ik vind da blauw iets te fel voor met da bruin te combineren....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jullie CarConfigurator dromen/verwezenlijkingen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenEven serieus, wie wilt er nu 38 000 euro uitgeven aan een 118i cabrio. Klopt toch niet.
ikzelf zou het er nooit voor geven. want het is toch veel geld. Dan shop ik wel bij andere "minderwaardige" merken. Waar je voor minder geld dezelfde opties hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vind da blauw iets te fel voor met da bruin te combineren....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenEens bezig gehouden met de BMW 1 cabrio.
Wat een prijzen, en dan heb ik nog geen M-kit genomen.
118i cabrio
Eerst wou ik gaan voor de 120i (gezien de lichte meerprijs tov de 118i), maar een 4 cilinder en BMW? Zeker in een cabrio waarbij je het motorgeluid nog beter hoort? Nee dus... Zeker toen ik zag dat de 120i 170PK heeft, dus net 2.500€ BIV aan je broek (of rok)Dan maar een 125i die met 17' en leder en windnet en xenon op 41.750€ kwam. Niet zo gek veel meer dan de 118i van hierboven, al heb ik dan wel geen 18' ers en heb ik ook geen sound system gekozen omdat ik m'n eigen GPS heb om erin te monteren.
Comment
-
Voila speciaal voor timo.
320d coupe
saffier zwart
dakota zadelbruin sportzetels
opties:
-alu 230 19"
-dynamic line
-multifunctioneel sportstuur
-comforttoegang
-fluwelen tapijten
-isofix
-opbergpakket
-centrale armsteun vooraan
-zwarte hoogglans inleglijsten
-mistlampen
-regen en lichtsensor
-xenon
-adaptive headlights
-cruise control
-M-sportophanging
-zwarte dakhemel
-parkeersensoren
totaalprijs: 43370€
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenKnap maar heb je niet liever iets anders in plaats van die dure 19"?
ik heb de opties aangeduid die ik zou nemen. Er is niet iets wat ik nog zou nemen, buiten de M-kit. en hij verdraagt wel 19inchers qua maat.
Maar het blijft toch teveel geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenHaha, bijna dezelfde als Timo zijne, maar ik kies toch nog net die van Tuscani!
verwarmde zetels hoef ik niet. enkel in een cabrio voor mij. ik heb er nu ook en ik heb ze nog maar 1 keer gebruikt.
Veel liever sportzetels die veel vaster zitten dan.
en het is idd toevallig dat ik zo dicht tegen zijn prijs zit.
2 totaal verschillende wagens in mijn ogen, en toch maar een paar euro verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDit eigenlijk
Een Alpina naar m'n zin (schuifdak, leder, audiotoeters en bellen zal nog wa duurder uitkomen denk ik) en da's dan geen 6 cilinder... heeft wel meer pk
hmmm
325d graag
Nee, deze keuze heeft me écht verrast!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMoest het nu een 330d zijn, ik geef je gelijk. Maar een 325d boven een D3 biturbo verkiezen... Wat ben jij eigelijk voor een Alpina-fan?
Nee, deze keuze heeft me écht verrast!
Had de Alpina een 6pitter geweest, dan was het simpel
+ de BIV van een Alpina maakt 'm nog es 2500 euro duurder (214pk en wss geen 211 pk versie verkrijgbaar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenI know, mij ook
Had de Alpina een 6pitter geweest, dan was het simpel
+ de BIV van een Alpina maakt 'm nog es 2500 euro duurder (214pk en wss geen 211 pk versie verkrijgbaar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWas dat geen 204pk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenik vind da blauw iets te fel voor met da bruin te combineren....
Comment
-
Comment
Comment