Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die sidebar was het eerste dat ik uitvinkte na m'n Vista install Het mag bij mij niet te druk worden, ik wil geen sidebar, geen icoontjes op m'n bureaublad en in het systeemvak rechts onderaan zo min mogelijk icoontjes zichtbaar.
Die icoontjes op het bureaublad moeten nog weg hoor, maar m'n moeder heeft dat programma nog ff nodig.
Die sidebar was het eerste dat ik uitvinkte na m'n Vista install Het mag bij mij niet te druk worden, ik wil geen sidebar, geen icoontjes op m'n bureaublad en in het systeemvak rechts onderaan zo min mogelijk icoontjes zichtbaar.
Ik had er zo een installed, als extra op mijn XP, maar de helft van die "gadgets" werkt niet goed, en nu is die sidebar al weggevallen ook. Op mijn PC (met XP maar zonder breedbeeld) wil ie dat niet tonen, behalve op de achtergrond (dus niet als window dat altijd open staat, en daarnaast andere windows). En op de achtergrond is dat totaal nutteloos.
Ik draai momenteel Vista Ultimate 64-bit, en ik durf het te betwijfelen of het sneller is dan XP 64-bit. Maar heb geen officiële versie van XP liggen, dus ik zal het met Vista moeten blijven doen. Maar de 32-bit versie van Vista is zeker traag te noemen, heb net een gloednieuwe laptop met vrij deftige specs en dat spel loopt vlot, maar geeft mij niet het vlotte gevoel dat ik dacht dat het ging geven. Daar gaan ze toch nog wat werk aan hebben.
Vista is ook veel meer bedoeld als 64-bit, waar bij XP een focus op 32-bit ligt.
Kan je na schijfdefragmentatie, schijfopruiming, cookies verwijderen, bestanden die je niet meer gebruikt verwijderen nog iets doen om een computer wat sneller te doen werken?
Kan je na schijfdefragmentatie, schijfopruiming, cookies verwijderen, bestanden die je niet meer gebruikt verwijderen nog iets doen om een computer wat sneller te doen werken?
Zorgen dat programma's die je toch niet veel gebruikt niet mee opstarten met het systeem.
Dit kan wat schelen. Maar veel ga je er wss niet van merken. Beste is natuurlijk een format...
Comment