Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door GeorgeIs da probleem met de BMW Car Configurator ondertussen opgelost ?
Ik heb mij vandaag suf gezocht ernaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door CedrickSlechts 82 455 euro
Dat vind ik toch wel nét iets te veel. Ik zou nooit zoveel geld kunnen geven aan zo'n wagen.
Waar vind je die CC? Ik ga mijn auto'tje even maken.
audi.de1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VonBiatchOorspronkelijk geplaatst door CedrickIk heb alvast m'n nieuwe droom in elkaar gestoken
Slechts 82 455 euro
blauw/grijs met dan dat beige...
En btw, een A6 4.2 berline kost standaard al ongeveer 70000euro, hoe kom jij dan aan 82000euro voor een full option A6 4.2 Avant ??BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperAudi A4 Cabrio 2.5 TDI 6 Manueel
Oh my God, wat een gedrócht !!!!
*puke*
Blauw metallic, rode kap, beige leder met dat mottige donkerbeige als dashboardbovenkant (alleen al daarom zou ik nooit beige leder nemen in een Audi), en dan nog zo'n stokoude 2.5 V6 TDI, en dan nog eens met manuele versnellingsbak. Op zo'n mottige 16-duimers ... :o
*valt flauw*
Je kan dus weldégelijk verschrikkelijke auto's configureren op die CC's ... *puke again*
(i mean it, wát een gedrocht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperAudi A4 Cabrio 2.5 TDI 6 Manueel
Oh my God, wat een gedrócht !!!!
*puke*
Blauw metallic, rode kap, beige leder met dat mottige donkerbeige als dashboardbovenkant (alleen al daarom zou ik nooit beige leder nemen in een Audi), en dan nog zo'n stokoude 2.5 V6 TDI, en dan nog eens met manuele versnellingsbak. Op zo'n mottige 16-duimers ... :o
*valt flauw*
Je kan dus weldégelijk verschrikkelijke auto's configureren op die CC's ... *puke again*
(i mean it, wát een gedrocht)
Comment
-
BMW X5 4.4i Saphirzwart met sportpack, velgen Styling 168, Alu tredeplank en zonnewerende ramen
Dakota hell beige met pappel masser dunkel lijsten:
In plaats van het beige had ik eigenlijk liever het kastanienbraun uit de '5 gehad maar ja dat is niet beschikbaar in de X5, God weet waaromBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram SSnelsnel, dus geen andere velgen gekozen...
3.0 Multitronic
Eigenlijk liever Individual...Maar nog altijd niet opgewassen tegen mijn 318Ci Cabrio!
Neenee, hij prachtig!Alleen dat interieur....
Al vond IK die rode kap ook niet mis op die blauwe...
Comment
Comment