Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenAl sedert de 486-reeks komt hier enkel Toshiba binnen en die dingen blijven goed hun werk doen.
Comment
-
HP's zou ik enkel kopen omdat ze er knap uitzien en soms wel wat specs bieden voor hun geld.
Dan hebben we dell: een van mijn favorieten, maar duur en oersaai.
Lenovo: ugly as hell, maar naar het schijnt geschift goed.
Asus: de VX2, maar waarschijnlijk te duur voor wat hij biedt niet? Mag Asus vergeleken worden met VAIO?
Of misschien dat ik toch maar beter wacht tot de DX10 mobiele GPU's uit zijn. Iemand een idee wanneer dit komt?
Scherm mag 15inch zijn, maar dan wel een resolutie van 16 .. * .... graag, gelijk die VX2. Ik wil zeker geen 1280*800 meer.
Comment
-
Die lenovo's zijn de oude IBM Thinkpads. Ik heb zo eens 'n paar dagen op 'n thinkpad moeten werken en was serieus onder de indruk. Die zijn écht superstabiel en ik had de hele tijd 't gevoel dat 'k gewoon op 'n desktop aan 't werken was.
Ze kosten iets meer in aankoop, maar het zijn naar mijn mening wel de beste portables op de markt. Zelf heb ik al uitgemaakt dat mijn volgende eigenlijk 'n macbook wordt aangezien die naar mijn mening heel erg scherp geprijsd zijn.
Comment
-
Kben momenteel nog niet toe aan een Apple, daar ik vrees dat ik ze voor school niet volledig zal kunnen gebruiken.
Die beslissing wordt vermoedelijk toch maar deze zomer gemaakt. APPLE of niet.
Ik vermoed dat het uiteindelijk een DELL of LENOVO wordt, als ik een nieuwe moet kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik wil iedereen de octo-core van Apple aanraden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenKben momenteel nog niet toe aan een Apple, daar ik vrees dat ik ze voor school niet volledig zal kunnen gebruiken.
Die beslissing wordt vermoedelijk toch maar deze zomer gemaakt. APPLE of niet.
Ik vermoed dat het uiteindelijk een DELL of LENOVO wordt, als ik een nieuwe moet kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtendit is best een mooie aanbieding, en je krijgt er een draagtas bij.
http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=5360
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenPB, de schandvlek in de computerwereld.
daarom dat ik Apple wil aanraden!
natuurlijk zijn er steeds mensen die apple brol vinden, maar da's enkel omdat ze er geen zak van weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDie beslissing wordt vermoedelijk toch maar deze zomer gemaakt. APPLE of niet.
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtentegen die tijd verandert er zo veel, dat het niet de moeite is nu al eentje te kiezen
Zoals gewoonlijk lig ik met mezelf in de knoop hoor, vervange of niet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk BerichtenIk heb zonet Microsoft Word 2007 geïnstalleerd, maar nu zie ik dat het geen spellingscorrector voor het Nederlands heeft!Wat nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenofwel de oude terug gebruiken, ofwel windows buitenzwieren zoals ik heb gedaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichtenma bestaat er geen voor de office 2007?
"op die datum moet da uitkomen, klaar of ni"
apple zegt:
"voorziene datum is ***, als het niet klaar is zal het worden verzet naar andere datum"
Micrososft is miserie aan't worden.
Het beste is om XP te blijven draaien met alle programma's op die je had, en pas vista te gaan draaien als je nieuwe pc koopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audiboy Bekijk Berichtenma bestaat er geen voor de office 2007?
edit; en als je zo'n legale versie hebt, wat ik betwijfel, dan moet je een dutch language pack aanschaffen
Comment
Comment