Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (17 leden en 2 gasten, waarvan 1 nuchter)
Tomski+, Black-Ang3l, Cedrick, DenDuvel, exile, Faust, jancleynen, Ken, M3'er, Stefanotus, timothy, wotr
Maar hij komt zo over, al verschillende keren, hij moeit zich constant.
Ma kom, hoe onogenschijnlijk het ook lijkt, niet alle flikken zijn slecht, in feite zijn die die ik allemaal tegengekomen ben bij controles menselijk en vriendelijk...
Soit, discussie's desnoods via PM, geen zin om weer es infractions te hebben.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (17 leden en 2 gasten, waarvan 1 nuchter)
Tomski+, Black-Ang3l, Cedrick, DenDuvel, exile, Faust, jancleynen, Ken, M3'er, Stefanotus, timothy, wotr
Het concept Flor Koninckx is gewoon een media produkt, evenzo als zijn site etc etc...
denken jullie dat die dat zelf schrijft enzo ?
Het is gewoon een gezicht...
De flor is ook maar ne mens... sommige mensen zijn echt kleingeestig hier...
Het concept Flor Koninckx is gewoon een media produkt, evenzo als zijn site etc etc...
denken jullie dat die dat zelf schrijft enzo ?
Het is gewoon een gezicht...
De flor is ook maar ne mens... sommige mensen zijn echt kleingeestig hier...
Van iemand met zo'n achtergrond verwacht je toch dat hij zijn verstand gebruikt.. ?
Meneer Wally : het is toch zo gemakkelijk om op een forum personen door het slijk te halen die zich niet kunnen verdedigen.
Zulke opmerkingen zoals deze hierboven zijn laag bij de grond.
Ben jij zo een heilig huis als het op alcohol en vooral op snelheidsovertredingen aankomt ?
Zo niet : hou dan uw klep.
Wat de zaak Flor betreft : wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten, en Flor zal ondertussen wel weten hoe dat voelt. Wie een voorbeeldfunctie heeft moet de gevolgen maar dragen.
Ik drink niet kerel, en rij wel eens (veel) te snel, maar ik hang dan ook niet zo de paljas uit om eerst aan iedereen te verkondigen dat drinken en snel rijden fout is...
Ik haal nog niemand door het slijk, moest ik dat doen zou ik direct geband worden...
Flor is toch vrij om hier zijn zeg te doen zeker ?
Comment