Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Komende week is er in de Carrefour in aanbieding:

SAMSUNG DIGIMAX S1000 + SD-geheugenkaart 1GB
    met als gegevens:
    -10,1 megapixel, 1/1,8" CCD
    -3x optische zoom, 10x digitale zoom
    -Groot 2,5" TFT LCD-scherm (6,3 cm)
    -Ergonomische greep voor stabiele opnamen
    -ISO 1000
    -MPEG-4 VGA 30fps filmfunctie
    -...

Prijs: 199 €

Die 10 megapixels zijn wel mooi meegenomen natuurlijk maar of het een aanrader is, weet ik niet. Eigenlijk ben ik op zoek naar een gewoon toestel, liefst ene die scherpe foto's kan nemen. Gewoonlijk voor eigen gebruik. En de prijs vind ik ook wel aardig. Of zijn de toestellen van Sony van rond de 7 megapixels met diezelfde prijs beter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
      Komende week is er in de Carrefour in aanbieding:

met als gegevens:
      -ISO 1000
      -...

Die 10 megapixels zijn wel mooi meegenomen natuurlijk maar of het een aanrader is, weet ik niet. Eigenlijk ben ik op zoek naar een gewoon toestel, liefst ene die scherpe foto's kan nemen. Gewoonlijk voor eigen gebruik. En de prijs vind ik ook wel aardig. Of zijn de toestellen van Sony van rond de 7 megapixels met diezelfde prijs beter?

10 megapixels is useless.. en daarom niet beter dan 1tje met bvb 7MP
      het is het merk van de lens en de kwaliteit van de lens waar ge naar moet kijken
      beknopte uitleg, maar de mensen met verstand zullen er wrsch meer over kunnen zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichten
        Komende week is er in de Carrefour in aanbieding:

met als gegevens:
        -ISO 1000
        -...

Geen echte hoogvlieger, 10 megapixel op zich wil niets zeggen.
        Je kan deze trouwens al krijgen voor 166 euro bij Pixmania (zilveren versie):

Comment

• 7 Megapixel, 6x optische zoom, leica lensgedoe, iso 1250, AA batterijen, SD kaarten - 207 euro

Mocht de mijnen het begeven koop ik waarschijnlijk zoiets voor rond de 200 euro.

Comment

• Een Nikon Coolpix S200 kit is ook een zeer goed toestel

inclusief tas en 2GB SD-kaart kost die 219 euro bij euhm, de vakman.

Niet op internet, daar betaal je die veel te veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              Niet op internet, daar betaal je die veel te veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                in dit geval is het wel correct he

219 vs 239

Comment

219 vs 239

T is inderdaad correct. Kleinhandelprijs zit normaal stukken boven pixmania en andere sites. Schone aanbieding dan!

Comment

• Vergelijken met pixmania is maar een beetje flauw.

Ik heb er ook ooit een aankoop gedaan (jammer genoeg). Was een Sony T5 pack (met hoesje en nog een paar dingetjes erbij). Er stond duidelijk voorradig wanneer ik bestelde, blijkbaar niet want wanneer ik bestelde was alleen de digicam klaar voor verzenden.

Na een week wachten op de andere accessoires verzonden ze dan alleen de digicam, die goed was toegekomen. 3 weken later nog altijd geen accessoires... 6 weken later nog altijd niet. Ik belde naar de helpdesk en daar stelden ze een terugbetaling voor, waarmee ik akkoord ging.
                    Ik wacht nog altijd op mijn geld en we zijn nu bijna een jaar later.

Leuke prijzen bij pixmania maar de service is ondermaats (om het nog vriendelijk te zeggen).

Comment

• 't is een eindeloze discussie waarin iedereen zijn gelijk wil halen.

Feit is dat internetverkopers niet altijd de beste prijzen hebben. Feit is ook dat zo'n internetwinkels weinig tot geen service, dienst-voor of na-verkoop hebben.

Comment

219 vs 239
                        http://tweakers.net/pricewatch/152211/Nikon-Coolpix-S200-(7MP-3x-zoom-38-114mm-f-3.1-5.9)-prijzen.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk Berichten
                          Leuke prijzen bij pixmania maar de service is ondermaats (om het nog vriendelijk te zeggen).
                          'k Heb er al verschillende dingen gekocht, nog nooit problemen mee gehad.
                          BTW, je kan er iets krijgen waarvoor je eender waar in België het vierdubbele moet betalen.
                          Last edited by ; 02/06/2007, 12:11.

Comment

• ja en ?

Die 219 is wel met een tas en een 2GB sd-kaart bij

Je gaat het niet goedkoper vinden, en zeker niet in België. Tweakers is trouwens een Nederlandse pricewatch. De goedkoopste uit die lijst is dus 195 (verzending inbegrepen). Kan jij voor 24 euro een tas en 2GB sd-kaart kopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                              BTW, je kan er iets krijgen waarvoor je eender waar in België het vierdubbele moet betalen.
                              voorbeelden graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                10 megapixels is useless.. en daarom niet beter dan 1tje met bvb 7MP
                                het is het merk van de lens en de kwaliteit van de lens waar ge naar moet kijken
                                beknopte uitleg, maar de mensen met verstand zullen er wrsch meer over kunnen zeggen
                                Zonet een 7.2 mp gekocht met Carl Zeiss lens... Goede lens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                  Zonet een 7.2 mp gekocht met Carl Zeiss lens... Goede lens?
                                  Wij hebben er ook zo eentje.
                                  Ik ken er niet veel van,maar voor mijn foto's toch een zeer goede lens.
                                  Je gaat er plezier van hebben
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Sony Cyber-shot :Carl Zeiss Vario-Tessar 2,8-5,2/6,3-18,9 .

Die?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      Sony Cyber-shot :Carl Zeiss Vario-Tessar 2,8-5,2/6,3-18,9 .

Die?
                                      Zoiets ja!
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                        Zoiets ja!
                                        Zo'n 'snelle' zoom heb'k nog nooit gehad. En er vallen best wel mooie foto's mee te maken

Comment

• Sony's zijn over 't algemeen goede camera's (zowel video als fotocamera's). o.a. door hun Carl Zeiss-lenzen. Nikon & Canon en zijn de beste fotocamera's.

van andere merken blijf ik liefst zo ver mogelijk weg (en dan bedoel ik o.a. die Samsung, maar ook HP bv.)...
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X