Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flor Koninckx betrapt op dronken rijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• We kunnen al eens (terecht) even lachen, maar als we hier met scheldwoorden gaan smijten dan gaat dit topic wel op slot

Hou je dus wat in en vooral tegen je medeforummers. Schermutselingen kan je altijd regelen via PM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten

Diene blik is zalig...nog een gedachteballonetje van *shit* zou gepast zijn

Comment

• Het wordt hier precies steeds leuker. En volgens mij is er nog geen einde aan deze evolutie.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (17 leden en 2 gasten, waarvan 1 nuchter)
            ‎Tomski+, ‎Black-Ang3l, ‎Cedrick, ‎DenDuvel, ‎exile, ‎Faust, ‎jancleynen, ‎Ken, ‎M3'er, ‎Stefanotus, ‎timothy, ‎wotr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              Da is gene flik .
              Weet'k

Maar hij komt zo over, al verschillende keren, hij moeit zich constant.

Ma kom, hoe onogenschijnlijk het ook lijkt, niet alle flikken zijn slecht, in feite zijn die die ik allemaal tegengekomen ben bij controles menselijk en vriendelijk...

Soit, discussie's desnoods via PM, geen zin om weer es infractions te hebben.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Kijk, uit *hips*

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (17 leden en 2 gasten, waarvan 1 nuchter)
                    ‎Tomski+, ‎Black-Ang3l, ‎Cedrick, ‎DenDuvel, ‎exile, ‎Faust, ‎jancleynen, ‎Ken, ‎M3'er, ‎Stefanotus, ‎timothy, ‎wotr

Idd, ik ben nuchter
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Het wordt hier precies steeds leuker. En volgens mij is er nog geen einde aan deze evolutie.
                      Het wordt hier kinderachtig.

Comment

• Zeg, een beetje lachen kan geen kwaad...

Comment

• Leuk verhaal en leuke discussie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                            Zeg, een beetje lachen kan geen kwaad...
                            Ja ok maar hoe sommige hier bezig zijn.

Comment

• Als de moraalridder een foutje maakt, moet dat niet geminimaliseerd worden.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                Het wordt hier kinderachtig.
                                Ik had het over iets anders, maar had de mod zijn reactie niet gezien. Nevermind dus.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• kieken

Comment

• Het concept Flor Koninckx is gewoon een media produkt, evenzo als zijn site etc etc...
                                    denken jullie dat die dat zelf schrijft enzo ?
                                    Het is gewoon een gezicht...
                                    De flor is ook maar ne mens... sommige mensen zijn echt kleingeestig hier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                      Het concept Flor Koninckx is gewoon een media produkt, evenzo als zijn site etc etc...
                                      denken jullie dat die dat zelf schrijft enzo ?
                                      Het is gewoon een gezicht...
                                      De flor is ook maar ne mens... sommige mensen zijn echt kleingeestig hier...
                                      Van iemand met zo'n achtergrond verwacht je toch dat hij zijn verstand gebruikt.. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                        Meneer Wally : het is toch zo gemakkelijk om op een forum personen door het slijk te halen die zich niet kunnen verdedigen.
                                        Zulke opmerkingen zoals deze hierboven zijn laag bij de grond.
                                        Ben jij zo een heilig huis als het op alcohol en vooral op snelheidsovertredingen aankomt ?
                                        Zo niet : hou dan uw klep.

Wat de zaak Flor betreft : wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten, en Flor zal ondertussen wel weten hoe dat voelt. Wie een voorbeeldfunctie heeft moet de gevolgen maar dragen.
                                        Ik drink niet kerel, en rij wel eens (veel) te snel, maar ik hang dan ook niet zo de paljas uit om eerst aan iedereen te verkondigen dat drinken en snel rijden fout is...

Ik haal nog niemand door het slijk, moest ik dat doen zou ik direct geband worden...
                                        Flor is toch vrij om hier zijn zeg te doen zeker ?

Of slaapt hij zijn roes nog uit soms ?
                                        www.perfectshine.be

Comment

• Moraalridders die het verneuken verdienen een straf die kwadratisch is aan de gewone straf !
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X