Ja die opel isolatie zorgt zeker voor 100.000 km meer... MINSTENS !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel, meest kwalitatieve Duitser
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtengaan we het serieus houden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenik weet maar al te goe dat da fiatmotoren zijn, maar het is niet zo dat die zonder boe of ba in een opel gelepeld worden, en dan doel ik niet op de logo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenleg een 1.9 van een fiat open en een 1.9 van een opel... dan zullen we nog is over kwaliteit spreken
Fiat is bekend om zijn goede dieselmotoren Andy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk vrees dat ze die daar gewoon inpoefen ze Andy...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDe kleppendeksels worden manueel geborsteld op een Opel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenFiat is bekend om zijn goede dieselmotoren Andy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk vrees dat ze die daar gewoon inpoefen ze Andy...
Andy lees dit eens :
dan kan je terug meespreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenWees blij dat er een Fiat-motor in zit. Is absoluut geen schande, hebben een goede naam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenok ik geef toe, ik ben niet echt thuis in motors en dergelijke... maar echt ik weet bijna 90% zeker dat het niet krak dezelfde zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenok ik ben er mss met die post wat over gegaan, maar ik zeg nog eens en dit voor de laatste keer... het zijn niet krak dezelfde... maar ik geef toe ik heb mss beetje overdreven om fiat als minder kwalitatief te bestempelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenYep, en in de Saab ook.
Andy lees dit eens :
dan kan je terug meespreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenik moet men eigen precies nog kletsen gaan geven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenkrak dezelfde misschien niet, maar de grootste delen zullen wel uit de fiat theorie komen. Andere ECU ofzo, dat zal wel zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenZe zijn 99,9999999% identiek. Alleen het logo verschilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenZe zijn 99,9999999% identiek. Alleen het logo verschilt.
ook ECU? Wist ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenDe kans is groot dat de ECU dezelfde is. Misschien is de programmatie anders, maar dan nog is dat een zeer kleine ingreep in het geheel van 'motor'.
Conclussie: Andy zit er 99,99999% naast?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenje vergeet het de oliepeilstok... in de opel heeft die nen gelen toep!
Comment
Comment