Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind da blauw iets te fel voor met da bruin te combineren....

Comment

• Even serieus, wie wilt er nu 38 000 euro uitgeven aan een 118i cabrio. Klopt toch niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
        Even serieus, wie wilt er nu 38 000 euro uitgeven aan een 118i cabrio. Klopt toch niet.
        Daarmee ook dat ik zeg. doe er 20K af.
        ikzelf zou het er nooit voor geven. want het is toch veel geld. Dan shop ik wel bij andere "minderwaardige" merken. Waar je voor minder geld dezelfde opties hebt.

Comment

• mijn 320d coupé -> 43 200 euro

alle opties die ik 'noodzakelijk' vind zitten er op, er kan waarschijnlijk nog bespaard worden als het echt moet

Comment

• awel ik zal ook eens een 320d configureren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              ik vind da blauw iets te fel voor met da bruin te combineren....
              Ben ik het ook mee eens. Iets té licht blauw met iets té donker bruin in mijn ogen. Wat een geld voor een 118i! Maar dat geldt voor de meeste auto's tegenwoordig. Alleen een Golf GTI bvb vind ik nog 'meevallen' in prijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Eens bezig gehouden met de BMW 1 cabrio.
                Wat een prijzen, en dan heb ik nog geen M-kit genomen.
                118i cabrio
                Heb me ook eens even geamuseerd met de BMW configurator. Vanmiddag trouwens nog langs Beckers geweest in Genk, maar hun M3 stond er niet, dus niet even een testrit vandaag

Eerst wou ik gaan voor de 120i (gezien de lichte meerprijs tov de 118i), maar een 4 cilinder en BMW? Zeker in een cabrio waarbij je het motorgeluid nog beter hoort? Nee dus... Zeker toen ik zag dat de 120i 170PK heeft, dus net 2.500€ BIV aan je broek (of rok) Dan maar een 125i die met 17' en leder en windnet en xenon op 41.750€ kwam. Niet zo gek veel meer dan de 118i van hierboven, al heb ik dan wel geen 18' ers en heb ik ook geen sound system gekozen omdat ik m'n eigen GPS heb om erin te monteren.

Comment

• Voila speciaal voor timo.

320d coupe

saffier zwart
                  dakota zadelbruin sportzetels

opties:
                  -alu 230 19"
                  -dynamic line
                  -multifunctioneel sportstuur
                  -comforttoegang
                  -fluwelen tapijten
                  -isofix
                  -opbergpakket
                  -centrale armsteun vooraan
                  -zwarte hoogglans inleglijsten
                  -mistlampen
                  -regen en lichtsensor
                  -xenon
                  -adaptive headlights
                  -cruise control
                  -M-sportophanging
                  -zwarte dakhemel
                  -parkeersensoren

totaalprijs: 43370€
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knap maar heb je niet liever iets anders in plaats van die dure 19"?

Comment

• Haha, bijna dezelfde als Timo zijne, maar ik kies toch nog net die van Tuscani!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        Knap maar heb je niet liever iets anders in plaats van die dure 19"?
                        neen, niet echt.
                        ik heb de opties aangeduid die ik zou nemen. Er is niet iets wat ik nog zou nemen, buiten de M-kit. en hij verdraagt wel 19inchers qua maat.

Maar het blijft toch teveel geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk Berichten
                          Haha, bijna dezelfde als Timo zijne, maar ik kies toch nog net die van Tuscani!
                          ik ook.
                          verwarmde zetels hoef ik niet. enkel in een cabrio voor mij. ik heb er nu ook en ik heb ze nog maar 1 keer gebruikt.
                          Veel liever sportzetels die veel vaster zitten dan.

en het is idd toevallig dat ik zo dicht tegen zijn prijs zit.
                          2 totaal verschillende wagens in mijn ogen, en toch maar een paar euro verschil.

Comment

• Gelukkig krijg je nog mooie kortingen bij BMW

Comment

Dit eigenlijk

Een Alpina naar m'n zin (schuifdak, leder, audiotoeters en bellen zal nog wa duurder uitkomen denk ik) en da's dan geen 6 cilinder... heeft wel meer pk

hmmm

325d graag
                              Moest het nu een 330d zijn, ik geef je gelijk. Maar een 325d boven een D3 biturbo verkiezen... Wat ben jij eigelijk voor een Alpina-fan?

Nee, deze keuze heeft me écht verrast!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Moest het nu een 330d zijn, ik geef je gelijk. Maar een 325d boven een D3 biturbo verkiezen... Wat ben jij eigelijk voor een Alpina-fan?

Nee, deze keuze heeft me écht verrast!
                                I know, mij ook

Had de Alpina een 6pitter geweest, dan was het simpel

+ de BIV van een Alpina maakt 'm nog es 2500 euro duurder (214pk en wss geen 211 pk versie verkrijgbaar)

Comment

• Deze als gezinswagen

525xd Touring

Comment

I know, mij ook

Had de Alpina een 6pitter geweest, dan was het simpel

+ de BIV van een Alpina maakt 'm nog es 2500 euro duurder (214pk en wss geen 211 pk versie verkrijgbaar)
                                    Was dat geen 204pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Was dat geen 204pk?
                                      nope, 204 is wat bmw zelf uit de biturbo 2 liter haalt

Comment

ik vind da blauw iets te fel voor met da bruin te combineren....
                                        Ach, ik heb de vorige M3 nooit een mooie auto gevonden tot ik er ene tegenkwam in (ongeveer) deze kleurencombinatie. Echt wel machtig.

Comment

• De 1 cabrio staat op de CC van bmw.
                                          www.bmw.be
                                          Allen daar heen
                                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
                                          X