkoper.
              AutoMinded.be

Comment

• alleh manne meer fotos hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten

Ik vind dat niet meelopen met de kudde momenteel! Vroeger (10 jaar terug) zag je dat alleen in Knokke als een exclusiviteit en hebbedingetje op een klein aantal wagens. Vandaag is dat dus blijkbaar de norm gevonden. Dan is het net in om terug tegen de stroom in te gaan, ofwel nog iets kostelijkers en exclusievers te bedenken. Een gouden nummerplaat iemand?

Comment

• geen nummerplaat !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                      Dit weekend in Coo, je kan er een Ferrari F430 Spider huren!

Ben zondag daar nog geweest, Ferrari gezien maar het plaatje niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                        das toch heverlee.
                        Jep, bij de kerk.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                          Jep, bij de kerk.
                          zondag is het ohl antwerp dan zal er wat leuks te zien zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                            zondag is het ohl antwerp dan zal er wat leuks te zien zijn
                            Explain, ik ga normaal wel kijken

Comment

• Als dit niet exclusief is weet ik het ook niet meer... Die sidepipe doet het hem wel vind ik

i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                Als dit niet exclusief is weet ik het ook niet meer... Die sidepipe doet het hem wel vind ik

LOL, das de wagen van die mongool van de reclame euromilions

Comment

• Last edited by ; 25/01/2009, 15:06.

Comment

• uit welke turkenbak is dat getrokken.

Comment

• De RRD 300SE

Comment

• Ook exclusief:

Last edited by ; 25/01/2009, 15:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                          LOL, das de wagen van die mongool van de reclame euromilions
                                          k heb hem een paar jaar geleden in Leuven gezien

Comment

Working...
                                          X