Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenje hebt waarschijnlijk zo'n heel legale engelstalige office versie ?
edit; en als je zo'n legale versie hebt, wat ik betwijfel, dan moet je een dutch language pack aanschaffen
Thuis hebben we xp en vista voor de kinderen en ouders. Toch verkies ik om op xp te blijven werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichtenja een legale. 'k Krijg ook updates binnen, dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenEn waarom heb je dan een engelstalige office ?
(j/k eh)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenEn waarom heb je dan een engelstalige office ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk BerichtenIk heb het gekregen van iemand.
Er is nooit een engelstalige office versie geweest met standaard nederlandse spellingcontrole
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtendan ga je een language pack moeten kopen.
Er is nooit een engelstalige office versie geweest met standaard nederlandse spellingcontrole
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk BerichtenWat zegt de volgende site je:
http://bloggingabout.net/blogs/mglas...tch_2900_.aspx
en als je't begrijpt: er zijn ook nederlandstalige versies die je kan krijgen van iemand
Comment
-
mijne PC heeft weer rare manieren
hier op het forum kan ik alles gewoon lezen , maar vanaf dat ik een foto aanklik of op andere site's foto's of bijlagen aanklik blokkeert hij en moet ik elke keer opnieuw alles afsluiten en opnieuw de site openen
wat kan het probleem zijn? of moet ik iets uitschakelen of zo ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmijne PC heeft weer rare manieren
hier op het forum kan ik alles gewoon lezen , maar vanaf dat ik een foto aanklik of op andere site's foto's of bijlagen aanklik blokkeert hij en moet ik elke keer opnieuw alles afsluiten en opnieuw de site openen
wat kan het probleem zijn? of moet ik iets uitschakelen of zo ?
misschien helpt het al gewoon om je browsergeschiedenis eens te wissen...
als je met internet explorer werkt: extra => internetopties => klikken op "verwijderen..." => klikken op "alles verwijderen...". normaal gezien krijg je nog een klein venstertje dat vraagt om bevestiging. vink ook "bestanden en instellingen die door invoegtoepassingen..." aan. dan ja klikken.
bij firefox: extra => privégegevens opruimen... => alles aanvinken en "privégegevens nu opruimen" klikken2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenspyware of virusproblemen?
als je met internet explorer werkt: extra => internetopties => klikken op "verwijderen..." => klikken op "alles verwijderen...". normaal gezien krijg je nog een klein venstertje dat vraagt om bevestiging. vink ook "bestanden en instellingen die door invoegtoepassingen..." aan. dan ja klikken.
bij firefox: extra => privégegevens opruimen... => alles aanvinken en "privégegevens nu opruimen" klikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenspyware of virusproblemen?
bij firefox: extra => privégegevens opruimen... => alles aanvinken en "privégegevens nu opruimen" klikken
cookies verwijderen ? of bestanden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenals ik internetopties aanklik wat moet ik dan verwijderen?
cookies verwijderen ? of bestanden ?
ja, zowel cookies, als bestanden als geschiedenis2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Probleem
Ik heb wat pudding gemorst op men toetsenbord van de laptop, heb er even last van gehad maar nu reageren de knopjes weer normaal maar ik zie toch dat er nog wat tussenzit
kan ik enkele knopjes er zomaar uit halen en er terug opzetten?
Zo ja, hoe dan?
Comment
-
Men pc valt op de 5min uit
Ik dacht eerst dat het was omdat ik Live for Speed speelde,maar blijkbaar niet.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
is dit te verhelpen met een programma?
Alvast bedankt!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenah, je hebt nog de oude versie van IE
ja, zowel cookies, als bestanden als geschiedenis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenProbleem
Ik heb wat pudding gemorst op men toetsenbord van de laptop, heb er even last van gehad maar nu reageren de knopjes weer normaal maar ik zie toch dat er nog wat tussenzit
kan ik enkele knopjes er zomaar uit halen en er terug opzetten?
Zo ja, hoe dan?
Normaal moet ge daarvoor uw laptop uiteenvijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenah, je hebt nog de oude versie van IE
ja, zowel cookies, als bestanden als geschiedenis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenprobleem niet opgelost
firewall/virusscanner die mss ambetant doet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMen pc valt op de 5min uit
Ik dacht eerst dat het was omdat ik Live for Speed speelde,maar blijkbaar niet.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?
is dit te verhelpen met een programma?
Alvast bedankt!
geeft de pc een bepaalde foutmelding voordat hij uitvalt?
Comment
Comment