Iemand een idee hoe je uw tv kaart configureert in VLC?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk BerichtenVraagje voor de iTunes-Experts :
Screenshot:
1) Ik vind da vet cool dat ge die albumillustraties kunt zien MAAR als ge een album selecteert dan draait ie 1 liedje van die CD en dan shuffelt ie verder in mn collectie muziek ...
2) Ik gebruik eigenlijk altijd het blader-toepassingke (Ctrl + B) om zo hem vast te zetten om 1 CD en dan shuffelt ie in de desbetreffende CD ... MAAR dan kan ik weer die illustraties niet zien op die manier
Nu zoek ik achter een instelling die me toestaat EN CD "te locken" EN die illustraties te zien ...
Persoonlijk denk ik dat het niet mogelijk is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenIk heb hier een Powerpointpresentatie gemaakt met een .avi-filmpje erin.
Als ik het wil afspelen, krijg ik enkel een zwart vlak, wel muziek
Het werkt wel als ik het in Windows Media Player afspeel.
Iemand een idee?
't Is dringend...
Heb dat nl ook al voorgehad bij klanten die mijn raadgeving voor bepaalde portables niet hebben opgevolgd
Maar kom, constructief zijn. Over welke pc hebben we het ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenja, ik heb een idee.
Heb dat nl ook al voorgehad bij klanten die mijn raadgeving voor bepaalde portables niet hebben opgevolgd
Maar kom, constructief zijn. Over welke pc hebben we het ?
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenoplossing die je al eens kan proberen:
rechtermuisknop op bureaublad -> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> probleem oplossen
en daar hardware versnelling op 'geen' zetten. Probeer dan eens
ff kijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichtenff kijken...
Ah, het werktZaligheid!
Merci!
Comment
-
't is niks. Is naast de 'fn-f5 of f4'-tip, naargelang de laptop, mijn meest gebruikte tip aan telefoon
En natuurlijk altijd als ze net aan de presentatie gaan beginnen. Jij test dat blijkbaar nog eens, ze zouden het allemaal moeten doen.
Test nu ook maar eens of het zowel op jouw scherm als op de eventuele projector gaat. Misschien ga je immers nog de volgorde van scherm moeten aanpassen
Comment
-
Op de vaste pc ging het dus (XP), maar de laptop werkt nog met 98 ('t ziet er mij toch 98 uit, 't kan ook een 2000 zijn).
Maar via Bureaublad > Eigenschappen geraak niet aan die "Probleem oplossen".
Heb je daar een idee van?
Ja, van dat scherm aanpassen. Ik heb dat wel geweten, maar kan je het nog eens zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenOp de vaste pc ging het dus (XP), maar de laptop werkt nog met 98 ('t ziet er mij toch 98 uit, 't kan ook een 2000 zijn).
Maar via Bureaublad > Eigenschappen geraak niet aan die "Probleem oplossen".
Heb je daar een idee van?
Ja, van dat scherm aanpassen. Ik heb dat wel geweten, maar kan je het nog eens zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenWindows 98 geef ik geen support meer voor
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenook ergens bij geavanceerd het primaire beeldscherm anders zetten. Is afhankelijk van de driver, en staat ook nergens als je geen 2e scherm kan aansluiten
Dacht ik al, dat zijn zorgen voor morgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtentrojan.exploit.131
Valt daar iets tegen te doen?
Niet dat het mij hindert, maar tstaat op mijn PC, en tis toch altijd leuker zonder.
AdAware bv...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Niet dat het mij hindert, maar tstaat op mijn PC, en tis toch altijd leuker zonder.
Weinig risico anders (is voor muisanimaties in IE)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenBegrijpelijk... toch bedankt
start -> instellingen -> configuratiescherm
system -> performantie -> graphics of iets dergelijks.
daar zou ergens hardware acceleration moeten staan. Je moet hem wel naar rechts doen bij windows 98 als ik me het goed herinner.
Comment
-
Wie weet...
Werkt jammergenoeg nog niet met Vista...
Het AVG Free Edition anti-virus programma is ook zeer goed en vind je hier.
Maar sinds je normaal gezien maar een AVP mag hebben, dien je het oude wel eerst uit te schakelen...
Succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenBegrijpelijk... toch bedankt
Dacht ik al, dat zijn zorgen voor morgen
De presentatie is gelukt zonder enig probleem, merci mb!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenkheb een probleempje in word
mijn inhoudsopgave moet upgedate worden, want er zit nog een foutje in
maar:
als ik klik op veld bijwerken > in zijn geheel bijwerken
dan zijn mijn figuurlijst en tabellijst weg
als ik klik op veld bijwerken > alleen paginanummers bijwerken > in zijn geheel bijwerken > in zijn geheel bijwerken
dan gebeurt er niets
iemand die een oplossing weet?
Daar is het nu wschl wel een beetje laat voor veronderstel ik
Vorige week nog hetzelfde tegen een kameraad mogen zeggen die ook met inhoudstafel-troubles zat in Word ...
sorry, geen hulp dus want ik ben niet zo'n word-freak
Comment
Comment