Ok, dat is geschift lekker!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichtenik blijf de achterlichten niets vinden
Die vorige met die rode driehoek en dan zo'n witte streep ernaast voor de pinkers, dat vond ik niets, maar op de echte foto's van deze sport gts vind ik ze zeker niet lelijk...
Jammer dat audi niet zo'n configurator heeft voor hun topmodellen, want het enige die mij stoort bij de S8 (blijft droomkar, dit waarschijnlijk boven quattroporte na zeer lang twijfelen,
ik weet niet waarom maar het is zo) zijn die carbon inlegstukken (die waren zeker op de pre facelift, nieuw interieur heb ik nog niet gezien) moest je deze kunnen vervangen door
geborsteld aluminium of pianolak dan wordt de keuze nog moeilijker, ik ben namelijk niet voor al dat carbon inleg gedoe...
Comment
-
-
Opel Insigna Sport 5-deurs 1.6 Turbo (180 pk), 6-bak
Launchpakket Sport
U hebt het volgende promotie pakket (meerprijs: 1.195,00 €) gekozen:
Launchpakket Sport (incl. DVD800 NAVI Radio/CD/MP3 incl. gëintegreerd navigatiesysteem (incl. Kleurendisplay 7", 7 luidsprekers, premium, USB aansluiting, Grafisch info display, Elektronische handrem (incl. 12V aansluiting voor), Infotainment bedieningsknop op middenconsole), Parkpilot)
Kleur en bekleding
Pannacotta (560,00 €)
Geperforeerd leer Siena, zwart als binnenbekleding. (2.550,00 €)
= 31.604 EURO (Salonprijs)
__________________________________________________ _______________________
Net onder de 30k zou dus mogelijk zijn, zou wel de velgen vervangen (19" OPC zanten?) en lang twijfelen over de kleur zelf.
Comment
-
De Boxster (S) & Cayman (S) facelift staan in de Duitse configurator.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDe Boxster (S) & Cayman (S) facelift staan in de Duitse configurator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDe Boxster (S) & Cayman (S) facelift staan in de Duitse configurator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Lak komt wel slecht over op CC, moet dit zijn:
Dit zou het zijn als ik geen andere kar zou hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenYep, alleen werken de kleuren bij mij niet.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenom bij dezelfde wagen als slempie te blijven
zwart en rood binnenin. italiaans mag rood leder hebben dus combineren we dat met carbon en zwarte alcantara. =
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Lak komt wel slecht over op CC, moet dit zijn:
Dit zou het zijn als ik geen andere kar zou hebben.
Allebei
Enkel die blauwe met ander interieur.
die van Tuscani is echt te
Comment
-
Audi R8 V10
174.320,00 EUR
Basispreis 149.800,00 EUR Ausstattung 24.520,00 EUR
En dan heb ik nog me serieus moeten inhouden...
Keramische remschijven en kofferpakket nemen al de helft van de prijs in beslag
Wel leuk zo...lekker zwart en de gewone audi R8 velgen
Comment
-
Voor mij zo:
Of toch maar een beige interieur?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOf toch maar een beige interieur???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenBeige in een R8??
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
Comment