De stap naar de M6 cab wordt dan wel heel klein op die manier.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendie prijs, dat is te veel geld voor een saab
saab is fout bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendie prijs, dat is te veel geld voor een saab
saab is fout bezig
Comment
-
saab is fout bezig
Tis idd veel geld, ik zou het er ook niet aan geven, maar geef toe, hij is wel mooi he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenCorrectie: GM is fout bezig.
Tis idd veel geld, ik zou het er ook niet aan geven, maar geef toe, hij is wel mooi he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenLiever een 520d/525d met Mpack voor dat geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenLiever een 520d/525d met Mpack voor dat geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEuhm.....nee
525d met Mpack >>> 48.775 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenfucking hell, BMW is toch duur zulle...
voor een full option 120d heb je vanaf volgend jaar (om het in mijn wereld te houden) een 2.8 V6 TURBO (OPC) Opel Insignia 4WD... Full Option...
Comment
-
Dit verkies ik zeker weten boven een M3. Anoniem, klassevol en 7000 euro goedkoper dan een basis M3.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenDie 335i is inderdaad een sublieme kar met 'n zalige motor en makkelijk sneller te maken door een vishnu stage ofzo.. De kleurencombo vind ik wel 'apart'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenDe kleuren zijn inderdaad gewaagd en niet iedereen zal het mooi vinden. Oorspronkelijk had ik een beige interieur voorzien maar uiteindelijk vond ik dit beter passen. Alleen vraag ik me af of de zetels in werkelijkheid naar het bruine (dan passen ze) of naar het rode neigen.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenDit verkies ik zeker weten boven een M3. Anoniem, klassevol en 7000 euro goedkoper dan een basis M3.
Comment
Comment