Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen - vragen en antwoorden - part II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
    gisteren schafte ik mij een nieuw scherm voor mijn pc aan, een samsung 20 inch widescreen. Nu heb ik het probleem dat alle foto's die ik bekijk vervormt zijn, uitgerokken zijn. Wat kan ik hier aan doen?
    alvast bedankt
    Dan heb je momenteel geen widescreen resolutie gekozen.
    Je zou best je instellingen van je grafische kaart zó instellen dat het de ideale resolutie is van jou scherm. Is tevens ook de maximum resolutie van jouw scherm

Samsung 20 inch, wsl is dit 1680x1050
    (widescreen is 16:10 verhouding, als je dus een 4:3 (16:12) resolutie kiest gaan alle foto's vervormd zijn...
    Rechtermuisknop op het bureaublad en eigenschappen nemen.
    Het laatste tabblad nemen (instellingen)
    en daar de gewenste resoltutie kiezen

als je niet weet welke resolutie je best kan nemen, post dan eens welk scherm van samsung je precies hebt...
    KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
      Dan heb je momenteel geen widescreen resolutie gekozen.
      Je zou best je instellingen van je grafische kaart zó instellen dat het de ideale resolutie is van jou scherm. Is tevens ook de maximum resolutie van jouw scherm

Samsung 20 inch, wsl is dit 1680x1050
      (widescreen is 16:10 verhouding, als je dus een 4:3 (16:12) resolutie kiest gaan alle foto's vervormd zijn...
      Rechtermuisknop op het bureaublad en eigenschappen nemen.
      Het laatste tabblad nemen (instellingen)
      en daar de gewenste resoltutie kiezen

als je niet weet welke resolutie je best kan nemen, post dan eens welk scherm van samsung je precies hebt...
      op de doos stond inderdaad dat de resolutie 1680 op 1050 is, maar als ik dan op het bureaublad op rechtermuisknop klik, dan eigenschappen en dan instellingen, daar kan ik deze resolutie niet kiezen?

ps: het is een samsung syncmaster 206BW

Comment

• Kan uw grafische kaart die resolutie aan?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
          Kan uw grafische kaart die resolutie aan?
          hoe kan ik dit te weten komen?

Comment

hoe kan ik dit te weten komen?
            handleiding ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
              handleiding ?
              ik vind het wel raar dat het beeld niet bij alle foto's vervormd is, de foto op mijn bureaublad bijvoorbeeld heeft wel normale afmetingen.

Comment

ik vind het wel raar dat het beeld niet bij alle foto's vervormd is, de foto op mijn bureaublad bijvoorbeeld heeft wel normale afmetingen.
                neem eens een printscreen en post die eens hier, dat we kunnen zien hoe het vervormd is.
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                  Kan uw grafische kaart die resolutie aan?
                  als hij zijn balkje met reso's niet kan verschuiven is de vraag of hij wel een driver geïnstalleerd heeft.
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                    Waarschijnlijk is mijn PC dus niet kapot dan ? (wat een bleu screen normaal wil bedoelen)

Ik heb het al veel gehoord dat er van die truukjes zijn om p2p en gelijkwaardige programma's te blokkeren/hinderen.

Erg zielig weeral...
                    IK hou me daar niet meer mee bezig, maar het is toch logisch dat ze illegale programmas proberen tegen te houden, neen ? En er zijn zo veel manieren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      ja inderdaad, wij kunnen het veel sneller lezen, nu, uw posts! Eindelijk!
                      Okeeee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        IK hou me daar niet meer mee bezig, maar het is toch logisch dat ze illegale programmas proberen tegen te houden, neen ? En er zijn zo veel manieren ...
                        Sinds wanneer zijn p2p-programma's illegaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                          Sinds wanneer zijn p2p-programma's illegaal?
                          is niks illegaal aan... zolang gij daar braafkes niks mee doet...

Comment

op de doos stond inderdaad dat de resolutie 1680 op 1050 is, maar als ik dan op het bureaublad op rechtermuisknop klik, dan eigenschappen en dan instellingen, daar kan ik deze resolutie niet kiezen?

ps: het is een samsung syncmaster 206BW
                            Dan ga je even nieuwe drivers moeten installeren voor je grafische kaart. In de veronderstelling dat deze het aankan.
                            Heb je enig idee wat voor grafische kaart je hebt?

Ati/Amd Radeon
                            Nvidia GeForce
                            Intel Onboard
                            ...

(Rechtermuisknop op "deze computer" en eigenschappen nemen,
                            dan hardware en op apparaatbeheer klikken.
                            Als je nu klikt op de + voor beeldschermadapters
                            ga je kunnen aflezen welke grafische kaart je hebt.)
                            Voor Ati of Nvidia kan je best op deze site eens drivers zoeken:
                            klik hier en kies bovenaan ati of nvidia, moest je 1 van die 2 hebben
                            KLIK |&| KLAK

Comment

• Gratis te krijgen: Canon compatible inktcartridges (dus niet van Canon)
                              3 x BCI-3eBK (zwart)
                              3 x BCI-3eC (cyaan)
                              3 x BCI-3eM (magenta)
                              3 x BCI-3eY (geel)

Geschikt voor o.a. i850 en i550.
                              Ik stuur ze niet op; diegene die ze wil, moet ze maar kom halen.

Comment

• Weet er iemand hoe ik een .docx document kan omzetten naar een gewoon.doc word document? Heb dit bestand door gekregen van iemand met office 2007 en nu zit ik hier met office xp en ik moet die kloterij openkrijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                  Weet er iemand hoe ik een .docx document kan omzetten naar een gewoon.doc word document? Heb dit bestand door gekregen van iemand met office 2007 en nu zit ik hier met office xp en ik moet die kloterij openkrijgen.
                                  Ge kunt van de microsoft website iets afhalen waarmee oudere word versies docx bestanden ook open krijgen.
                                  ff zoeken

edit: http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=nl
                                  Last edited by ; 09/08/2007, 12:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand hoe ik een .docx document kan omzetten naar een gewoon.doc word document? Heb dit bestand door gekregen van iemand met office 2007 en nu zit ik hier met office xp en ik moet die kloterij openkrijgen.

Comment

• Merci!

Comment

• Dat is exact 't probleem dat ik heb op een PC, maar raakt niet opgelost op die manier.

Ik heb al van alles geprobeerd, er is geen spyware, geen programma die 't starten vertraagd. Normaal gezien ook geen service die 't doet. Ik heb een vermoeden dat het netwerk gerelateerd is, maar ben 't niet zeker...

Iemand?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          http://www.uninets.net/~blaisdel/whistler11.htm#CorrectingSystemHangatStartup

Dat is exact 't probleem dat ik heb op een PC, maar raakt niet opgelost op die manier.

Ik heb al van alles geprobeerd, er is geen spyware, geen programma die 't starten vertraagd. Normaal gezien ook geen service die 't doet. Ik heb een vermoeden dat het netwerk gerelateerd is, maar ben 't niet zeker...

Iemand?!
                                          je kan zeker zijn door je netwerkkabel eens uit te trekken en eens te rebooten hé
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X