Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flor Koninckx betrapt op dronken rijden
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenFlor zijn gedacht van een avondje uit is dus drinken tot je (denkt) niet meer gepakt te kunnen worden... En anders geen erg hoor, dan heb je gewoon een verkeerde inschatting gemaakt. Wederom goed bezig!
Het valt me op dat er hier in Belgie een politieke cultuur bestaat die radicaal gekant is tegen sneller rijden, tot in het absurde toe... maar daartegenover dan weer zeer licht doet over alcohol achter het stuur. iets wat ikzelf dan weer onaanvaarbaar vind.
rechter d'hondt is daar nog het belachelijkste voorbeeld van. Elke week me zijn zatte kloten in Waasmunster ronderijden
Comment
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenHad hij nu een alcoholslet in zijn auto gehad eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenda is ne mensenkenner
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenda is ne mensenkenner
Comment
-
Of is het normaal dat agentjes elkaar de hand over het hoofd houden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenJoris Clitoris strikes back?
Maar ik vond het megagrappig ( daarbij, ik zou het zowiezo niet 'anoniem' doen => de meeste weten hoe ik hierover denk ).
Hij zal zijn straf krijgen, van de rechter en van de media
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenGe zit hier zelf ook.
Of is het normaal dat agentjes elkaar de hand over het hoofd houden?.
Comment
-
Comment