Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een idee hoe je uw tv kaart configureert in VLC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
      Vraagje voor de iTunes-Experts :

Screenshot:

1) Ik vind da vet cool dat ge die albumillustraties kunt zien MAAR als ge een album selecteert dan draait ie 1 liedje van die CD en dan shuffelt ie verder in mn collectie muziek ...

2) Ik gebruik eigenlijk altijd het blader-toepassingke (Ctrl + B) om zo hem vast te zetten om 1 CD en dan shuffelt ie in de desbetreffende CD ... MAAR dan kan ik weer die illustraties niet zien op die manier

Nu zoek ik achter een instelling die me toestaat EN CD "te locken" EN die illustraties te zien ...

Persoonlijk denk ik dat het niet mogelijk is...
      Update: Playlist alsook zoekfunctie gebruiken niet de oplossingen die ik zoek

Comment

• Ik heb hier een Powerpointpresentatie gemaakt met een .avi-filmpje erin.

Als ik het wil afspelen, krijg ik enkel een zwart vlak. Geen beeld, enkel muziek
        Het werkt wel als ik het in Windows Media Player afspeel.

Iemand een idee?
        't Is dringend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
          Ik heb hier een Powerpointpresentatie gemaakt met een .avi-filmpje erin.

Als ik het wil afspelen, krijg ik enkel een zwart vlak, wel muziek
          Het werkt wel als ik het in Windows Media Player afspeel.

Iemand een idee?
          't Is dringend...
          ja, ik heb een idee.

Heb dat nl ook al voorgehad bij klanten die mijn raadgeving voor bepaalde portables niet hebben opgevolgd

Maar kom, constructief zijn. Over welke pc hebben we het ?

Comment

• oplossing die je al eens kan proberen:

rechtermuisknop op bureaublad -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> probleem oplossen

en daar hardware versnelling op 'geen' zetten. Probeer dan eens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              ja, ik heb een idee.

Heb dat nl ook al voorgehad bij klanten die mijn raadgeving voor bepaalde portables niet hebben opgevolgd

Maar kom, constructief zijn. Over welke pc hebben we het ?
              't Is zowel op de vaste pc, als op de laptop.

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              oplossing die je al eens kan proberen:

rechtermuisknop op bureaublad -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> probleem oplossen

en daar hardware versnelling op 'geen' zetten. Probeer dan eens

ff kijken...

Comment

ff kijken...

Ah, het werkt Zaligheid!

Merci!

Comment

• 't is niks. Is naast de 'fn-f5 of f4'-tip, naargelang de laptop, mijn meest gebruikte tip aan telefoon

En natuurlijk altijd als ze net aan de presentatie gaan beginnen. Jij test dat blijkbaar nog eens, ze zouden het allemaal moeten doen.

Test nu ook maar eens of het zowel op jouw scherm als op de eventuele projector gaat. Misschien ga je immers nog de volgorde van scherm moeten aanpassen

Comment

• Op de vaste pc ging het dus (XP), maar de laptop werkt nog met 98 ('t ziet er mij toch 98 uit, 't kan ook een 2000 zijn ).
                    Maar via Bureaublad > Eigenschappen geraak niet aan die "Probleem oplossen".

Heb je daar een idee van?

Ja, van dat scherm aanpassen. Ik heb dat wel geweten, maar kan je het nog eens zeggen?

Comment

Op de vaste pc ging het dus (XP), maar de laptop werkt nog met 98 ('t ziet er mij toch 98 uit, 't kan ook een 2000 zijn ).
                      Maar via Bureaublad > Eigenschappen geraak niet aan die "Probleem oplossen".

Heb je daar een idee van?
                      Windows 98 geef ik geen support meer voor

Ja, van dat scherm aanpassen. Ik heb dat wel geweten, maar kan je het nog eens zeggen?
                      ook ergens bij geavanceerd het primaire beeldscherm anders zetten. Is afhankelijk van de driver, en staat ook nergens als je geen 2e scherm kan aansluiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                        Windows 98 geef ik geen support meer voor
                        Begrijpelijk... toch bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                        ook ergens bij geavanceerd het primaire beeldscherm anders zetten. Is afhankelijk van de driver, en staat ook nergens als je geen 2e scherm kan aansluiten

Dacht ik al, dat zijn zorgen voor morgen

Comment

• trojan.exploit.131

Valt daar iets tegen te doen?
                          Niet dat het mij hindert, maar tstaat op mijn PC, en tis toch altijd leuker zonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            trojan.exploit.131

Niet dat het mij hindert, maar tstaat op mijn PC, en tis toch altijd leuker zonder.
                            anti-spywareprog hé...

AdAware bv...
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

trojan.exploit.131

Door niet met Internet Explorer te surfen
                              Weinig risico anders (is voor muisanimaties in IE)

Comment

trojan.exploit.131

Comment

Maar ik ga u wel helpen ze, had alleen ff ander dingen te doen

start -> instellingen -> configuratiescherm
                                  system -> performantie -> graphics of iets dergelijks.

daar zou ergens hardware acceleration moeten staan. Je moet hem wel naar rechts doen bij windows 98 als ik me het goed herinner.

Comment

trojan.exploit.131

Ga naar hier (anti-spyware) en hier (anti-rootkit) en download de software.
                                    Wie weet...

Werkt jammergenoeg nog niet met Vista...

Het AVG Free Edition anti-virus programma is ook zeer goed en vind je hier.
                                    Maar sinds je normaal gezien maar een AVP mag hebben, dien je het oude wel eerst uit te schakelen...

Succes.

Comment

Dacht ik al, dat zijn zorgen voor morgen

De presentatie is gelukt zonder enig probleem, merci mb!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                                          kheb een probleempje in word

mijn inhoudsopgave moet upgedate worden, want er zit nog een foutje in

maar:

als ik klik op veld bijwerken > in zijn geheel bijwerken

dan zijn mijn figuurlijst en tabellijst weg

als ik klik op veld bijwerken > alleen paginanummers bijwerken > in zijn geheel bijwerken > in zijn geheel bijwerken

dan gebeurt er niets

iemand die een oplossing weet?
                                          Ja uw thesis in LaTeX schrijven, no trouble at all
                                          Daar is het nu wschl wel een beetje laat voor veronderstel ik
                                          Vorige week nog hetzelfde tegen een kameraad mogen zeggen die ook met inhoudstafel-troubles zat in Word ...
                                          sorry, geen hulp dus want ik ben niet zo'n word-freak

Comment

Working...
                                          X