Ik kon het bijna niet geloven (als het hier al ergens staat, mijn excuses)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Flor Koninckx betrapt op dronken rijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenNiemand is perfect. Zelfs de Flor niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHij is verbaasd dat hij van een aperitief, een glas rode wijn en 4 pintjes (in 4 uur) positief blaast...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwe zijn allemaal maar mensen
Ik vind dat hij daarom ook een überstraf verdient. de lozer.
Where are you now Flor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichtenmoraalridders profileren zich altijd als übermenschen!
Ik vind dat hij daarom ook een überstraf verdient. de lozer.
Comment
-
Wat een hypocriet!
Van zijn website:
De houding van de defensieve bestuurder moet hoe dan ook ondubbelzinnig zijn: alcohol drinken en autorijden of motorrijden gaan niet samen, nooit.
Na jaren van overheidscampagnes en intensieve controleacties van de politie is in België eindelijk een houding gegroeid van algemene en openlijke afkeuring van de combinatie alcohol–autorijden.
Maar duidelijk niet bij onze Flor!
Comment
-
Dat ze hem maar buitenkegelen bij z'n partij ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenen het is niet omdat je gepakt wordt dat het de eerste keer is dat je onder invloed rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenEn zeggen dat er vooraf aangekondigd was dat ze in limburg de zwaarste controles ooit gingen doen.
Flor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenEn zeggen dat er vooraf aangekondigd was dat ze in limburg de zwaarste controles ooit gingen doen.
Flor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, en dan drink ik speciaal niets en laten ze mij niet blazen
Ok rij maar door
Nog nooit mogen blazen
Ik vind dat Flor er een beetje te gemakkelijk van af komt!
Comment
Comment