iemand een idee wat de korting op een X3 facelift is ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten5% is geen korting, eerder een aalmoes. Waarschijnlijk bedoelde hij 16% ?
zo eens configuratie gedaan in uk en incl taxen en douane kosten etc prijsverschil 6000 euro en met meer opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichtenmoest ik 16% krijgen tekende ik direct
zo eens configuratie gedaan in uk en incl taxen en douane kosten etc prijsverschil 6000 euro en met meer opties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten5% is geen korting, eerder een aalmoes. Waarschijnlijk bedoelde hij 16% ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenIn het EU buitenland is 15% verschil met Belgie heel gewoon hoor. Laat je de les niet spellen door BMW Belgium en kijk eens over de grenzen.
Prijs in de omliggende landen: (1ste prijs zbtw 2de prijs met btw)
420i
UK £ 23.750 (€ 28.422,81) £ 29.420 (€ 35.208,38 )
Nederland € 29091 (6300) € 35.200 (41500) (Bpm)
België € 29.586,78 € 35.800,00
Duitsland € 30.042,02 € 35.750
Oostenrijk € 30.770,44 € 38.900
Frankrijk € 32.333,33 € 38.800
Zwitserland Chf 45.833 (€ 37.771,39) Chf 49.500 (8%) (€ 40.793,40)
Zoals je kan zien doet België het echt niet zo slecht tegenover de buurtlanden en zeker niet die 15% zoals je voorspelde.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenWelke grenzen had je dan in gedachten?
Prijs in de omliggende landen: (1ste prijs zbtw 2de prijs met btw)
420i
UK £ 23.750 (€ 28.422,81) £ 29.420 (€ 35.208,38 )
Nederland € 29091 (6300) € 35.200 (41500) (Bpm)
België € 29.586,78 € 35.800,00
Duitsland € 30.042,02 € 35.750
Oostenrijk € 30.770,44 € 38.900
Frankrijk € 32.333,33 € 38.800
Zwitserland Chf 45.833 (€ 37.771,39) Chf 49.500 (8%) (€ 40.793,40)
Zoals je kan zien doet België het echt niet zo slecht tegenover de buurtlanden en zeker niet die 15% zoals je voorspelde.
Opties waar je hier veel voor moet bijbetalen zijn in andere landen gewoon
standaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichtenhttp://apl.de/neuwagen/bmw/4er-coup-/preisliste.php?i=3
€ 30.169 19 % btw inbegrepen , € 25.352.26 ex btw. Je hebt inderdaad gelijk , het is maar 14.5 % .. En voor mij is er een groot verschil tussen een internetaanbieder en een fysieke plaats waar ik het product (niet enkel een wagen) dat ik wil kopen kan bekijken/proberen.
Inderdaad veel heb ik al "te duur" gekocht omdat ik niet via het internet kocht. Echter uw redenering volgend hebben we binnenkort geen dealers/verkopers meer nodig (enkel nog een garage waar je het onderhoud aan uw nieuwe wagen kunt laten uitvoeren), geen testcentrum waar je met een nieuwe wagen een testrit kunt maken, geen invoerder of aanspreekpunt meer in België mocht er onverhoopt iets mis gaan met uw nieuw aangekocht produkt (en ja de garantie zal wel Europees zijn maar wie stel je verantwoordelijk als er hier geen invoerder, verdeler meer is)... het zal inderdaad wel niet zo'n vaart lopen als U een wagen zo koopt, zelfs niet als enkele anderen uw voorbeeld zouden volgen echter als een groot aantal uw voorbeeld volgt...Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichtenhet zit hem vooral in de opties waar het hier in belgie goed doortikt.
Opties waar je hier veel voor moet bijbetalen zijn in andere landen gewoon
standaard.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenInderdaad een groot verschil met de Belgische catalogusprijs maar uw redenering is niet helemaal correct als je stelt dat er 15% verschil is tussen België en de buurlanden want jouw vergelijking is er één tussen de catlogusprijs (zonder enige korting) en één welbepaalde internetaanbieder waar je de korting al mee neemt. En voor mij is er een groot verschil tussen een internetaanbieder en een fysieke plaats waar ik het product (niet enkel een wagen) dat ik wil kopen kan bekijken/proberen.
