Fuck, das lijkt wel iets handig, ik wist niet dat da kon. Merci, da gaat nog van pas komen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PC problemen - vragen en antwoorden - part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten'k Hou je eraan.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk BerichtenFuck, das lijkt wel iets handig, ik wist niet dat da kon. Merci, da gaat nog van pas komen.Doe het me maar na zonder virtualisatie
lekker handig om de eindgebruikers te helpen met beide versies...
De layer start automatisch op bij het opstarten van m'n laptop, zo heb ik altijd m'n off2007. Wil ik hem niet meer? layertje weggooien en geen spoor meer van 2007__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten2.13GB aan video gekopieerd via e-SATA. duurde 1min 37sec.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenOmdat je een prutser bent.
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenOmdat torrents niet mogen !?
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenomdat torrents een aantal streams tegelijk openzetten om zo snel mogelijk zo veel mogelijk te downloaden. En omdat jouw draadloze dink daar ongetwijfeld niet zo goed tegen kan
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOmdat je uTorrent moet gebruiken.
Dag!
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenhij moet zijn modem/router resetten, da's al.
't Spel kan het hoge aantal connecties achter de schermen niet aan.
Internet op kot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenI like Benny.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe vraag is eerder of het wederzijds is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenHoeft dat dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenM.a.w. ?2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNee tuurlijk niet, iedereen mag fan zijn2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenzolang ik je natuurlijke vijand mag blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenzolang ik je natuurlijke vijand mag blijven
Wanneer gaan we op date??
Ik wil graag in je dessert stompen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenergens 'in cache' naartoe gaan, wat is dat? en hoe doe ik dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cold Bekijk BerichtenSite zoeken op google en dan drukken op 'in cache', dan krijg je de site weergegeven zoals ze was voor een bepaalde wijziging
Comment
Comment