Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeerretributie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb vorige week ook een parkeerboete gekregen aan het station van Halle. Mijn boete was wel 25 € wat veel is naar mijn mening.
    Ik sta daar al 3 jaar elke dag en nu beginnen ze iedereen op te schrijven, een paar vrienden hebben het ook zitten.
    Het is wel zo dat er gratis parkeerplaatsen zijn maar die worden volop gebruikt door bewoners en door mensen die om 6 uur de trein nemen. wat ik wil zeggen is dat er nooit plaats is. Het strafste is nog dat ze nu een deel van de parking omgetoverd hebben tot een parkje en een fietsenstalling terwijl er al een fietsenstalling is.

Comment

inderdaad wel straf dat ze in de ene stad betalend parkeren invoeren, om automobilisten aan te zetten de trein te nemen, waarna ze aan het station in de andere stad ook betalend parkeren invoeren...

Voor de rest: dat je je parkeerticket niet betaalt vind ik één ding, maar als ze mij erop betrappen dat ik het vertik, dan betaal ik wel de boete.
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        Kerel, tis hoe da ge het bezie hé.. Telkens ik dan naart stad zou gaan betaal ik aan die automaat bekanst een pakske sigaretten, als ik me dan verplaatst naar ergens anders int stad, betaal ik weer een pakje sigaretten...

Conclusie: minder sigaretten roken en ticketjes betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Conclusie: minder sigaretten roken en ticketjes betalen
          my thoughts exactly

Comment

deze week een aanmaning gekregen van de gerechtsdeurwaarder
            benieuwd hoe dat afloopt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Ik ben enorme fan van niet betalen

Ik parkeer dagelijks in betalende zone voor ongeveer 8 uur zonder ooit te betalen. Af en toe wordt ik gecontroleerd en krijg ik een dagticket wat ik dan zonder probleem betaal...

Ik hanteer hetzelfde principe: ik betaal nooit, tenzij twee keer per jaar een boete van twaalvenhalve of vijftien euro.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
              X