Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De stap naar de M6 cab wordt dan wel heel klein op die manier.

Comment

• Saab 9-3 Sport-Hatch 2.0T XWD (210 pk)
      47.090 Euro

(donkerblauw)

Comment

• Comment

• die prijs, dat is te veel geld voor een saab

saab is fout bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            die prijs, dat is te veel geld voor een saab

saab is fout bezig
            + 1

Comment

saab is fout bezig
              Die prijs van "mijn" Saab vind ik goed doenbaar... maar er valt uiteraard ook 50k uit te krijgen.

Comment

saab is fout bezig
                Correctie: GM is fout bezig.
                Tis idd veel geld, ik zou het er ook niet aan geven, maar geef toe, hij is wel mooi he

Comment

• Liever een 520d/525d met Mpack voor dat geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Correctie: GM is fout bezig.
                    Tis idd veel geld, ik zou het er ook niet aan geven, maar geef toe, hij is wel mooi he
                    Natuurlijk, als ik mocht kiezen zou ik altijd saab nemen. Maar als je echt redelijk bent, is dit veel geld en het interieur valt echt tegen (zeker vergeleken met vroeger).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Liever een 520d/525d met Mpack voor dat geld.
                      Euhm.....nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Liever een 520d/525d met Mpack voor dat geld.
                        compleet basic bmw vs uitgeruste saab: moeilijke keuze

Comment

• Saab zou toch winnen hier denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            Euhm.....nee
                            Als ik mocht kiezen wel hoor.

525d met Mpack >>> 48.775 euro.

Comment

• fucking hell, BMW is toch duur zulle...

voor een full option 120d heb je vanaf volgend jaar (om het in mijn wereld te houden) een 2.8 V6 TURBO (OPC) Opel Insignia 4WD... Full Option...
                              Last edited by ; 09/08/2008, 11:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                fucking hell, BMW is toch duur zulle...

voor een full option 120d heb je vanaf volgend jaar (om het in mijn wereld te houden) een 2.8 V6 TURBO (OPC) Opel Insignia 4WD... Full Option...

Comment

• Dit verkies ik zeker weten boven een M3. Anoniem, klassevol en 7000 euro goedkoper dan een basis M3.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die 335i is inderdaad een sublieme kar met 'n zalige motor en makkelijk sneller te maken door een vishnu stage ofzo.. De kleurencombo vind ik wel 'apart'
                                    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                      Die 335i is inderdaad een sublieme kar met 'n zalige motor en makkelijk sneller te maken door een vishnu stage ofzo.. De kleurencombo vind ik wel 'apart'
                                      De kleuren zijn inderdaad gewaagd en niet iedereen zal het mooi vinden. Oorspronkelijk had ik een beige interieur voorzien maar uiteindelijk vond ik dit beter passen. Alleen vraag ik me af of de zetels in werkelijkheid naar het bruine (dan passen ze) of naar het rode neigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                        De kleuren zijn inderdaad gewaagd en niet iedereen zal het mooi vinden. Oorspronkelijk had ik een beige interieur voorzien maar uiteindelijk vond ik dit beter passen. Alleen vraag ik me af of de zetels in werkelijkheid naar het bruine (dan passen ze) of naar het rode neigen.
                                        Toch eerder naar het bruine ja.. maar met de facelift kan je nu ook het sattlebraun nemen, is nog een tikkeltje bruiner maar is echt een prachtig kleur!
                                        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                          Dit verkies ik zeker weten boven een M3. Anoniem, klassevol en 7000 euro goedkoper dan een basis M3.
                                          sommige versies v/d 335i krijgen na FL ook de dubbele-koppelings-automaat (hoe heet dat f*cking ding bij bmw, mdct ofziets)

Comment

Working...
                                          X