Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar plaats jij je draagbaar GPS-toestel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Volledig dezelfde toetsen en radio als een Citroën C3!
    Ik wist niet dat een 206 er ook zo uit zag...
    307 bedoel je?

Ik gebruik de TomTom software die op mijn Nokia N73 staat. Doet zijn werk perfect. Geen draden, enkel de gsm in een zelfgemaakt houderke zetten.
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      Volledig dezelfde toetsen en radio als een Citroën C3!
      Ik wist niet dat een 206 er ook zo uit zag...
      307SW he

De 206 is al eventjes weg nu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
        Iemand een idee of dit deftig werkt?
        (is specifiek voor een Garmin Nüvi)

NUVI HOLDER FOR VENTILATION GRID (http://www.garmin.be/NL/prod.asp?ref...102#fragment-4)

volledig onderaan de bladzijde
        Ik vraag mij dit ook af.
        Die veelal niet plakkende en kring-achterlatende zuignap werkt op mijn systeem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          onze tomtom is echt zeer snel plat. No way dat die 4 uur uithoudt
          dan heb je ze niet deftig "ingeladen".
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            Ik vraag mij dit ook af.
            Die veelal niet plakkende en kring-achterlatende zuignap werkt op mijn systeem.
            Ik heb een soortgelijk houdertje voor mijn bluetooth oortje en dat zakt zelfs al naar beneden door het gewicht, vraag me af of die wel goed op z'n plaats blijft ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
              dan heb je ze niet deftig "ingeladen".
              ik laad alles op batterij deftig op

maar onze tomtom is brol.....na 15minuten rijden vind hij soms pas een gps signaal :s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                Heb even een e-mail gestuurd naar Formar (invoerder van Garmin voor België).
                Dit accessoire is door hen ontwikkeld (dus niet door Garmin) enkel voor de Benelux-markt.
                Online is dit te vinden voor 16 à 20 euro.
                Waar best te bestellen?

Comment

Die van mij past per toeval mooi tussen het klepje en het bakje (indien het openstaat natuurlijk) van opbergvak in het dashboard, dat door BMW voorzien is Zo heb ik nooit van die ronde plekken op m'n ruit...

Senna, Driven To Perfection

Comment

Bij de smart van ons ma kan ik die mooi in de asbak leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                      ik laad alles op batterij deftig op

maar onze tomtom is brol.....na 15minuten rijden vindt hij soms pas een gps signaal :s
                      update je hem regelmatig? bij onze (GO510) duurt het soms ook even, maar niet langer dan 5min, 15 is echt wel lang

ook rekening mee houden, dat als je hem bv. op punt x afzet, en hem na daarna op punt y terug aanzet, het langer duurt, wat vrij logisch is als je hem op punt x afzet en daarna terug aanzet, heeft hij vrijwel direct signaal
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        Die van mij past per toeval mooi tussen het klepje en het bakje (indien het openstaat natuurlijk) van opbergvak in het dashboard, dat door BMW voorzien is Zo heb ik nooit van die ronde plekken op m'n ruit...

Dit is wat ik bedoelde, in één van mijn vorige posts. Vind dit ook een geslaagde manier om je gps te verwerken, is echt proper gedaan en stoort niet. integendeel...

Nog lezers die het op deze manier opgelost hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                          Hallo allemaal

Waar plaatsen julle je draagbaar GPS-toestel in de wagen? Hangen jullie dit gewoon aan het raam of proberen jullie dat toch wat in te bouwen?
                          Bij mij is vooral dat laatste het geval. Ik heb mijn voedingskabeltje weggewerkt en stroom genomen rechtstreeks uit de zekeringkast onder het stuur (mooi en simpel)
                          Voorlopig op de "standaard" plaats, centraal beneden dus. Wel vervelend in het begin dat het iets van uw zicht wegneemt, maar voor de rest goed. Niet diefstal bestendig, dat wel ... maar ja, als je u van alles moet zorgen maken, dan is er ook niet veel lol aan. Inbouwen kan niet, zelfs geen radio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                            update je hem regelmatig? bij onze (GO510) duurt het soms ook even, maar niet langer dan 5min, 15 is echt wel lang

ook rekening mee houden, dat als je hem bv. op punt x afzet, en hem na daarna op punt y terug aanzet, het langer duurt, wat vrij logisch is als je hem op punt x afzet en daarna terug aanzet, heeft hij vrijwel direct signaal
                            Feeft dit er ook niet mee te maken of je al dan niet een warmtewerende voorruit hebt (iets met die extra filterlaag die de signalen tegenhoudt?) ik moet zeggen, van mijn go 720 duurt 't ook wel tijdje, maar hoogstens paar min, ik steek hem meestal buiten aan, tegen dat voordeur gesloten is, en geinstalleerd in auto, heb ik signaal...

Comment

de mijne is magnetisch bevestigd...gps muis bevindt zich achteraan aan een zijruit....

saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                              saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                              saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                              saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                              saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                              renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                              Porsche 993 (1994)

Comment

Ik gebruik een PDA (dell Axim X50) als GPS en zet'm ongeveer zoals saabi, maar dan in een BMW 1/3. Aangezien de wagens toch enkel door niet-rokers worden gebruikt is de asbak ideaal om de PDA schuin in te leggen. Met een extended (=dikkere) batterij moet je al erg doorgaan in de bochten om'm er te laten uit vliegen.

Aangezien ik zelf ook een 1 heb zouk ik een manier om'm zoals WC-Eend weg te stoppen. Ik zal er eens over moeten nadenken

Comment

Working...
                                X