Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor snel eens naar de zee te gaan, op en af. Ge kent da wel
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• www.mercedes-benz.de -> konfigurator

Nieuwe configurator precies Eindelijk. Bij sommige modellen veranderen de velgen zelfs!
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        www.mercedes-benz.de -> konfigurator

Nieuwe configurator precies Eindelijk. Bij sommige modellen veranderen de velgen zelfs!
        Ook net ontdekt toen ik een ML 420 ging kopen

Last edited by ; 31/05/2008, 17:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
          O ja, bij haar staan er ook nog 2 Mini verstralers op.
          A-cup?

Comment

• Droom A4 op deze moment (als ik echt veel geld had zou ik wachten op de S4)

EUR 59.195,00

De dakrails moeten er nog wel af en waarschijnlijk 19" RS4 gunmetal eronder
            deze is als 3.2 quattro gekonfigureerd, maar ik zou liever een 2.0T quattro hebben.

Comment

• Ik was net ook eentje aan het maken, want had ontdekt dat het Exterieurpakket eindelijk aangepast wordt.

Dit is Monzagrijs. Enkel de chrome vensteromlijsting ontbreekt, dit past mooier bij de velgen, dakrails en voorgrill.

Kwa motor zou ik ook voor die 2.0l T quattro gaan, weegt niet te zwaar in de neus en er is voldoende pk's ter beschikking.

Thuis zal het 'maar' een 2.0l TDi zijn, al dan niet de 170pk versie. Maar dit valt af te wachten...

Comment

• Nice!
                Was nog aan het twijfelen, Monzasilver of Fantoomzwart, en die velgen wou ik ook maar die gingen niet samen met de Drive Select
                Goeie smaak heb jij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Nice!
                  Was nog aan het twijfelen, Monzasilver of Fantoomzwart, en die velgen wou ik ook maar die gingen niet samen met de Drive Select
                  Goeie smaak heb jij
                  Thx! Jij ook hoor

Volgens mij zijn dit (één van) de twee mooiste kleuren voor een Avant. Op Monzagrijs moet alles chrome doordat het al een bleke kleur is. Maar op die zwarte zou ik ook alles in het zwart nemen en de velgen ook titaniumkleur, dan lijkt het nog wat agressiever

Ik kan zo van die kar genieten éh..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Thx! Jij ook hoor

Volgens mij zijn dit (één van) de twee mooiste kleuren voor een Avant. Op Monzagrijs moet alles chrome doordat het al een bleke kleur is. Maar op die zwarte zou ik ook alles in het zwart nemen en de velgen ook titaniumkleur, dan lijkt het nog wat agressiever

Ik kan zo van die kar genieten éh..
                    Me 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Prachtig. Mijn nonkel gaat misschien ook een A4 Avant kopen en ik hoop in deze configuratie.

Comment

• Nu enkel nog in het fantoomzwart, shadowlook en titanoptik velgskes En die dakrails eraf.

Comment

• Maserati Granturismo S

exterieur

Nero (uni)

20" BirdCage grigio mercury

Giallo callipers

interieur

Bordeaux leder met beige alcantara zitvlak

Piano black trim

Bordeaux dashboard

Bordeaux stuurtje met beige alcantara stuurvelg (of hoe 't ook noemt)

Beige alcantara dakhemel

Beige tapijtjes

Zwarte stiksels

1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Het interieur is afschuwelijk imo.
                            En dan heb ik het niet over je kleurkeuzes(die ook niet helemaal mijn smaak zijn maar soit.)

Comment

• Oei, dat interieur. Beetje moeilijke combo, vind ik persoonlijk...

Comment

• bmw M3 ( of 335i ^^) Buiten zwart, binnen zwart full option en gaan met die geit
                                Ik heb liever een wagen die iets minder opvalt en toch beestig snel is dan met bijvoorbeeld een lambo rond te rijden (trekt te veel aandacht , die ik niet moet hebben

Comment

• Misschien komt er bij ons een porsche boxster. Maar nog niet voor deze zomer.

(btw, je kan gewoon ctrl + prt scr doen en dan bewerken > plakken in paint en opslaan onder JPEG om de afbeelding op je scherm op te slaan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                    (btw, je kan gewoon ctrl + prt scr doen en dan bewerken > plakken in paint en opslaan onder JPEG om de afbeelding op je scherm op te slaan)
                                    Bedankt voor de tip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Het interieur is afschuwelijk imo.
                                      En dan heb ik het niet over je kleurkeuzes(die ook niet helemaal mijn smaak zijn maar soit.)
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Oei, dat interieur. Beetje moeilijke combo, vind ik persoonlijk...
                                      Ik vind het ook afschuwelijk maar het is nu zo eenmaal met dat alcantera (???) gedoe op het stuur en de stoelen enige fatsoenlijke is gewoon zwart of beige ( al is beige ook niet meer mooi door dat stuur).

Dus het is niet Dennis zijn ''fout''.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                        Bedankt voor de tip.
                                        Graag gedaan oor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Graag gedaan oor.

Comment

Working...
                                          X