Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn favoriet op dit moment even geconfigureerd.

997 Mk.II GT3

- Aquablauw
    - Carbon accenten in interieur
    - PCM (navi)
    - Natuurleder
    - ...

Komt neer op een democratische prijs van 126k euro, waarvan een kleine 10k opties (met PCCB erbij zou ik op 135k komen).

Die mogen ze direct bij mij afzetten...

Ooit kom het ervan

Comment

• Is PCCB eigenlijk z'n prijs waard want het blijft toch ontzettend veel geld...?

Comment

• Als je echt gaat tracken zal dat wel zijn geld waard zijn denk ik.

Nuja, slecht zullen de standaardremmen ook niet zijn hé.

Comment

• Panamera Turbo

Komt uit op een prijsje van 162.559,70€

Cayenne Turbo

Prijsje van 147.257,35€

Zo moeilijk kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Als je echt gaat tracken zal dat wel zijn geld waard zijn denk ik.
            De meesten die gaan tracken gooien dat eraf

Comment

• Geen van beide

Comment

• kom aan 130K voor een Panamera S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                  Zo moeilijk kiezen
                  De Cayenne natuurlijk. Maar wel niet in het wit en vooral zonder striping.

Comment

• Die striping op die Cayenne kan inderdaad niet.
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      De meesten die gaan tracken gooien dat eraf
                      waarom?
                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                        waarom?
                        Omdat dat redelijk onbetaalbaar wordt als je die dingen moet vervangen als ze versleten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Omdat dat redelijk onbetaalbaar wordt als je die dingen moet vervangen als ze versleten zijn.
                          dus iemand die ga tracke laat die optie achterwegen en iemand die ni ga tracke heeft al helemaal niks aan die optie? toffe optie
                          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

dus iemand die ga tracke laat die optie achterwegen en iemand die ni ga tracke heeft al helemaal niks aan die optie? toffe optie
                            PCCB's zijn schitterend voor weggebruik en occasioneel 'es een trackday. Om wille van zoveel zaken. Maar wel gigantisch prijzig.

Als je zeer regelmatig op circuit rijdt, slijten die dingen ook erg snel, en 't kost een veelvoud van gewone stalen remmen om de schijven en blokken te vervangen. Er zijn er niet weinig die hun P, die echt vaak en hard op circuit worden gereden, dan liever niet met PCCB's uitrusten.

Check maar 'es hoeveel 996 en 997 GT3 en GT3 RS'en géén PCCB hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              PCCB's zijn schitterend voor weggebruik en occasioneel 'es een trackday. Om wille van zoveel zaken. Maar wel gigantisch prijzig.

Als je zeer regelmatig op circuit rijdt, slijten die dingen ook erg snel, en 't kost een veelvoud van gewone stalen remmen om de schijven en blokken te vervangen. Er zijn er niet weinig die hun P, die echt vaak en hard op circuit worden gereden, dan liever niet met PCCB's uitrusten.

Check maar 'es hoeveel 996 en 997 GT3 en GT3 RS'en géén PCCB hebben...
                              ik heb zo den indruk da gij nogal ne krak zijt in het kennen van de uitrustingen van wagens en het uitspitten van carconfigurators, zijt gij ergens ooit voor porsche de optie tegen gekomen om dieje rode band op ne carrera 4(s) (de 997 fl) er af te laten of te vervangen?
                              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

nogal ne krak
                                Understatement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                  Understatement
                                  ik wou em ni afschrikken door te overdrijven
                                  2009 Porsche Carrera 4S

Comment

ik heb zo den indruk da gij nogal ne krak zijt in het kennen van de uitrustingen van wagens en het uitspitten van carconfigurators, zijt gij ergens ooit voor porsche de optie tegen gekomen om dieje rode band op ne carrera 4(s) (de 997 fl) er af te laten of te vervangen?
                                    Ne krak njah. Freak, zegt m'n vriendin.

Die "optie" om de rode band op de 4-modellen van de 997/2 te vervangen door een gewoon kofferdeksel, bestaat m.i. niet. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de dealer geen gewoon kofferdeksel kan bestellen en spuiten en monteren.

Héél misschien is er via Porsche Exclusive (het echte "on demand" programma, niet de lijst van "standaardopties tegen hoge meerprijs" die je ook in de CC's vindt) wel een oplossing, maar dat zal dan m.i. niet veel minder kosten dan de dealer retrofit option.

Waarom zou je dat willen doen? (omdat ik het lelijk vind) Ah.

Comment

Die optie bestaat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Ne krak njah. Freak, zegt m'n vriendin.

Die "optie" om de rode band op de 4-modellen van de 997/2 te vervangen door een gewoon kofferdeksel, bestaat m.i. niet. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de dealer geen gewoon kofferdeksel kan bestellen en spuiten en monteren.

Héél misschien is er via Porsche Exclusive (het echte "on demand" programma, niet de lijst van "standaardopties tegen hoge meerprijs" die je ook in de CC's vindt) wel een oplossing, maar dat zal dan m.i. niet veel minder kosten dan de dealer retrofit option.

Waarom zou je dat willen doen? (omdat ik het lelijk vind) Ah.
                                        int begin vond ik het echt lelijk, ma ik begin er nu aan gewend te geraken. Dermee da een klep nabestellen er wsl ni van zal komen ma als het standaard zo geleverd kon worden was het wel het overwegen waard. (het gaat trouwens over de auto van men moeder, zelf heb ik nog lang ni het kapitaal om er ene te betalen)
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                                          Ford Focus RS 2.5i Frozen White
                                          Basisprijs: €32150
                                          Opties:
                                          - BT & Voice Control: €500
                                          - Luxe Pack 2: €1500

Totaal: €34150
                                          Totaal incl personeelskorting: €27661,5

Bling it on
                                          Eindelijk

Comment

Working...
                                          X