Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Ja, want 60 k aan een 320d geven is wel normaal.
    Ja en nee

Comment

• Prijs kwaliteit zit ge met die 6 toch beter dan met zo een 320d. Een 6 cil diesel is zo veel aangenamer dan een 4 cil diesel.

Met deze heb je een 6 serie 6 cilinder benzine en 20 000 euro voor taks, biv, verzekering en brandstof. Hiermee kunt ge toch al een aantal jaren rijden eer uw 6 duurder is dan die 320d, terwijl dat toch een beduidend knappere auto is.

Comment

• bij porsche kan je de schakelpeddels bij de turbo wel aanvinken maar bij de gewone carrera modellen niet, terwijl ik dacht dat het op elk model verkrijgbaar was?
        never mind.. ondertussen gevonden
        Last edited by GTA freak; 05/05/2010, 14:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Appelen met strijkijzers?
          Hangt er allemaal vanaf, het is nu ook niet dat BMW 7 jaar garantie geeft he (of ik moet iets gemist hebben). Dus, als je met een nieuwe wagen rijdt, en er verstrijkt 1 of 2 jaar, dan rij je ook zonder garantie rond, net zoals die tweedehandswagen. Ik zie niet direct een verschil.

Mogelijk ben ik mis, ik weet niet direct wat garantie op een nieuwe wagen is, ik weet wel dat je die garantie dubbel en dik betaalt, dmv. het waardeverlies op het moment dat je buiten de garage rijdt, bij sommige wagens richting 15.000 euro zelfs. Daar kun je al wat dingen mee laten herstellen hoor. Akkoord, bij een gewone wagen is dat zoveel niet (die kost zelf 15K), maar zie je het ? Garantie vind ik persoonlijk overrated, dat is gewoon een luxe, en zoals alle luxe, is dat het eerste dat sneuvelt als je moet besparen.

ref., garantie bij BMW Belgie: http://www.bmw.com/be/nl/owners/service/warranty.html

2 jaar dus

Comment

• Ligt dat nu aan mijn PC of zijn de Car Configurators van BMW (.de en .be) de laatste tijd écht wel op de sukkel? IE freezet als 'ie dat ding moet openen.
            Ik weet niet wat er gaande is maar 't is al eventjes dat 't daar precies mank loopt. Na de upgrade naar de "grote" cc (met schermgrote weergave) liep dat allemaal perfect, tot ze een maand (of zo) geleden terug de "kleine" hebben bovengehaald...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ligt dat nu aan mijn PC of zijn de Car Configurators van BMW (.de en .be) de laatste tijd écht wel op de sukkel? IE freezet als 'ie dat ding moet openen.
              Ik weet niet wat er gaande is maar 't is al eventjes dat 't daar precies mank loopt. Na de upgrade naar de "grote" cc (met schermgrote weergave) liep dat allemaal perfect, tot ze een maand (of zo) geleden terug de "kleine" hebben bovengehaald...
              Vuurvosje geeft ook soms problemen...

Comment

• hier heeft hij ook een paar keer echt moeilijk gedaan

Comment

• Hier ook, zowel BMW als Audi.

Comment

• Echt zot. Al mijn PC's hebben er sinds enkele weken problemen mee. Op m'n desktop crasht IE zelfs op de pagina, op de twee laptops hier thuis laadt er niks (pas na enige tijd komt er een foutmelding "pagina kan niet geladen worden" in 't frame), laptop van 't werk laadt ook niks.

Very strange...

Ben wel altijd als de eerste erbij om van alles de updates binnen te halen (Microsoft, Avira, Adobe, alle browsers), misschien hikt 'ie door een update die niet met de CC compatibel is (of omgekeerd)? (nog al voorgehad in het verleden)

Firefox doet niks, Chrome ook niks. Bij jullie wel?

Comment

• Zitten jullie zoveel op die sties ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                        Zitten jullie zoveel op die sties ?
                        Ge moet u toch bezighouden?

En meestal doe je dan nog 1001 keer dezelfde configuratie...

Comment

• Vandaag wou ik op bmw.be 't dealernetwerk op om een telefoonnummer op te zoeken, en die applicatie draait ook op Java. Blokkeerde ook meteen en IE freezde...

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er een incompatibiliteit bestaat tussen de laatste Java-versie en de vereisten van de BMW-sites inzake Java.

Comment

• Op Firefox heb ik momenteel 0,0 problemen...

Comment

• 't Valt toch op dat hier op mijn 2 PC's op 't werk (laptop WinXP SP3 + alle updates die beschikbaar zijn, desktop idem), en onze PC's thuis (twee laptops, eentje XP SP3 + updates, eentje Vista + updates, en een desktop XP SP3 + updates) allemaal struikelen. Moet toch érgens mee te maken hebben, en 't betreft niet alleen de CC maar ook nog andere Java-toepassingen op de BMW-sites.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                Op Firefox heb ik momenteel 0,0 problemen...
                                Idem hier, maar 't is weer de "oude" CC die actief staat, zonder updates (nog oude '5 touring b.v.). Allez toch op bmw.de. Denk dat ze druk aan 't werk zijn, en toch nog iéts online willen hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Idem hier, maar 't is weer de "oude" CC die actief staat, zonder updates (nog oude '5 touring b.v.). Allez toch op bmw.de. Denk dat ze druk aan 't werk zijn, en toch nog iéts online willen hebben...
                                  Aaah, ik zit op .be

Comment

• Hier werkt het al een tijdje weer hoor. En zo erg als bij u is het nooit geweest, meestal kreeg ik hem een paar dagen na een storing wel weer aan de praat. Net heb ik eens gekeken en de kofigurator op bmw.de doet het perfect. Ik heb win 7 met chrome.

Comment

• Heb ook es in internet expl geprobeerd en daar hangt hij meteen.

Comment

• windows 7 64bit en vuurvosje hier: geen probs
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                          Zitten jullie zoveel op die sties ?
                                          't Heeft hier eentje naar Superbad zitten kijken me dunkt.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X