Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flor Koninckx betrapt op dronken rijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenAW goes Flor blog:
It wasn't me btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenNee, het is zijdelings vermeld in een ander topic. Dit verdient een aparte topic
kan iemand het artikel uit De Morgen nog eens posten? ik vind dat iedereen recht heeft op Floriaanse hypocrisie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't doet niets. 't is maandag voor iedereen.
edit: toch wel. bagger.
pagina 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtener zijn grotere schandes voor dit land dan in auto te rijden met een glas op, hoor
ik steun Flor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichtener zijn grotere schandes voor dit land dan in auto te rijden met een glas op, hoor
ik steun Flor!
Dat is waar.
Maar: flor is een moraalridder. En moraalridders die in de fout gaan: zero tolerance!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenVuist,
Dat is waar.
Maar: flor is een moraalridder. En moraalridders die in de fout gaan: zero tolerance!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk had liever gezien dat ie te snel gereden had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenNeen! tegen 200km/h bezopen een schaap aan het vingeren op de achterbank, en 'ie is met z'n geruitte pantoffels aan het sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050Liever Beaucourt.
Comment
-
ik steun Flor!
Ik vind het ook allemaal niet zo erg, maar grappig is het wel. Zeker als je weet hoe de meeste mensen erop reageren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenHet passeerde net op het nieuws op STU BRU.
Publieke schandpaal voor deze moraalridder, schitterend.
Beste Flor, beloof niets wat je niet kan waarmaken.
Ik dacht het ook. Net alsof hij vanaf nu nooit meer één glas teveel zal op hebben als hij nog achter het stuur kruipt. Bullshit. Alleen: hij moet zoiets wel verkondigen natuurlijk. Het omgekeerde zou zijn reputatie nog veel meer oneer aandoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
Trekt die krant marginalen aan of zo?
edit: ah nee, dat is hbvl
Artikel op HBVL: http://www.hbvl.be/nieuws/media_cultuur/
0 reacties
--> Die krant trekt niks aanLast edited by Lotuzzz; 21/04/2008, 12:34.
Comment
Comment