Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k hoop dat het wat een deftig laptopje is, want al die sidebartoestanden zijn niet bepaald licht voor je systeem

edit: lol, 'k zie juist dat je RAM op 78% staat
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Die sidebar was het eerste dat ik uitvinkte na m'n Vista install Het mag bij mij niet te druk worden, ik wil geen sidebar, geen icoontjes op m'n bureaublad en in het systeemvak rechts onderaan zo min mogelijk icoontjes zichtbaar.
      Die icoontjes op het bureaublad moeten nog weg hoor, maar m'n moeder heeft dat programma nog ff nodig.

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
      'k hoop dat het wat een deftig laptopje is, want al die sidebartoestanden zijn niet bepaald licht voor je systeem
      Klein, maar krachtig!

Dell Latitude X 300

Krak dezelfde.

Toen nog één van de kleinste en beste laptops.

Van die sidebar, alleen bij het opstarten een beetje last, maar voor derest heb ik er geen last van.

Alleen, m'n post-itjes (die gele dingen daar) onthoudt ie niet...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Die sidebar was het eerste dat ik uitvinkte na m'n Vista install Het mag bij mij niet te druk worden, ik wil geen sidebar, geen icoontjes op m'n bureaublad en in het systeemvak rechts onderaan zo min mogelijk icoontjes zichtbaar.
        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Dell Allé, toch de XPS M1330

Comment

Dell Allé, toch de XPS M1330

Het grappige is, die is gisteren bij ons toegekomen.

De vervanger van deze laptop voor m'n moeder.

Daarom krijg ik de hare, maar ik mag niet klagen.

Ik zal er dan es foto's van trekken.

Ie is wel wat groter dan de mijne...

Comment

• spillies, wat doet die flitspaal op die oprit?

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                spillies, wat doet die flitspaal op die oprit?
                Check es de reclamelinksonder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                  Hmmm daar zocht ik ook al een tijdje naar. Thx! Ziet er best goed uit.

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Het grappige is, die is gisteren bij ons toegekomen.

De vervanger van deze laptop voor m'n moeder.

Daarom krijg ik de hare, maar ik mag niet klagen.

Ik zal er dan es foto's van trekken.

Ie is wel wat groter dan de mijne...
                    Dan zal het geen XPS M1330 zijn, dat is namelijk 13.3 inch beelddiagonaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whacker Bekijk Berichten
                      Ik HAD nog een lpt to bluetooth adapterke liggen dat ik toch niet gebruik. Zal eens zoeken
                      'k heb er een gevonden, LPT2USB, 15 euro ... en op het web staan er verschillende voor 60 euro en plus

Werkt ook nog ! Wel bizar, een LPT-printer op Vista

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                        Hmmm daar zocht ik ook al een tijdje naar. Thx! Ziet er best goed uit.

Breedbeeld is DA SHIT

Comment

Ik had er zo een installed, als extra op mijn XP, maar de helft van die "gadgets" werkt niet goed, en nu is die sidebar al weggevallen ook. Op mijn PC (met XP maar zonder breedbeeld) wil ie dat niet tonen, behalve op de achtergrond (dus niet als window dat altijd open staat, en daarnaast andere windows). En op de achtergrond is dat totaal nutteloos.

Tot zover de sidebar van Google

Comment

Ik draai momenteel Vista Ultimate 64-bit, en ik durf het te betwijfelen of het sneller is dan XP 64-bit. Maar heb geen officiële versie van XP liggen, dus ik zal het met Vista moeten blijven doen. Maar de 32-bit versie van Vista is zeker traag te noemen, heb net een gloednieuwe laptop met vrij deftige specs en dat spel loopt vlot, maar geeft mij niet het vlotte gevoel dat ik dacht dat het ging geven. Daar gaan ze toch nog wat werk aan hebben.
                            Vista is ook veel meer bedoeld als 64-bit, waar bij XP een focus op 32-bit ligt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Vista is ook veel meer bedoeld als 64-bit, waar bij XP een focus op 32-bit ligt.
                              Wat niet wil zeggen dat ze het zo traag moeten laten op 32-bit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                en doordat een van 's wereld grootste softwareproducenten (Adobe) geen 64-bit ondersteunt, zit ik hier met 32-bit Vista
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Kan je na schijfdefragmentatie, schijfopruiming, cookies verwijderen, bestanden die je niet meer gebruikt verwijderen nog iets doen om een computer wat sneller te doen werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                    Kan je na schijfdefragmentatie, schijfopruiming, cookies verwijderen, bestanden die je niet meer gebruikt verwijderen nog iets doen om een computer wat sneller te doen werken?
                                    Zorgen dat programma's die je toch niet veel gebruikt niet mee opstarten met het systeem.

Comment

Zorgen dat programma's die je toch niet veel gebruikt niet mee opstarten met het systeem.
                                      Nu dat je het zegt!

Maar hoe, vroeg de nOOb zich af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                        Kan je na schijfdefragmentatie, schijfopruiming, cookies verwijderen, bestanden die je niet meer gebruikt verwijderen nog iets doen om een computer wat sneller te doen werken?
                                        Dit kan wat schelen. Maar veel ga je er wss niet van merken. Beste is natuurlijk een format...

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                        Nu dat je het zegt!

Maar hoe, vroeg de nOOb zich af?
                                        Gewoon programma's verwijderen in add/remove programs volstaat al
                                        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                          Dit kan wat schelen. Maar veel ga je er wss niet van merken. Beste is natuurlijk een format...

Gewoon programma's verwijderen in add/remove programs volstaat al
                                          Format, waar vind ik dat terug?

Heb gezien daarstraks in die lijst maar daar staat niet bijzonder veel tussen om echt weg te doen

Comment

Working...
                                          X