Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De GPS past perfect in m'n opbergvak bovenop het dashboard, en de houder is zo'n Brodit die rond de luchtmond klikt, die haal je er in 1 seconde af (zonder schade) en steek je ook weg als je dat wil. Dan zie je er niks van. Bovendien kan je in zo'n tomtom veel makkelijker flitspalen steken dan in vaste GPS'en, en dat is een behoorlijk pluspunt vind ik. En 't kost zo goed als niks (tomtom 200 EUR, houder 35 EUR).
Simpelste oplossing voor flitspalen is niet te snel te rijden . Los daarvan, ik vond zo'n draagbare GPS ook altijd de logische keuze - het prijsverschil voor een ingebouwde valt op een gewone auto (alles onder de 50K€) eigenlijk toch niet te rechtvaardigen. Maar nu mijn keuze toevallig gevallen is op een wagen die standaard (in leasing) een (zeer basic) ingebouwde GPS heeft, ben ik wel blij dat ik er nu één ga hebben. Feit is dat je zo'n draagbare GPS doorgaans pas installeert als je hem echt nodig hebt, en dat blijft altijd een gedoe. Bijgevolg gebruik ik de mijne gewoon nooit. Terwijl bij een ingebouwde je vaakbezochte bestemmingen nooit meer dan een paar controller-duwjtes verwijderd zijn, en je bijgevolg op de hoogte gehouden kan worden van problemen op de weg door de TMC functie (want dat hebben ze allemaal, die ingebouwde). De vervelende bijgeleidingsstem zet je gewoon uit - et voila: een stille en efficiënte file-detector (als er iets gebeurt merk je dat toch op het scherm)! Voor mij is dat meer waard dan te weten waar de flitsers staan... en als je er dan toch echt zin in hebt, dan installeer je gewoon dat TomTommetje van 200 EUR even.
Met mijn Windows Vista, werkt die 3D configurator van Porsche niet Al vanalles geprobeerd (gTa heeft me zelfs al eens aangeraden om de kompjoeterbak op z'n zij te leggen, open te draaien en er een hete tas koffie op te zetten), maar niets helpt
Daarjuist nog eens een 750Li samengesteld
Bijna alle opties aangevinkt, 144.925,00 euro
BMW individual Azuritzwart
Venetobeige leder met confortstoelen
individual-velgen 20"
voor de rest bijna alle camera's, tv-tuner,
sountsysteem, massagefunctie voor de stoelen achteraan,
BMW 'individual' leeslampjes achteraan en koelbox,
schuifdak, sportstuur, speciale airco achteraan, ...
Ik weet alleen niet of ik voor chroom zou gaan ja of nee,
Met chroom:
Shadow Line:
Na de foto's te vergelijken denk ik toch dat shadow line mooier is maar
dan moet die lelijke chroomstrip over het dak ook weg
Alleen zouden ze eens nieuwe velgen moeten uitbrengen. Op een M5 zie je eigenlijk maar 2 soorten, ofwel de standaard M5 velg die elke 5 met Mpack ook heeft (weliswaar iets kleiner), ofwel de M6 velg. Ben ze alletwee een beetje beugezien..
'k wou eerlijk gezegd pianolak nemen...maar ik dacht dat het niet erg zou zijn om die sportieve alu sierlijsten te houden...
850 euro is wel trouwens erg véél voor een zwart strookje
Comment