Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2 vragen.

1.

De ''mijn afbeeldingen'' shotcut in ''start'' verwijst naar een andere ''mijn afbeeldingen'' dan de echte ''mijn afbeeldingen''.
    Iemand enig idee hoe ik de snelkoppeling in mijn start menu terug naar de juiste map krijg?

2.
    Vroeger onthield mijn pc dingen waar ik al eerder op had gezocht in google etc. Als ik dan in google iets intype kwam er direct te staan welke woorden eerder begonnen met die letters... Als ik bvb google op ''freemasons'' en ik typte ''fre'' in stond het er al onder en kon ik dat aanklikken. Enig idee hoe ik dat terug activeer?

Comment

• 1. Probeer eens in uw startmenu bij 'Mijn Afbeeldingen' -> rechtermuisknop --> Eigenschappen --> Locatie en daar de path aanpassen. (is wel uit vista gehaald dus kan zijn dat het niet lukt bij uw xp)

2. Ik herinner me dat het mogelijk was maar kan het niet zijn dat google zelf dat eruit gehaald heeft? Anders bij google toolbar heb je die mogelijkheid nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        2.
        Vroeger onthield mijn pc dingen waar ik al eerder op had gezocht in google etc. Als ik dan in google iets intype kwam er direct te staan welke woorden eerder begonnen met die letters... Als ik bvb google op ''freemasons'' en ik typte ''fre'' in stond het er al onder en kon ik dat aanklikken. Enig idee hoe ik dat terug activeer?
        Internet Explorer: extra -> Internet-opties -> tabblad inhoud -> auto-aanvullen

edit: pr0n-zoekers activeren dit best niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
          1. Probeer eens in uw startmenu bij 'Mijn Afbeeldingen' -> rechtermuisknop --> Eigenschappen --> Locatie en daar de path aanpassen. (is wel uit vista gehaald dus kan zijn dat het niet lukt bij uw xp)

2. Ik herinner me dat het mogelijk was maar kan het niet zijn dat google zelf dat eruit gehaald heeft? Anders bij google toolbar heb je die mogelijkheid nog.
          1. Ik kan in de eigenschappen van mijn afbeeldingen niks van paths veranderen bij XP, had ik al geprobeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            Internet Explorer: extra -> Internet-opties -> tabblad inhoud -> auto-aanvullen

edit: pr0n-zoekers activeren dit best niet
            Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              1. Ik kan in de eigenschappen van mijn afbeeldingen niks van paths veranderen bij XP, had ik al geprobeerd.
              nee? bij Vista lukt dit wel...
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• met tweakUI kan je dat terugzetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  nee? bij Vista lukt dit wel...
                  in XP kan je enkel de my documents veranderen

Comment

• oh ja

Comment

• Is dit topic geen substituut voor google dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                        met tweakUI kan je dat terugzetten
                        jep, dat zou daar ook mee moeten lukken
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• 'k zou een oude printer, met enkel LPT aansluiting, willen koppelen aan een nieuwe PC (low range, maar wel Vista). Blijkbaar bestaan er omvormers ( http://www.cyberguys.com/templates/S...roductID=15700 ) hiervoor, maar die kosten meer dan de prijs van een printer. Iemand die raad weet met dit probleem ?

Meest evidente lijkt mij om een nieuwe printer te gaan kopen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                            'k zou een oude printer, met enkel LPT aansluiting, willen koppelen aan een nieuwe PC (low range, maar wel Vista). Blijkbaar bestaan er omvormers ( http://www.cyberguys.com/templates/S...roductID=15700 ) hiervoor, maar die kosten meer dan de prijs van een printer. Iemand die raad weet met dit probleem ?

Meest evidente lijkt mij om een nieuwe printer te gaan kopen ...
                            Een nieuwe printer kopen. Of ergens tweedehands zoeken voor dergelijke connector.

Comment

• Dacht men USB-stick eens in NTFS te zetten, zal niet gaan blijkbaar. Bij een andere actie zei ie iets van het feit dat NTFS niet compatibel is met het (USB-)disk-caching systeem ... Bizar, want ik weet dat USB-disks daar geen probleem mee hebben (ttz dat ze wel NTFS toelaten). En ik probeer dit alles op een XP

H:\>chkdsk
                              The type of the file system is FAT.
                              Volume Serial Number is C2F8-E4F2
                              Windows is verifying files and folders...
                              File and folder verification is complete.
                              Windows has checked the file system and found no problems.

2.029.223.936 bytes total disk space.
                              306.741.248 bytes in 9.361 folders.
                              27.590.656 bytes in 50 files.
                              1.694.892.032 bytes available on disk.

32.768 bytes in each allocation unit.
                              61.927 total allocation units on disk.
                              51.724 allocation units available on disk.

H:\>format h: /fs:ntsf
                              Insert new disk for drive H:
                              and press ENTER when ready...
                              The type of the file system is FAT.
                              The new file system is NTSF.
                              FORMAT is not available for NTSF drives.

H:\>

Comment

• da's raar inderdaad, want kheb overlaatst mijn 4GB-usbstick van FAT32 naar NTFS gezet
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                  da's raar inderdaad, want kheb overlaatst mijn 4GB-usbstick van FAT32 naar NTFS gezet
                                  Indeed ... noteer ook dat het FS FAT is, geen FAT32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
                                    Interessant weetje voor diegenen die eraan denken Vista te installeren:

Bovendien is net uitgelekt dat de Vista-opvolger er sneller gaat komen dan eerst gepland, namelijk de tweede helft van 2009.
                                    http://www.tgdaily.com/content/view/35641/118/
                                    Interesting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Indeed ... noteer ook dat het FS FAT is, geen FAT32
                                      nee, ik was wat aan het experimenteren, uit de verpakking stond die in FAT32, dan had ik hem geconverteerd/geformateerd naar FAT en dan naar geconverteerd/geformateerd NTFS
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Weet er toevallig iemand een online .amr to wav/mp3 converter staan? Of met wat kan je dat afspelen? Wmp? Quicktime?

EDIT: gevonden! http://media-convert.com

Handig voor anderen
                                        Last edited by ; 20/01/2008, 16:35.

Comment

• Gisteren kreeg ik bij het opstarten een blauw scherm met als foutcode unmountable boot volume. Ik heb het wel kunnen oplossen maar weet iemand wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn?

Comment

Working...
                                          X