Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ha ok, ik dacht dat je Nl voor nederland aanzag, vandaar mijn reactie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
      Het contactcentrum wordt betaald door de verkoop van wagens in België dacht ik .
      Wat ik me ook afvraag :
      Was er op het net geen enkele shop te vinden die een gelijkwaardige vélo goedkoper kon aanbieden.
      Of zijn de vélo's in België te goedkoop.
      Fietsen worden via een Belgische internetshop aangekocht , onderhoud doe ik zelf. Prijs is zeer concurrentieel ook tegenover het buitenland. Ik heb jaren ervaring als fietsmechanieker dus dat lukt wel.

Comment

• Salve,
        we staan voor de aankoop van een bmw 220d, en hebben op de eerste offerte 6% korting gekregen.
        Iemand al ervaring of er meer uit te halen valt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #268 Bekijk Berichten
          Salve,
          we staan voor de aankoop van een bmw 220d, en hebben op de eerste
          offerte 6% korting gekregen.
          14procent op mijn 120d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
            14procent op mijn 120d
            Daar moet meer aan het verhaal zitten. 14pct lijkt me erg veel en niet normaal.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #268 Bekijk Berichten
              Salve,
              we staan voor de aankoop van een bmw 220d, en hebben op de eerste offerte 6% korting gekregen.
              6,5 op m'n 330d.

Comment

• Als het een speciale editie is, en je krijgt meer opties... kom je gemakkelijk aan een hogere %...

Comment

• A5 cabrio gekocht gisteren. Als ik het uitreken wat audi erop schrijft als waarde voor tuigen ende korting is het 29% korting op waarde voortuig. Maar ze rekenen als waarde voortuig alle opties afzonderlijk ook al zitten ze in pak. Als je de waarde v d packs neemt zal het 20 a 21% zijn. Door een actie zijn de packs zo goed als gratis.
                  Dus de garage geeft maar 8 a 9 procent , eerst gaven ze 6 en ik zei als ik naar de volgende audi garage ga krijg ik toch een beter bod en ze deden er nog is 1000 euro af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dak Bekijk Berichten
                    eerst gaven ze 6 en ik zei als ik naar de volgende audi garage ga krijg ik toch een beter bod en ze deden er nog is 1000 euro af.
                    Daar zou ik dus al zeker niet op in gaan. Eerst willen ze je belazeren, en dan ga je daar dan toch maar kopen. Die kun je dus toch nooit meer vertrouwen ? Ze wouden je bepikken waar je bij staat en ze geven het nog toe recht in je gezicht ??

Comment

• En waarom zou die verkoper direct het achterste van zijn tong laten zien?
                      Zijn job is nog altijd verkopen met een zo hoog mogelijke winst.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Omdat ik hem dan niet meer vertrouw. Hij wil mij er duidelijk inluizen. Hij kan nog lager gaan, maar wil mij toch eerst bij mijn kloten hebben. Nee, niet met mij, dank u.
                        Hij kan mij 1000 € meer korting geven, maar wil die 1000 liever in zijn eigen zak steken ? Wel, dat hij zijne zak dan maar opblaast. Dan ga ik liever op een ander waar ze direct klaar zijn en ik eventueel uiteindelijk misschien 500 meer betaal. Ik gun het die eerste dan niet meer, want hij heeft mij zuiver bedrogen en belogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          Zijn job is nog altijd verkopen met een zo hoog mogelijke winst.

Dat is mijn probleem niet hee. Ik wil gewoon de beste prijs die hij mij kan geven, en dat doet hij duidelijk niet.

Comment

• Waarom zou hij jou die 1000e direct cadeau doen? Jullie hebben geen vriendschapsband.
                            Hij doet zijn job als verkoper, jij kiest hoe je dat mee omgaat als klant.

Maar 'inluizen' omdat hij zijn job doet... Dat klopt niet echt.

Comment

• Cadeau ? Hij geeft mij geen cadeau toch ? Ik geef hem een cadeau, ik koop een auto bij hem, dan verwacht ik dat hij mij een goeie en faire offerte geeft. En als blijkt dat hij gokt, en op mijn kap 1000 € in zijn zakken wil steken, dan heeft hij bij mij verkeerd gegokt. Dat is dus hoe ik er mee omga.

Comment

• Een korting is wel een soort van cadeau want het is geen verplichting.
                                Wie zegt dat hij niet nog meer dan die 1000e kon geven?
                                Het is allemaal een spelletje.

Als jij denkt dat je overal het onderste uit de kan haalt, dan ben je verkeerd.
                                Maar het is wel onze taak om jou dat te doen geloven.

Comment

• Precies of je in die andere garage bij die andere verkoper gaat weten of hij je zijn bodemprijs aanbied.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dat weet je nooit :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Precies of je in die andere garage bij die andere verkoper gaat weten of hij je zijn bodemprijs aanbied.

Misschien niet, maar zolang we fair zijn, is dat geen probleem.
                                      Ik heb mij onlangs een auto gekocht. Bij garage A gaven ze mij bijvoorbeeld 1000 € korting. Bij garage B gaven ze mij bijvoorbeeld 2000 €. Nu was garage A mijn vaste garage waar ik op onderhoud ging, dus ik was fair en ging terug naar daar om te zeggen dat ik mijn auto bij garage B ging kopen. Zij apprecieerden dat ik open was daarover en zeiden dat ze mij dit niet konden geven. Maar indien ze hadden gezegd dat ze mij bijvoorbeeld 2200 of 2400 zouden geven, ik zou er zeker niet op ingegaan zijn. Want dan zou ik mij in mijn aars gepakt voelen.

Comment

• Ik bedoel : er is een groot verschil tussen denken dat je bepikt wordt en weten dat je bepikt wordt.

Comment

• Toch een beetje jammer dat je jouw garage die meerprijs dan niet gunt. Zeker als je echt tevreden bent van die garage.
                                          Tenzij het prijsverschil echt significant is.

Comment

Working...
                                          X