Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar plaats jij je draagbaar GPS-toestel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar plaats jij je draagbaar GPS-toestel?

Hallo allemaal

Waar plaatsen julle je draagbaar GPS-toestel in de wagen? Hangen jullie dit gewoon aan het raam of proberen jullie dat toch wat in te bouwen?
    Bij mij is vooral dat laatste het geval. Ik heb mijn voedingskabeltje weggewerkt en stroom genomen rechtstreeks uit de zekeringkast onder het stuur (mooi en simpel)
    Bijgevoegde Bestanden

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
    Hallo allemaal

Waar plaatsen julle je draagbaar GPS-toestel in de wagen? Hangen jullie dit gewoon aan het raam of proberen jullie dat toch wat in te bouwen?
    Bij mij is vooral dat laatste het geval. Ik heb mijn voedingskabeltje weggewerkt en stroom genomen rechtstreeks uit de zekeringkast onder het stuur (mooi en simpel)
    Wij hebben de tomtom ongeveer zo ingewerkt als jij dit doet (auto van de vader).Wij hebben zo ook een kabeltje voor verkeersinfo en dit is langsboven zo in de breedte van de ruit bevestigd.Alleen het ontvangs daarvan laat het soms wat afweten.Iemand tips?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
      Wij hebben de tomtom ongeveer zo ingewerkt als jij dit doet (auto van de vader).Wij hebben zo ook een kabeltje voor verkeersinfo en dit is langsboven zo in de breedte van de ruit bevestigd.Alleen het ontvangs daarvan laat het soms wat afweten.Iemand tips?
      Je hebt wss de radio antenne in de ruit lopen?

Een garmin nuvï 660 via brodit mooi en "draadloos" opgebouwd in de Sorrento van mijn vriendin haar vader. Ongeveer op dezelfde plaats als die van de Alfa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Je hebt wss de radio antenne in de ruit lopen?

Een garmin nuvï 660 via brodit mooi en "draadloos" opgebouwd in de Sorrento van mijn vriendin haar vader. Ongeveer op dezelfde plaats als die van de Alfa.
        Ik zal deze avond eens een fotootje proberen te trekken om het ietwat duidelijk te maken.

Nog iets, hoe werk je in godsnaam kabels weg via de luchtroosters?

Comment

Pictures dudes! J
          Neen, wat ik me afvraag, kan het bijvoorbeeld “geplakt” worden op plastic, zoals bij een Polo heb je bovenop je dashboard een plaats om iets te leggen, daar kan je (normaler wijze) de rubber uitnemen. Kan dat daar op zuigen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
            Hallo allemaal

bij mij stond mijn tom tom ook altijd daar
            zo word je zicht minimaal beperkt en kan je toch makkelijk eens kijken zonder je hoofd veel te moeten draaien .

Comment

Ik gebruik mijn GPS bijna nooit ( alleen bij meetings of rondritten ).
              Wordt ofwel in het middenbakje gelegd ( geen ringen op de ruit ) ofwel links aan de stuur tegen de ruit. Niets weggewerkt.

Comment

aangezien onze tom tom voor twee wagens gebruikt wordt, wordt hij op het klassieke plaatjes in het midden van de ruit gezet. Ik vind dit niet storend bij het rijden, maar je moet wel elke keer de ruit kuisen, want die ringen zijn echt wel lelijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door duckie Bekijk Berichten
                  aangezien onze tom tom voor twee wagens gebruikt wordt, wordt hij op het klassieke plaatjes in het midden van de ruit gezet. Ik vind dit niet storend bij het rijden, maar je moet wel elke keer de ruit kuisen, want die ringen zijn echt wel lelijk...
                  en trekken dieven aan . Waar een dief die ringen ziet is de kans groot dat hij inbreekt ( iedereen legt zijn gps in het handschoenkastje, koffer of onder de zetel ... )

Comment

Ik gebruik ook bijna nooit een GPS tenzij het een nogal moeilijk te bereiken plaats is op nogal onbekend terrein. Als ik de GPS dan toch meeneem dan zet ik em links op de voorruit (zoals bij de alfa). De meeste mensen plaatsen hun GPS in het midden van hun voorruit maar ik vind het daar verschrikkelijk in de weg staan. Ik snap eigenlijk niet waarom vele hun GPS in het midden van de voorruit plaatsen.
                    Last edited by ; 03/04/2008, 12:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                      en trekken dieven aan . Waar een dief die ringen ziet is de kans groot dat hij inbreekt ( iedereen legt zijn gps in het handschoenkastje, koffer of onder de zetel ... )
                      Jij weet gewoon mijn verdoken plaatsjes

Wat je ook soms ziet is dat ze hem in de hoogte hangen naast de spiegel

Comment

wat is een gsp?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                          wat is een gsp?
                          Een typfout

Comment

Comment

Dit topic bestaat al denk ik, anders had ik deze foto's niet in voorraad gehad

Comment

Gezien ik de GPS maart occasioneel plaats laat ik die kabel gewoon maar wat los hangen

Comment

Gewoon in het midden van de vooruit als we die nodig hebben.

Comment

Bij mij hangt hij in het midden op de ruit. Zou hem graag integreren of een houder laten plaatsen, maar de gps wordt in twee wagens gebruikt.

Comment

Toen wij nog een draagbaar model hadden, hadden wij een Brodit houder gekocht hiervoor.

Onder andere te koop bij www.gpsshop.be
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

gaat dat niet bijzonder irritant rammelen na een tijdje (ik bedoel die luchtmondlamellen). Ik had in de partner ook zo'n houder voor een blikje frisdrank in de zetten tijdens het rijden, ook op de lamellen van de luchtmonden...en dat rammelde na enkele maanden bijzonder irritant.

ik vermoed omdat zo'n blikje eigl wel wat gewicht is voor z'n zwakke lamelletjes...

Comment

Working...
                                        X