Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
    Amai dat zijn wel veel details bij den A6 avant
    Das met heel de standaard uitrusting erbij(echt elk detail dat er standaard inzit)

Comment

• Serieus ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Yep.

Ik heb héél lang zitten zoeken naar de imho ideale kleurencombinatie met die zwart/grijze stof (ik wou met opzet geen leder of half leder nemen, immers het moest een low budget Cooper S worden). En dan kwam een zilveren met zilveren dak en spiegels, zilveren interieurlijsten en zwarte interieurhemel ... er als de meest "volwassene" uit.

Een ander kleur met dat (in 't echt vérre van triestige en ja zelfs best mooie) stofje maakt de auto écht een "ik wil wel maar kon nauwelijks"-auto. Nu ziet 'ie er zeker edel en statig uit.

En eerlijk ? Ik begin m'n buik vol te krijgen van die flashy MINI's. Je denkt speciaal te doen door een witte te nemen met zwarte bonnet stripes, of dat iedereen je zal aangapen als ware je dé style-goeroe met je rooie MINI met wit dak en spiegels ... maar iederéén rijdt met zo eentje (en die vallen dan ook nog 'es véél meer op).

Let wel : ik vind die flashy MINI's het éinde, hé. Maar ik zou 'm zelf niet moeten hebben, immers ik wil iets anders dan de anderen. En dat is het minste wat je van die zilveren met zilveren dak en spiegels Cooper S (zéker met die nieuwe 17" Web Spoke velgen) kan zeggen.

Plus zowiezo moest 't een budget-MINI worden. Eigenlijk wou ik niet boven de € 25.000 uitkomen, maar dat was niet mogelijk.
        Dan zou ik zeggen: liever met een mooie MINI rijden waar iedereen al in rijdt, dan met een lelijke MINI.

Niks verkeerd op bedoelt hoor gTa!

En anders zou ik al meer dan tevreden zijn met een Coopertje Traag (nou ja) met wel enkele leuke opties.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
          Dan zou ik zeggen: liever met een mooie MINI rijden waar iedereen al in rijdt, dan met een lelijke MINI.

Niks verkeerd op bedoelt hoor gTa!
          I know, i know, elk z'n smaak.

Al zou je férrem staan blikken mocht je m'n virtuele S'je in een rijtje zien staan met allemaal Italian Job lookalikes.

Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
          En anders zou ik al meer dan tevreden zijn met een Coopertje Traag (nou ja) met wel enkele leuke opties.
          Awel, vroeger was ik ook van die mening ... maar sinds ik Babs heb, weet ik wel beter. rijplezier komt in de éérste plaats nog altijd van het aandrijfgeheel, en frankly : het verschil in grunt tussen een Cooper en een Cooper S is pretty gigantic.

Stel dat ik b.v. € 2.500 extra budget zou hebben gehad toen ik Babs adopteerde, dan zou ik niét voor leder en hout en een schuifdak en harman/kardon zijn gegaan, maar metéén voor de 330d. Oh ja.

En je kan nou niet zeggen dat een Cooper S van € 26.000 mager uitgerust is, vind ik zo. Okay, die kleurencombinatie is puur persoonlijk (laat die Web Spokes eraf en je kan al een deels lederen interieurtje nemen, of de Pepper Pack bijna), maar toch. Een volledig basis Cooper S, zonder airco of CD-radio of snelheidsregelaar of schuifdak of 17" of whatever ... die zou ik niet moeten hebben. Dan neem ik véél liever een Cooper met wat opties.

Comment

• Je uitleg klinkt niet slecht.

Comment

I know, i know, elk z'n smaak.

Stel dat ik b.v. € 2.500 extra budget zou hebben gehad toen ik Babs adopteerde, dan zou ik niét voor leder en hout en een schuifdak en harman/kardon zijn gegaan, maar metéén voor de 330d. Oh ja.
              Waarom dan wel? je 320d is heeft toch een alom geprezen motor die uitblinkt in rijplezier en dergelijke? Is een 330d dan zo een verschil buiten het feit dat hij iets rapper is?

Moest je nu nog zeggen dat je een 325 nam of een andere benzine, maar gewoon een zwaardere diesel? dat is een beetje on-gTa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                Waarom dan wel? je 320d is heeft toch een alom geprezen motor die uitblinkt in rijplezier en dergelijke? Is een 330d dan zo een verschil buiten het feit dat hij iets rapper is?

Moest je nu nog zeggen dat je een 325 nam of een andere benzine, maar gewoon een zwaardere diesel? dat is een beetje on-gTa
                Ik kan het wel begrijpen dat je minder tevreden bent over je motor als je al erg vaak een R6 hebt gehad.
                Van een V8 4.4i naar een R4 2.0d overstappen ook anders ook een grote overgang.

Een ander vraagje voor gTa. Ik weet dat je benzine liefhebber bent. Kies eens tussen een 320i en een 330d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                  Ik kan het wel begrijpen dat je minder tevreden bent over je motor als je al erg vaak een R6 hebt gehad.
                  Van een V8 4.4i naar een R4 2.0d overstappen ook anders ook een grote overgang.

Een ander vraagje voor gTa. Ik weet dat je benzine liefhebber bent. Kies eens tussen een 320i en een 330d.
                  ben gTa wel niet maar ga hier toch ook op antwoorden

de E46 320i verkies ik boven de 330d
                  de E90 zal ik in 330d kiezen, liever 6cyl diesel dan 4pitter nafteuh

Comment

• Ik kies dan toch de 330d ... een 320i is naar mijn smaak wat nipt. Zeker in de cabrio (voldoende testgereden voor ik mijn 325Ci kocht) ... al gaat 'ie in de touring wel duidelijk vlotter, die 2.2i.

