Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
iemand die een maybach koopt kijkt naar standing en luxe en dan zal een maser te "goedkoop" uitvallen in zijn ogen. enige concurrentie daarvoor is de rolls. dewelke ik dan ook direct verkies boven de maybach.
Ik denk dat die maybach er zo iets ziet omdat hij net niet moet opvallen, een s ziet er eigenlijk al specialer uit. Zo een auto koopt ge om comfortabel te reizen, en dan is wat discretie welkom. Iemand die geen autokenner is zie ik niet meteen omkijken naar een maybach.
Vroegere baas van me heeft zo ooit een DB7 afbesteld, omdat een "gewone" chirurg in't dorp daar ook mee rondreed en bestelde zich toen één vd eerste Bentley Continental's id plaats...gewoon omdat ie veel duurder was.
Maakt niks uit dat een Maybach 3x duurder is dan de Maserati,
ik vind de Maserati ook minstens 3x zo mooi
iemand die een maybach koopt kijkt naar standing en luxe en dan zal een maser te "goedkoop" uitvallen in zijn ogen. enige concurrentie daarvoor is de rolls. dewelke ik dan ook direct verkies boven de maybach.
Gisteren een F430 spider gezien (kleurencombinatie was zalig - wit met zwarte velgen) - nrplaat was 001-TOY. De chauffeur was een jonge kerel van met ietswat donkere huid (moeilijk te zien vanuit mijn maat zijn appartement) tesamen met een blonde dame! De foto is gsmkwaliteit (ook donker) en de straat was redelijk smal . Het commentaar op het filmpje is van een maat van mij (was wat dronke )..
Leave a comment: