Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in principe, als je werkgever een volume license pakket heeft, mag je je licentie van op 't werk ook thuis gebruiken
    maar weinigen geloven dit, en weinig werkgevers zijn happig om daaraan toe te geven ...

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
      Als het geen legale versie van XP is veel.
      Allez, schrijft da eens opnieuw, en de komma nu op de juiste plaats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Maakt niet uit eh, codes zijn niet gelinkt aan een CD.
        niet allemaal, maar er zijn uitzonderingen..
        een code van een legale XPSP2, die je in de winkel koopt valt geenzins werkende te krijgen met SP1/toen XP net uitkwam.

Comment

• Ik gebruik nu al een maand of 2 Vista en heb voorlopig nog geen problemen gehad. Als ik nu bij Windows update kijk, dan zie ik dat SP1 geïnstalleerd kan worden. Loont dit dan wel de moeite? Na een beetje rondgekeken te hebben op internet zijn er namelijk ook vrij veel mensen die na de installatie ervan problemen ondervinden die er voordien niet waren

Comment

• Sinds maandag heb mijn nieuwe pc met Vista erop.
            Voorbije dagen heb ik geprobeerd om draadloos op internet te geraken, hij vindt verschillende netwerken, waaronder ook ons beveiligd netwerk.
            Als ik dan de gebruikersnaam en passwoord invul moet ik ook domeinnaam invullen. Van dat laatste vind ik nergers iets terug in mijn papieren, en ik herinner mij ook ni dat ik dit ooit via XP heb moeten invullen.
            Help?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
              Ik gebruik nu al een maand of 2 Vista en heb voorlopig nog geen problemen gehad. Als ik nu bij Windows update kijk, dan zie ik dat SP1 geïnstalleerd kan worden. Loont dit dan wel de moeite? Na een beetje rondgekeken te hebben op internet zijn er namelijk ook vrij veel mensen die na de installatie ervan problemen ondervinden die er voordien niet waren
              ik heb er toch geen problemen mee hoor... gewoon backup nemen voor ALS er iets zou fout gaan. ik heb het zelfs geinstalleerd alvorens een backup te nemen er zou niks mis mee mogen gaan hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
              Sinds maandag heb mijn nieuwe pc met Vista erop.
              Voorbije dagen heb ik geprobeerd om draadloos op internet te geraken, hij vindt verschillende netwerken, waaronder ook ons beveiligd netwerk.
              Als ik dan de gebruikersnaam en passwoord invul moet ik ook domeinnaam invullen. Van dat laatste vind ik nergers iets terug in mijn papieren, en ik herinner mij ook ni dat ik dit ooit via XP heb moeten invullen.
              Help?
              de meeste draadloze thuisnetwerken zijn met WEP of WPA beveiligd, 't enigste wat je in moet geven is dus een sleutel of wachtwoord..., gebruikersnaam & wachtwoord is voor grote bedrijven/scholen waar iedere persoon een eigen account heeft op de server...
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                de meeste draadloze thuisnetwerken zijn met WEP of WPA beveiligd, 't enigste wat je in moet geven is dus een sleutel of wachtwoord..., gebruikersnaam & wachtwoord is voor grote bedrijven/scholen waar iedere persoon een eigen account heeft op de server...
                Bedankt M3'er!! Via via het WEP nummer achterhaald en zo is't dus gelukt!

Comment

• Gebeurde vreemde dingen laatsten tijd, mijn PC verloor inet connectie, terwijl mijn laptop rustig verder kon

Men modem staat op een timer (die dus automatisch afslaat), en mijn laptop is draadloos geconnecteerd.

Allez, 't is wel vriendelijk van de buren, dat ze hun netwerk niet beveiligen, daarmee kan ik verder surfen terwijl mijn modem afstaat

Comment

• Is er een manier om mijn gehele mailbox van mozilla thunderbird over te zetten naar outlook?

Comment

• 2600+ posts, deel 3 is geopend!

Comment

Working...
                      X