Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Droom A4 op deze moment (als ik echt veel geld had zou ik wachten op de S4) EUR59.195,00
De dakrails moeten er nog wel af en waarschijnlijk 19" RS4 gunmetal eronder
deze is als 3.2 quattro gekonfigureerd, maar ik zou liever een 2.0T quattro hebben.
Nice!
Was nog aan het twijfelen, Monzasilver of Fantoomzwart, en die velgen wou ik ook maar die gingen niet samen met de Drive Select
Goeie smaak heb jij
Nice!
Was nog aan het twijfelen, Monzasilver of Fantoomzwart, en die velgen wou ik ook maar die gingen niet samen met de Drive Select
Goeie smaak heb jij
Thx! Jij ook hoor
Volgens mij zijn dit (één van) de twee mooiste kleuren voor een Avant. Op Monzagrijs moet alles chrome doordat het al een bleke kleur is. Maar op die zwarte zou ik ook alles in het zwart nemen en de velgen ook titaniumkleur, dan lijkt het nog wat agressiever
Volgens mij zijn dit (één van) de twee mooiste kleuren voor een Avant. Op Monzagrijs moet alles chrome doordat het al een bleke kleur is. Maar op die zwarte zou ik ook alles in het zwart nemen en de velgen ook titaniumkleur, dan lijkt het nog wat agressiever
bmw M3 ( of 335i ^^) Buiten zwart, binnen zwart full option en gaan met die geit
Ik heb liever een wagen die iets minder opvalt en toch beestig snel is dan met bijvoorbeeld een lambo rond te rijden (trekt te veel aandacht , die ik niet moet hebben
Oei, dat interieur. Beetje moeilijke combo, vind ik persoonlijk...
Ik vind het ook afschuwelijk maar het is nu zo eenmaal met dat alcantera (???) gedoe op het stuur en de stoelen enige fatsoenlijke is gewoon zwart of beige ( al is beige ook niet meer mooi door dat stuur).
Comment