Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Lap, 'k had 't kunnen weten dat den Andy zich zou komen moeien. Was maar een voorbeeld, hè
    I'll forgive you

Comment

• Mis topic é mannen!
      AutoMinded.be

Comment

• Is een 330D niet leverbaar in coupe? Ik vind hem niet in de BMW-config
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Een 330i dan maar. Zonder M-pack, enkel een nette velg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Is een 330D niet leverbaar in coupe? Ik vind hem niet in de BMW-config
            Jep, merkte ik vorige week ook al op. Zou de nieuwe x30d er misschien ingelegd worden vanaf 2009?

Comment

• Is een 330D niet leverbaar in coupe?
              Ik heb vorige week een 330XD coupé gezien, dus normaal gezien wel hé. Of het moest alleen maar verkrijgbaar zijn in een X versie.
              Last edited by ; 29/10/2008, 11:45.

Comment

• Is sowieso leverbaar geweest, staat nu even niet in de configurator.

Comment

• BMW M3 coupe: 89k
                  Wel full option bijna:
                  *EDC
                  *M drive
                  *MDKG
                  *Showloine
                  *USB aansluiting
                  en wat interieur prullen

Comment

• Ja, maar ik onderken wel de reële eigenschappen van een kar. Ik heb uiteraard m'n préféréekes, maar 'k ga me niet uitlaten over auto's waar 'k geen ervaring mee heb, en als ik me uitlaat over iets probeer ik de pro's en contra's (naar mijn maatstaven, het mag duidelijk zijn dat ik b.v. geen ruime auto zoek die veilig en zuinig rijdt, maar 't begrepen heb op auto's die zo gezwind mogelijk te sturen vallen en 'n zo optimaal mogelijk sportief weggedrag aan de dag leggen, zonder in een compromisloze nichekar te verworden) uiteen te zetten in plaats van een zeemzoete verkoopsbrochure te schrijven. Al durf ik af en toe wel 'es een (bedoeld) lyrisch (hoop ik) stuk schrijven dat geen ambities heeft om een objectief verslag te zijn (al is dat ferm verminderd hier, omdat er altijd zeikers zijn die het nodig vinden om de pointe totaal te missen en dan komen aandraven met contra-argumenten of beweringen dat je niet objectief bent of 'n gekleurde bril draagt... go figure), en ik geef toe dat ik vooral bij Alfa Romeo (te) vaak défautjes door de vingers zie omdat de passie die een Scudetto uitademt m'n ziel te hard raakt... Waar ik wel de bubbels van krijg, is ongefundeerd gebral pro of contra 't één of 't ander. Zo stoort me enerzijds het eeuwige gezeik over 't feit dat dit hier een BMW-forum is en enkel BMW hier goed kan doen, net zoals het me ook stoort dat er mensen zijn die (om het bij datzelfde merk te houden) altijd de BMW in een poll naar voor schuiven (en zo vind je hier liefhebbers van elk merk). Of het stoort me dat Italianen nog zo vaak als rammelkarren worden omschreven, bijvoorbeeld. En ik krijg ook de wubbes van die vooroordelen als zouden Benz-rijders ouwe peten zijn zonder verkeersinzicht, BMW-rijders wegpiraten zonder fatsoen, en SUV-rijders asociale dikkenekken. om maar iets te zeggen. En wat meningen over auto's betreft : vooral uitlatingen die gissingen zijn en niet stoelen op eigen ervaringen, botte assumpties zijn of gewoon klakkeloos gekopieer van wat testjes in één of ander magazine, of de mening van een (al dan niet als referentie in het vak fungerende, en al dan niet objectieve) andere persoon, en zeker als dat dan nog 'es zo gefilterd wordt dat slechts de halve waarheid wordt aangewend om de 'eigen zaak' te steunen (hij die wil vindt zonder moeite 5 tests die beweren dat een Opel Signum een betere auto is dan een Mercedes R-klasse, ik zeg maar iets), daar heb ik 't moeilijk mee.

Enfin, elk het zijne. 't Is goed dat er evenwicht is, de één staart zich blind op de niet-Germans en de andere staart zich blind op de Germans, zeker?

Time will tell.

Kerel, jij moet echt advocaat worden

Kijk, ik durf ook best de negatieve kanten te tonen van een auto, moest je daaraan twijfelen. Mij ga je bv. nooit horen zeggen dat een GT-R even goed klinkt als bv. een F430. En btw, als een groot, wereldbekend blad als bv. Edmunds of Motortrend zegt dat model X beter is dan model Y, dan geloof ik dat maar al te goed.
                    Voor de rest van je post geef ik u gelijk

Comment

• Afbeelding inzoomen...opslaan als wallpaper.
                      Maar dat gaat alleen met de voor en de achterkant.
                      Op de duitse site kan je gewoon direct opslaan via rechtermuisknop en dat ook met het interieur
                      Duitse configs
                      Merci

Comment

• Mooie M3 jeroen
                        Maar ik zou altijd voor de sedan gaan
                        Zo is mijn droom M3
                        Spacegrau
                        Shadowline
                        Handbak
                        19 inch*
                        Vol leder rood interieur
                        Navi professionel
                        Usb lezer
                        High end hifi system
                        Méér moet ik niet hebben

Comment

• BMW M5 Touring met wat optie's
                          112.400,00 EUR

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                              Mooie M3 jeroen
                              WTf, ik ben niet jeroen hé
                              M3 berline kon ik niet kiezen op de Belgische config Die geniet ook men voorkeur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Kerel, jij moet echt advocaat worden
                                Ik ben jurist maar heb bewust niet voor de advocatuur gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                  Het gebeurt momenteel bij geen enkel merk, misschien enkele dealers die het vrijwillig doen zoals bij u het geval
                                  Naar welke garage ga je, Tom?
                                  Lexus doet het toch en merken zoals Bentley/RR (dacht ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                    Mooie M3 jeroen

Danku

Lexus =/= Jeroen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      WTf, ik ben niet jeroen hé
                                      M3 berline kon ik niet kiezen op de Belgische config Die geniet ook men voorkeur.
                                      Oeps
                                      Toch nog iets goed van de sedan

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Danku

Lexus =/= Jeroen hé
                                      Sry, maar ik dacht ook altijd da gij M modellen config* omdat er M in uw naam stond...
                                      Nevermind

Comment

• Liever dan een Q7

AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                          Liever dan een Q7
                                          Me 2 Q7 vind ik te groot naar men goesting...
                                          Btw: knappe config

Comment

Working...
                                          X