Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een moederbord met ingebouwde raid controller kost toch maar een paar euro meer dan een moederbord zonder?
Een aparte raid controller is zo jaren ''90.
Is dat verschil zo klein nog maar?
Achja, ik vind RAID bij je thuis net iets erover. Moet je toch al redelijk freak zijn...
Belgische shops hebben ze ook voor ronde 170 ze maar wel niet in voorraad natuurlijk
Das wel meer zo. Dan zoekt ge de meest deftige prijs, ge vindt die, en dan belt ge en dan is het : ja mijnheer maar dat is niet op stock zenne. En wanneer is de ETA? Tja, da staat nin direct in ons systeem, weet ge wat ge doet? Belt in de loop van volgende week eens terug, dan weten we misschien al iets meer... Iik heb dat ondertussen opgegeven. Als het me iets meer kost, maar het is op stock, so it be... De tijd die ik verlies door wat rond te bellen of laten rond te bellen kost immers ook geld.
Das wel meer zo. Dan zoekt ge de meest deftige prijs, ge vindt die, en dan belt ge en dan is het : ja mijnheer maar dat is niet op stock zenne. En wanneer is de ETA? Tja, da staat nin direct in ons systeem, weet ge wat ge doet? Belt in de loop van volgende week eens terug, dan weten we misschien al iets meer... Iik heb dat ondertussen opgegeven. Als het me iets meer kost, maar het is op stock, so it be... De tijd die ik verlies door wat rond te bellen of laten rond te bellen kost immers ook geld.
Als ik iets wil zoals een processor, en ik zie dat het bijna overal uitverkocht is behalve als je 30-35 euro meer betaalt dan de normale prijs, dan kijk ik sowieso voor een zwaardere processor die in de buurt van de prijs ligt van dat dat op voorraad is maar wel 30-35 euro duurder is. Of het moet zijn dat die kloof te groot is
Daar hebt ge absoluut een punt. Nen upgrade binnen een aanvaardbare marge is natuurlijk ook altijd een goede oplossing
Trouwens dat van die pré-order toestanden tegen zéér scherpe prijzen is ook nen truuk die zo oud is als de straat. Dan krijgt ge achteraf telefoon om te zeggen dat het binnen is maar jammer genoeg is het wel wat duurder . Geloof me vrij, er zijn er meerdere die dat truukje toepassen. Maar ondertussen hebt ge het wel besteld en hebt ge er en plus ook nog eens x tijd op moeten wachten...
Iemand een idee hoe je een degelijk netwerk tussen een Vista laptop (draadloos) en een XP desktop (lan) kan opstellen?
Mijn broer heeft dus zo'n situatie en het wilt maar niet lukken
De XP desktop ziet de Vista laptop wel, maar Vista ziet de desktop niet. Aardig probleem, gezien we printer en bestandsdeling willen hebben voor de laptop.
Het werkt overigens via een router, beiden kunnen op internet, beiden zitten in dezelfde workgroup en bij Vista staat alles op particulier en onbeveiligd en weetikveel ingesteld. Eerst zien dat het werkt, dan pas beveiliging...
Pingen naar elkaar gaat ook, dus de firewall zit er voor niets tussen vermoed ik.
Zo ziet het volledige netwerkschema eruit in Vista:
Het rare is dus dat er geen switches zijn in realiteit...
En zo ziet 'ie de desktop wel, maar daar is ook alles mee gezegd, in het netwerk duikt 'ie niet op.
Als we de laptop via de lan kabel op de router aansluiten dan zijn al die switches ineens weg, en hangt de laptop in een U aan de desktop en samen gaan ze naar de router en dan naar het internet. Maar nog steeds duikt de desktop niet op in het echte netwerk...
Ik heb een externe harde schijf die defect is. Ik denk dat de harde schijf nog wel goed is maar de connectie naar de pc niet meer.
Ik heb dat ding eens open gevezen en daar zit precies gewoon een harde schijf zoals gewoon in een PC zit. Dus, dacht ik, ik steek ze simpelweg in m'n PC dan ben ik er toch nog iets mee moest ze nog werken.
Ik m'n pc-bak open en wat blijkt ...
Het past niet
Blijkbaar zit op m'n PC zo'n aansluiting:
Terwijl ik zoeen moet hebben:
De vraag is nu, kan ik op m'n PC toch die andere harde schijf aansluiten, bvb door een kabel die een verbinding kan maken tussen de 2 of zo?
Ik heb ondertussen via google al wel externe dingen gevonden om deze via USB aan te kunnen sluiten maar dat was direct 40 euro en dat vond ik wat zot als ik nog niet zeker wist of ze nog werkte.
Comment