Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenDit weekend in Coo, je kan er een Ferrari F430 Spider huren!Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenidd wat is het probleem van die plaat?
moest het nu een modena zijn tot daar aan toe. Maar een F430 is toch een recente bak.. Ik weet het is een klein detail, die sommigen misschien wel onbenullig vinden maar toch vind ik het mooier als een perso plaat op zo een wagen hangt. Niet dat ik er een probleem mee heb hoor
.
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenDat is gewoon mijn mening, ik vind die plaat niet echt passend op zo een dure en exclusieve wagen. Ik weet het is een klein detail, die sommigen misschien wel onbenullig vinden maar toch vind ik het mooier als een perso plaat op zo een wagen hangt. Niet dat ik er een probleem mee heb hoor
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichtener zijn er hier precies steeds meer met een dure kammerra!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenDat is gewoon mijn mening, ik vind die plaat niet echt passend op zo een dure en exclusieve wagen. Ik weet het is een klein detail, die sommigen misschien wel onbenullig vinden maar toch vind ik het mooier als een perso plaat op zo een wagen hangt. Niet dat ik er een probleem mee heb hoor
.
Ik vind dat niet meelopen met de kudde momenteel! Vroeger (10 jaar terug) zag je dat alleen in Knokke als een exclusiviteit en hebbedingetje op een klein aantal wagens. Vandaag is dat dus blijkbaar de norm gevonden. Dan is het net in om terug tegen de stroom in te gaan, ofwel nog iets kostelijkers en exclusievers te bedenken. Een gouden nummerplaat iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichtendas toch heverlee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJep, bij de kerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichtenzondag is het ohl antwerp dan zal er wat leuks te zien zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenAls dit niet exclusief is weet ik het ook niet meer... Die sidepipe doet het hem wel vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenLOL, das de wagen van die mongool van de reclame euromilions
Comment
Comment