Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aangezien de BMW carconfig toch de populairste is - op dit forum - deze vraag over die configurator:
Ik duid opties aan, OK, en dan kan je in de tab "Edities en pakketten" zien hoeveel keuze van de verschillende pakketten je al hebt. Bvb. bij "Opion Lines", zet ie mij : "4 van de 5 opties al gekozen".
Hmm, eens zien wat we missen:
1 keuze is blauw aangevinkt : elektronische airco
1 keuze is NIET aangevinkt (goed zo, dat is de ontbrekende keuze), en die is ... euhm, manuele airco
Dan staan er nog 4 lijnen, allemaal grijs aangevinkt:
- centrale armsteun
- klantvoordeel line (-290 euro)
- mistlampen
- opbergpakket
Vraag is dus, welk van de 5 opties, ontbreekt er ? Ik tel 4 opties : airco, centrale armsteun, mistlampen en opbergpakket. Die laatste optie (opbergpakket) is volgens mij 1 optie.
Misschien moet ik een elektronische EN een manuele airco nemen, zodat ik 290 euro korting krijg !!
Eindelijk is er een Audi op komst bij ons thuis!! Vorig jaar werd het normaal een A6 maar uiteindelijk werd het een Alfa 159... Aangezien la mama de nieuwe A6 lelijk vind, en de A8 te groot is, word het een A5 (3.2FSI).
Normaal gezien met deze velgen
Deze velgen vielen thuis ook in de smaak, dus misschien worden het deze wel :
veel geld, wat heb je genomen qua opties?
want ik heb een 2.0tdci titan, en kwam op 26500€ korting inbegrepen. en het is nu niet dat de mijne kaal is.
Ik kom al aan 27 850€ zonder opties wegens Ghia model.
De opties:
Frozen White €0,00
Ebony Lederen interieur €1.550,00
Parkeerhulp voor en achter €450,00
Bestuurderszetel 8-weg elektrisch regelbaar €530,00
- met geheugenfunctie en met lendensteun, en elektrisch inklapbare buitenspiegel met geheugenfunctie (zonder grondverlichting)
Premium DVD navigatiesysteem met 7" €2.250,00
- " kleurenscherm, aanraakscherm, incl. Radio/CD/MP3-speler, bediening aan het stuur (DVD West-Europa), dubbele automatische airco, Bluetooth & Voice Control bediening, USB aansluiting
Ik kom al aan 27 850€ zonder opties wegens Ghia model.
De opties: Frozen White (ebonyblack maar ook gratis) €0,00 Ebony Lederen interieur €1.550,00 Parkeerhulp voor en achter €450,00 Bestuurderszetel 8-weg elektrisch regelbaar €530,00
- met geheugenfunctie en met lendensteun, en elektrisch inklapbare buitenspiegel met geheugenfunctie (zonder grondverlichting)
Premium DVD navigatiesysteem met 7" €2.250,00
- " kleurenscherm, aanraakscherm, incl. Radio/CD/MP3-speler, bediening aan het stuur (DVD West-Europa), dubbele automatische airco, Bluetooth & Voice Control bediening, USB aansluiting
al het groene heb ik ook.
gps heb ik niet genomen wegens te duur voor mijn gebruik. (ik trek men plan wel met een tomtom)
achterspoiler heb ik ook niet, al is de achterskirt met dubbele uitlaat wel knap
zelfregelende achterophanging is enkel nodig bij veelvuldig zwaar vervoer en dus onnodig bij mij. enkel een trekhaak ben ik vergeten
Comment