Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flor Koninckx betrapt op dronken rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die laatste heeft precies wat aandacht te kort...
    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• He'd better STFU from now on

Comment

• Flor de zatte lor!!!

Comment

• Uit curiositeit eens naar die Hendrickx z'n emailadres gekeken en via via:

WTF?

Comment

• Volgens een collega staat Flor in Diest inderdaad bekend als zat Florreke.

Comment

• Allee jongens, de hype rond Flor Zeiksnor is al gedaan of wa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Ik kon het bijna niet geloven (als het hier al ergens staat, mijn excuses)

http://www.hln.be/hln/nl/2362/File-i...n-rijden.dhtml
                Zulu Alfa Lima India Golf

Comment

• BRUSSEL - SP.A-voorzitter Caroline Gennez overweegt Flor Koninckx opzij te schuiven nadat hij zaterdag werd betrapt op dronken rijden.

Comment

• Hij kan misschien bij Di Rupo nog eens proberen...

Die ziet meer door de vingers denk ik.
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Allez, spam nog eens wat reacties op z’n site
                      Voor één of andere ondoorzichtige reden slaag ik daar niet meer in

Comment

• Flor heeft de reacties gelezen en zjin menign erover gezegd. Zie zijn website.

Er zijn precies ook intelligente personen die reageren
                        Flor, u bent wat we noemen een verkeersdeskundige, iemand die meer en beter inzicht heeft in verkeer dan de gemiddelde Belg.
                        Toch, met deze surplus aan kennis, maakte u een inschattingsfout. Een deskundige die een inschattingsfout maakte in zijn vakgebied pleit niet bepaald voor uw deskundigheid ter zake.
                        Integendeel, wie gaat uw nog geloven als weer eens belerend over het verkeer komt praten? Wie hecht nog geloof aan "uw gedacht" op deze website als deze gedachten zwemmen in een bad van hypocrisie?
                        Hou de eer aan uzelf, doek uw website op, stap uit de spa als verkeersdeskundige en verdwijn van het politieke en mediatoneel. Uw geloofwaardigheid bent u al kwijt maar zo kan u tenminste nog een persoonlijke waardigheid behouden.
                        Geplaatst door: Tourné Generale | 23 april 2008 | 10:46

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Uit curiositeit eens naar die Hendrickx z'n emailadres gekeken en via via:

WTF?
                          Oh neen.
                          De Nieuwe Gust, een van mijn ex-collega's uit Amsterdam schreef daar ook voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                            Er zijn precies ook intelligente personen die reageren
                            pff, binnen een week praat niemand meer over die zeiker
                            hoeveel burgemeesters / korpschefs van politie / hoogwaardgiheidsbekleders / miss belgiës zijn de laatste tijd zo in het nieuws gekomen
                            is er één daarvan afgezet casu quo zelf opgestapt? bah neen
                            waait wel over

Comment

• Echt hilarisch met momenten, die comments

Ah de Florre,

Alles bon maat?

Straks een paar Duvelkes gaan drinken? Diegene die zich het nuchterse voelt rijdt den andere naar huis ok?

Joeeeeeeeee

Albert II van Saksen-Coburg Gotha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                ma how, wat een zalige kerel

vanaf 3.40min ist gewoon strijkgaan

Comment

• Wenen van het lachen

Mooie comment op flor zn site:

Zou Flor intussen al een nuchtere kijk op de zaak hebben? Hopelijk houdt hij hier geen kater aan over. In ieder geval, positief blijven Flor!
                                  Geplaatst door: Tom | 23 april 2008 | 11:11
                                  Last edited by Cyrano.ak; 23/04/2008, 12:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    Wenen van het lachen

Mooie comment op flor zn site:

Zou Flor intussen al een nuchtere kijk op de zaak hebben? Hopelijk houdt hij hier geen kater aan over. In ieder geval, positief blijven Flor!
                                    Geplaatst door: Tom | 23 april 2008 | 11:11
                                    van waar blijven ze het halen .

Comment

• hypocrisie ten top ,zijn rode neus zegt al genoeg !

Last edited by ; 23/04/2008, 12:55.

Comment

• Wat ik mij afvraag is hoe Michel Daerden naar huis gegaan is na de Standard-match van afgelopen weekend...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Kan iemand dat onderzoeken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                                          Wat ik mij afvraag is hoe Michel Daerden naar huis gegaan is na de Standard-match van afgelopen weekend...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Kan iemand dat onderzoeken?
                                          de florre heeft hem thuisgebracht .

Comment

Working...
                                          X