Vervang die 320i door 'n 325i en ik neem de benzine.

't Enige probleem ... ik moést een diesel nemen.

Comment

Ik kies dan toch de 330d ... een 320i is naar mijn smaak wat nipt. Zeker in de cabrio (voldoende testgereden voor ik mijn 325Ci kocht) ... al gaat 'ie in de touring wel duidelijk vlotter, die 2.2i.

Vervang die 320i door 'n 325i en ik neem de benzine.

't Enige probleem ... ik moést een diesel nemen.

Ja, 325ci altijd boven 330d neem ik aan.

Heb hier nog wat gemaakt. Ik had in mijn achterhoofd het idee dat ik een 535d aan het maken was. Ik vond de HUD niet. Anyways, op het einde kwam ik er achter dat ik een X5 aan het samenstellen was.

Er zat dan ook 2 uur bar tussen en 4 bier.

BMW

X5 3.0d
                      € 46 800,00

Automatische versnellingsbak € 2 408,00

Toledoblau € 875,00

Alu velgen styling 168 20" ---

Leder Dakota grau € 2 360,00

Sportpakket € 3 900,00

- Alu velgen styling 168 20"
                      € 2 055,00
                      - Gespoten aanbouwdelen
                      € 0,00
                      - Graphit Line interieur
                      € 0,00
                      - Hemelbekleding in anthrazit
                      € 0,00
                      - Sportophanging
                      € 0,00
                      - Sportstuur
                      € 0,00
                      - Sportzetels vooraan
                      € 0,00
                      - Witte pinklichten
                      € 0,00
                      - Zetels, elektrisch + geheugen
                      € 0,00

Aanhangerkoppeling € 950,00

Adaptieve bochtverlichting € 480,00

Alarminstallatie € 0,00

Automatische dimmende binnen- en buitenspiegel € 605,00

Bekerhouders achteraan € 0,00

Bijkomende voorverwarming € 1 236,00

Binnenspiegel met digitaal kompas € 100,00

Centrale armsteun vooraan € 0,00

Dakdragerssysteem € 303,00

Elektronisch gestuurde airconditioning € 0,00

Fluwelen tapijten € 142,00

Hogedrukreiniging koplampen € 303,00

Multifunktioneel stuurwiel € 0,00

Navigatiesysteem Professional € 3 050,00

Niveauregeling van de 2 assen € 1 935,00

Panoramisch schuifdak in glas € 1 935,00

Park Distance Control € 900,00

Regensensor en lichtsensor € 120,00

Rokerspakket € 0,00

Scheidingsnet € 0,00

Sound system € 612,00

Verhoogde trekkracht € 133,00

Verwarmd stuurwiel € 200,00

Verwarmde achterzetels € 435,00

Verwarmde zetels € 435,00

Xenon voor grote en dimlichten € 825,00

Zijdelingse airbags achter € 621,00

Zonnewerende ramen achter € 480,00

Montant total € 74 198,00

Opmerking: 4 pijpjes bij de X5 3.0d ... ik dacht het niet

Comment

• Knap, alleen een saaie interieurkleur, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                          Knap, alleen een saaie interieurkleur, niet?
                          Vind het maar saai, ik vind van niet.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik in een periode zit waarin ik niet snel tevreden ben van een interieur.

Hout moet ik al sowieso niet hebben. Er zijn maar heel weinig soorten hout die in een heel beperkt aantal auto's passen. Licht hout in een 7 serie kan nog net bijvoorbeeld.

Anyways, doe mij maar aluminium of zwart met grijs of zwart leder.

Comment

• Mocht ik nu een X5 kopen, dan énkel en alleen de Yachtline. Niks anders. Man, zo'n subliem interieur ...

Comment

Heb er ook nog 'es eentje samengepuzzled. Een zo goedkoop mogelijke MINI Cooper S die vollédig naar m'n zin is.
                              ik vind het interieur van stof eigenlijk leuker dan het leder.
                              sportiever, jonger en het ziet er lekkerder en strakker uit.

(lijkt wel of ik het over een schone dame heb )

Comment

• Damn ik krijg de geg. er niet op.
                                Last edited by Bert; 10/02/2005, 23:50.
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
                                  ik vind het interieur van stof eigenlijk leuker dan het leder.
                                  sportiever, jonger en het ziet er lekkerder en strakker uit.

(lijkt wel of ik het over een schone dame heb )
                                  En als je later wat centjes gespaard hebt, laat je van die schitterende lederen Recaro "Sport" sportzetels installeren, in de lederkleur die je wil. *rrrr*

En dan nog een rollbar en de achterzetels eruit, en 'n mooie vlakke laadvloer laten maken. Jippie !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                    Damn ik krijg de ded. er niet op
                                    De wablieft ?

Comment

De wablieft ?
                                      whoops,de "d" moet dus "g" zijn.
                                      Gegevens m.a.w.
                                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Deze zou ik kiezen: Een Mercedes Cl 55 AMG

-Exterior Color : Black Opal Metallic
                                        -Interior Color : AMG Charcoal
                                        -Wood Trims : Burl Walnut
                                        full option uiteraard

550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>

550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>

en dit interieur, maar dan in het charcoal kleur (zwart)!!!
                                        550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>

Comment

Working...
                                        X