Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Het is een Windows 7 édition Familiale premium. Dus dan gaat het niet?
    Het is dus gelukt, een site gevonden waar je elke taal kan downloaden.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
      Lenovo Thinkpad.

@Kefkie: Windows 7 kan (als het ultimate/enterprise is) van taal switchen dacht ik.
      Thinkpad = elitebook voor mij gelijkaardig.

Lukt inderdaad niet.
      Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Het is dus gelukt, een site gevonden waar je elke taal kan downloaden.
      Moest je iemand kennen met een Nederlandstalige disk kan je ook u key gebruiken voor installatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
        Thinkpad = elitebook voor mij gelijkaardig.

Lukt inderdaad niet.

Moest je iemand kennen met een Nederlandstalige disk kan je ook u key gebruiken voor installatie.
        je kan toch gewoon een languagepack installen?

Wel voor elke account activeren en niet in het login scherm dan maar who cares.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

Ja ik heb het van vistalizer gedownload, die van windowsupdate werkte niet
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

kan je ook doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Lees GRATIS internet in mijn caravan in NL...

Foutje van de zaak, we gaan op een antenne in Zierikzee van het netwerk van wirelessantwerpen connecteren. Is 18km (waterkant) of 13km (camping) ver.

Dit weekend testen of het lukt en anders volgend weekend met een wifibooster ertussen
              Leuk project en dat allemaal omdat je autoforum niet kan missen? Dacht even van u verlost te zijn

En op die camping staat er een antenne mast ? Die het wifi netwerk van Antwerpen kan connectoren??

Comment

• Onze PC is onlangs gecrasht en we zijn bijgevolg ook ons Microsoft Office pakket kwijt. We hebben op zolder nog ergens een computer gevonden, maar hierop stond er geen word, excel etc. Is er een mogelijkheid om dat te recupereren?

Comment

• als je de licentie hebt, wat is dan het probleem ?

Comment

• Of via siw

Kan je de code uit de computer lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                      Geen mast op de camping. Maar de antenne staat in Zierikzee en dat is maar 10km of zoiets.

Wel kunnen wij vlot 8m boven de grond geraken door antenne op surfmast op caravan te zetten (2,6m + 5,2m).

Dit weekend geprobeerd maar geen succes. Ik had een router bij, maar kreeg die niet geconfigureerd om omgekeerd te werken. Signaal ontvangen en doorgeven aan vast in plaats van omgekeerd.
                      Vorige week met volgende gewerkt. En werkte perfect: http://www.sitecom.com/wireless-rang...der-300n/p/714

Zou ook moeten lukken: http://www.zyxel.nl/web/product_fami...1-601A0FB7A706

Comment

• Momenteel ben ik men eindwerk aan het maken in Microsoft Office Word 2010.
                        In men eindwerk komen een aantal foto's voor, het invoegen lukt perfect. Nu was men vraag, hoe kan ik de foto's verkleinen en ervoor zorgen dat alle foto's hetzelfde formaat hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                          Momenteel ben ik men eindwerk aan het maken in Microsoft Office Word 2010.
                          In men eindwerk komen een aantal foto's voor, het invoegen lukt perfect. Nu was men vraag, hoe kan ik de foto's verkleinen en ervoor zorgen dat alle foto's hetzelfde formaat hebben?
                          Foto's invoegen, als ge er dan op klikt komt er een tablad Opmaak bij. Daar kunt ge de hoogte en breedte instellen. Zo is dat toch in 2007, zal in 2010 wel hetzelfde zijn wss.
                          BMW X5 45e

Comment

• Nog een vraagske, hoe krijg ik een overzicht van mijn eindwerk voor ik het print? Zodat ik kan zien dat alles goed ingedeeld is.

Comment

• Rechts vanonder kan je inzoomen. ( staat 100%) links daarvan staan een aantal icoontjes. Het 2de icoontje is een soort boekje. Daar op klikken dan ziet ge de pagina's in het groot
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Rechts vanonder kan je inzoomen. ( staat 100%) links daarvan staan een aantal icoontjes. Het 2de icoontje is een soort boekje. Daar op klikken dan ziet ge de pagina's in het groot
                                Thank you, thank you, thank you!!!
                                Pff het was meer dan 10jaar geleden dat ik nog een eindwerk gemaakt heb.
                                Nu nog een powerpoint presentatie op de wereld krijgen....

Comment

• Omdat mijn zoon zijn laptop (notebook acer one) zijn scherm kapot is wil ik deze aansluiten op mijn groot scherm,ik heb de kabel in de notebook gestoken en deze aangelegd,het enige wat er gebeurd is dat windows zijn opstart doet,daarna heb ik een zwart scherm op externe scherm? moet ik een toets indrukken op de laptop ofzo?
                                  Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Heeft 1 van de functietoetsen op de laptop geen monitortje erop staan? Indien wel Fn + die knop induwen, zou moeten switchen...

Comment

• Er van uitgaande dat je Win7 hebt: windows logo + p. Houd windows logo ingedrukt en druk dan 2x op p. Dan kom je op dupliceren terecht. Dan zou je normaal beeld moeten hebben op externe monitor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                        Heeft 1 van de functietoetsen op de laptop geen monitortje erop staan? Indien wel Fn + die knop induwen, zou moeten switchen...
                                        inderdaad,is gelukt.... bedankt voor het antwoord
                                        Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Ouders hebben thuis Telenet inclusief WiFi (linksys).
                                          De pc boven heeft ineternetverbinding (niet over Wifi). De laptop beneden kan verbinding maken met de router maar kan niet op internet (melding: alleen lokaal). Als ik de kabel die in de router gaat rechstreeks in de laptop steek, heb ik wel verbinding.
                                          Alle lampjes branden op de router.

Router stuk of probleem met instellingen?
                                          (Via 192.168.1.1 of 192.168.0.50 geraak ik trouwens niet in de router.)

Wie kan helpen?

Comment

Working...
                                          X