Inderdaad veel heb ik al "te duur" gekocht omdat ik niet via het internet kocht. Echter uw redenering volgend hebben we binnenkort geen dealers/verkopers meer nodig (enkel nog een garage waar je het onderhoud aan uw nieuwe wagen kunt laten uitvoeren), geen testcentrum waar je met een nieuwe wagen een testrit kunt maken, geen invoerder of aanspreekpunt meer in België mocht er onverhoopt iets mis gaan met uw nieuw aangekocht produkt (en ja de garantie zal wel Europees zijn maar wie stel je verantwoordelijk als er hier geen invoerder, verdeler meer is)... het zal inderdaad wel niet zo'n vaart lopen als U een wagen zo koopt, zelfs niet als enkele anderen uw voorbeeld zouden volgen echter als een groot aantal uw voorbeeld volgt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenAls een groot aantal mensen mijn voorbeeld zouden volgen dan zouden de prijzen in Belgie wel zakken onder de vorm van lagere catalogusprijzen of extra korting.Ik heb een proefritje bij de lokale dealer gedaan met een normale 1.2 tsi 105 pk voor ik mijn CNG Golf in het buitenland bestelde. Een verkoper heb ik niet echt nodig , ik informeer mezelf wel op internet. Ben ook enkele kleurtjes/opties gaan bezichtigen in Kortenberg. Over die nieuwe Golf TGI kon men in Belgie nauwelijks enige uitleg geven laat staan hem laten zien. De uitgespaarde 5.050 euro investeer ik in de lokale economie door een nieuwe Belgische racefiets + mtb aan te kopen :-)Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Proefrit was met een vervangwagen die ik mee kreeg van de garage na een verzekeringsgevalletje dus dat kostte dealer niks. Ik heb er zelfs nog 10 euro Super 95 bijgetankt voor de 100 km ik er mee gereden heb. De verzekering betaalde daar trouwens 40 euro voor. Contactcentrum Kortenberg is vrij toegankelijk voor iedereen dus niemand heeft er last van dat ik daar opties/kleurtjes ga bekijken. Sorry voor die arme dealer, die waarschijnlijk nog een pak meer verdient dan ik , maar ik denk aan mijne portemonnee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenProefrit was met een vervangwagen die ik mee kreeg van de garage na een verzekeringsgevalletje dus dat kostte dealer niks. Ik heb er zelfs nog 10 euro Super 95 bijgetankt voor de 100 km ik er mee gereden heb. De verzekering betaalde daar trouwens 40 euro voor. Contactcentrum Kortenberg is vrij toegankelijk voor iedereen dus niemand heeft er last van dat ik daar opties/kleurtjes ga bekijken. Sorry voor die arme dealer, die waarschijnlijk nog een pak meer verdient dan ik , maar ik denk aan mijne portemonnee
Het contactcentrum wordt betaald door de verkoop van wagens in België dacht ik .
Wat ik me ook afvraag :
Was er op het net geen enkele shop te vinden die een gelijkwaardige vélo goedkoper kon aanbieden.
Of zijn de vélo's in België te goedkoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenProefrit was met een vervangwagen die ik mee kreeg van de garage na een verzekeringsgevalletje dus dat kostte dealer niks. Ik heb er zelfs nog 10 euro Super 95 bijgetankt voor de 100 km ik er mee gereden heb. De verzekering betaalde daar trouwens 40 euro voor. Contactcentrum Kortenberg is vrij toegankelijk voor iedereen dus niemand heeft er last van dat ik daar opties/kleurtjes ga bekijken. Sorry voor die arme dealer, die waarschijnlijk nog een pak meer verdient dan ik , maar ik denk aan mijne portemonnee).
Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenOk, maar je kan je ook afvragen waarom een bepaalde wagen in het buitenland goedkoper is. Is het de invoerder die hier z'n werk niet zo goed deed als die in het buitenland? Nl een betere overeenkomst afdwingen bij de constructeur? Of werkt dit zo niet?Recyclingbijdrage € 45,- (incl. 21% btw)
Registratiekosten € 48,70 (incl. € 0,64 btw)
Kosten rijklaar maken € 1.113,- (incl. 21% btw)
Deze kosten omvatten het in- en uitwendig schoonmaken, binnenlandse transportkosten, kentekenplaten, nul-beurt, LifeHammer, lampenset, motorolieset en een volle tank brandstof.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Ja maar in de voorbeelden die ik had opgegeven stond België op de derde plaats (prijs zonder BTW) enkel UK en NL stonden voor België, UK zit met wisselkoersen maar NL is ook in Euro's en toch zo'n 500 goedkoper maar dat verlies je weer door die bijkomende kosten dus daarom mijn verwijzing naar NLHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
Comment