Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel II
Toevallig niemand vandaag een zwarte Aston Martin DBS / DB9 gespot ?
Nr plaat : 010 - XXL
Had graag geweten of het een DBS of DB9 was. Reed rond 12h via expresweg richting knokke en kwam hem rond 5h tegen in Antwerpen aan de konijnenpijp...
Ik heb vanmiddag een DBS zien rijden in Knokke zelf. Omdat ik angstvallig aan het proberen was mijn camera uit dat stom zakske te krijgen, heb ik de nummerplaat niet gezien. En aangezien dat zakske echt wel aan het tegenwerken was, heb ik dus ook geen foto
Was een V8 vantage
Ik zal strax foto toevoegen aan deze post...
Btw: Knokke was gewoon vandaag abnormaal
Was echt agressief aan het rijden op de expresweg richting Knokke. Met de moto wat liggen spelen. Uiteindelijk met 2 naast elkaar als eerste aan een rood licht. Deed het teken ......
Vervolgens toch echt wel alles moeten openzwieren om hem eraf te rijden ....
Aan de volgende lichten raampje open , wederzijds complimentjes gegeven.
Het hoogtepunt van de dag
Deze knalde over de dijk...zo snel dat een foto niet mogelijk was (Sound*!)
Na wat zoeken komen we iemand tegen, hij wist waar deze beauty stond...en hij bracht erons naar héén...pffff...dit is pas een exotic car Love it
Morgen déél 2
Ik ben waarschijnlijk dezelfde tegengekomen, omstreeks 18u in Brugge op de expresweg van de kust naar de verkeerswisselaar in Oostkamp. 2 venten die graag met hun gaspedaal spelen, ook al staan ze in de file Boys and their toys.
En ja...'k heb ook aan iemand gedacht van autoforum...Lampé
'k heb speciaal moeten kruipen voor het front op de foto te zetten
Maar hier is het resultaat dan toch
Comment