Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDit is een zeer knappe Porsche maar ik zou er nooit 150.000 € kunnen aan geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Voor 150k EUR heb je een subliem mooie GT3. Doe mij die maar, dan.Ik vind 150k voor een "gewone 911 coupé" ook teveel, als je ziet dat je voor die prijs een turbo hebt idd of een GT3, ja zelfs een GT3 RS.
't zal wel zijn dat ik voor dat bedrag met m'n gretige handjes een GT3 in huis neem!
Dan kom ik er zelfs een pak goedkoper vanaf, als ik een GT3 configureer kom ik toe met 120.000€...
Ik wilde gewoon een Carrera S bouwen zoals ik hem zou willen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWeet 'k wel.Ik denk dat 'k weet hoe je ineen zit, wat dat betreft, we zijn quasi gelijk op dat vlak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBedoel je de "X51-tegenhanger" van RUF? Op hoeveel pk brengen zij 'm dan? Ik heb een vermoeden dat die upgrade niet veel goedkoper zal zijn hoor...
445pk @ 7600tpm
Volgens mij kost dat schandalig veel geld, jammer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Ik doop 'm Carrera RS!
Maar idd. ik vrees dat je met 10.000 Zorro's niet toekomt, die motor is volledig omgebouwd, het is zelf een dry sump-blok geworden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZou het moeilijk zijn om zelf een configurator te maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenTechnisch gezien is het zelfs vrij simpel.
Die Porsche CC zal wel iets moeilijker zijn want die is wel heel interactief. Die van BMW is niet moeilijk. Je kijkt gewoon wat er is aangeklikt en linkt die aan de juiste foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOp de Bmw-Grobkunden configurator kan je nu Chrome-line ook nemen in combo met het m-pakket op de 1 reeks.. MY08?
Edith1 116i 3-deurs bijgekomen ..
Edith2 123d bijgekomen (204pk)
Edith3 135i Coupé ook (38.950 EUR)
Edith4 M-pakket op E90/91 krijgt ook decoratieve lijsten in Glaciersilber
Edith5 Idem voor E92/93
Edith6 E60/61 520i (170pk)
Edith7 635d
Edith8 X5 3.0sd
Allemaal MY08 dus
Goede keuze van bmw om bij de 1-reeks coupé ook een stof/ledercombinatie in het beige te verkrijgen is, best wel knap!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIs ook vrij simpel, je moet wel veel foto's hebben dan. Kwa code is het 2 keer niks omdat het telkens hetzelfde is.
Die Porsche CC zal wel iets moeilijker zijn want die is wel heel interactief. Die van BMW is niet moeilijk. Je kijkt gewoon wat er is aangeklikt en linkt die aan de juiste foto.
Comment
-
'n coupéétje
Bmw 123d coupé
Saphirschwarz
Stof/leder Pearlpoint beige
Alu velgen styling 264
-Advantage pack
Opbergpakket
Armsteun vr
-Dynamic & Comfort pack
Interieurlijsten (Zwart hoogglans)
Sportzetels
M-Sportvering
Cruise control
Binnenspiegel auto. dimmend
Lichtpakket
Multif. stuur
Pdc achter
Regen -en lichtsensor
-Automatische airco
-Elektrisch schuifdak
-M-sportstuur
-Anthraciet dakhemel
-Usb-aansluiting
-Radio Bmw Professional
-HiFi luidsprekerssysteem
-Xenon
Totaalprijs: 40.410
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMmmm, dat in de standaard koets van hierboven
Ik doop 'm Carrera RS!
Maar idd. ik vrees dat je met 10.000 Zorro's niet toekomt, die motor is volledig omgebouwd, het is zelf een dry sump-blok geworden...
27000 dollarkes
En toch hou 'k mijn Porsche liever 100% Porsche.
Trouwens Porker, om aan +150.000 te komen voor een carrera S, moet je toch wel vrij veel aan 't interieur spenderen.
Op de S die ik gekocht heb zit zo'n 42000 euro aan opties, maar daarbij nauwelijks interieurverfraaiingen. Wel ideaal 2ehands, nu heb ik die opties in feite voor niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenTrouwens Porker, om aan +150.000 te komen voor een carrera S, moet je toch wel vrij veel aan 't interieur spenderen.
Op de S die ik gekocht heb zit zo'n 42000 euro aan opties, maar daarbij nauwelijks interieurverfraaiingen. Wel ideaal 2ehands, nu heb ik die opties in feite voor niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWhat the hell, een 123d coupé
wat een afschuwelijk ding is me dat
en dan nog voor 40k
Die voorkant is nog knap
en met een 123d is niks mis1991 Mazda MX-5 NA
Comment
Comment