Dat is wel niet hetzelfde hé. Een AM is een tweezits roadster/coupé, een M5 is een sportieve gezinswagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is wel niet hetzelfde hé. Een AM is een tweezits roadster/coupé, een M5 is een sportieve gezinswagen.
Comment
-
Als ik eerlijk moet zijn, ik zou ze geen van beide kopen.
Mocht het voor dat budget een sportwagen zijn, dan zou het een 997 Carrera 4S cabrio worden
Mocht het een gezinswagen zijn, dan zou het een Audi RS6 berline zijn, ofwel de aankomende E63 AMG...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk koop mij een Aston Martin V8 Vantage voor dat geld!
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMocht het voor dat budget een sportwagen zijn,
dan zou het een 997 Carrera
4S cabrio worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVoor 112K? Is da ni wa weinig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEen paar duizend euro verschil, meer niet.
ik dacht dat dat rond R8 budget zat. ttz een beetje aangekleed tegen de 130K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMja... Moest ik nu geld hebben, ik zou hem direct kopen... Hij spookt al een paar dagen door men hoofd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten'k
ik dacht dat dat rond R8 budget zat. ttz een beetje aangekleed tegen de 130K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZo rond de 125K inderdaad, zonder korting. Er zit al zeer veel standaard op. Een ellenlange optielijst zoals bij bv Porsche heb je gewoonweg niet.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichtenecht lelijk imo
ben er zelf nog niet helemaal uit, zwart is maar zwart, maar toch...
probeersel, misschien beter met zilvere velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenecht lelijk imo
ben er zelf nog niet helemaal uit, zwart is maar zwart, maar toch...
probeersel, misschien beter met zilvere velgen.
Comment
-
Comment
Comment