Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel KORTING gekregen ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mini Cooper Cabrio.

8% korting + JCW 18" voor 150€ ipv 1500

Comment

• Heeft er soms iemand kennis van een kortingspercentage ...bij een aankoop van een Cupra TDI ???

THX.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX
        Heeft er soms iemand kennis van een kortingspercentage ...bij een aankoop van een Cupra TDI ???

THX.

Ga eens bij de dealer langs. Dat is nog zo leuk. Met minder dan 8 procent, zou ik niet tevreden zijn. Ga vooral ook kijken bij een paar Seat-dealers. En speel ze een klein beetje tegen elkaar uit. Zo kan je nog een extra procentje losweken, zonder daar echt om te vragen. Als ze gewoon weten dat je ook elders gaat kijken, durft een dealer al eens een procentje geven, ook al hebben ze een maximumkortingspercentage opgelegd gekregen. Mij is het alvast gelukt.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX
          Heeft er soms iemand kennis van een kortingspercentage ...bij een aankoop van een Cupra TDI ???

THX.
          Standaard 6% en tijdelijk nog eens 3% extra als ze geen wagen moeten overnemen.
          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• juist eens offertes doornomen, voor 18300 kun je hem hebben zonder radio met metaalkleur!
            2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
            2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• bedankt voor de info mannen....natuurlijk weet ik ook wel dat ik voor de juiste info bij de dealer moet zijn...het is wel echter voor een aankoop volgend jaar...daarom kan ik nu moeilijk al bij de Seat Dealer langsgaan snapie...en aangezien er hier op het net echte experts zitten heb ik dit vraagje gesteld

nogmaals THX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere
                juist eens offertes doornomen, voor 18300 kun je hem hebben zonder radio met metaalkleur!

Ik snap niet dat jullie dat allemaal kunnen opzoeken....prachtig werk zulle !!

Comment

• Ik ben onlangs gaan kijken naar een Range Rover (Sport) S/C. Eigenlijk was de bedoeling dat we hem kochten in de periode 1/06 - 1/07. Persoon belooft ons 3 offertes van leasing te maken. Tot op heden niets ontvangen... Versta je dat nu? Heb zelfs niet gevraagd achter korting of iets dergelijks. Slechte verkoper? Ik & mijn vader ongeloofwaardig? Zelfs een testrit was niet mogelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
                    Ik ben onlangs gaan kijken naar een Range Rover (Sport) S/C. Eigenlijk was de bedoeling dat we hem kochten in de periode 1/06 - 1/07. Persoon belooft ons 3 offertes van leasing te maken. Tot op heden niets ontvangen... Versta je dat nu? Heb zelfs niet gevraagd achter korting of iets dergelijks. Slechte verkoper? Ik & mijn vader ongeloofwaardig? Zelfs een testrit was niet mogelijk...
                    Denk slechte verkoper...

Als je aankomt in een Cayenne of dergelijk ben je wel geloofwaardig zou ik denken...

Testritten geven ze echter niet snel weg bij Land Rover heb ik gemerkt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                      Denk slechte verkoper...

Als je aankomt in een Cayenne of dergelijk ben je wel geloofwaardig zou ik denken...

Testritten geven ze echter niet snel weg bij Land Rover heb ik gemerkt...
                      We zijn aangekomen met 2 auto's, papa in de conti gt van zijn vriendin en ik met die honda.

Was nochtans een gekende zaak en had het gevoel dat die jongen dat in de zaak stond niet zo happig was op jonge mensen.

Achteraf nog eens teruggegaan en hij zei, ja de offertes volgen deze week. Tot op heden niets ontvangen

Comment

We zijn aangekomen met 2 auto's, papa in de conti gt van zijn vriendin en ik met die honda.

Was nochtans een gekende zaak en had het gevoel dat die jongen dat in de zaak stond niet zo happig was op jonge mensen.

Achteraf nog eens teruggegaan en hij zei, ja de offertes volgen deze week. Tot op heden niets ontvangen
                        Slechte verkoper dus...

Sorry, maar als je iemand die met een conti GT afkomt niet serieus neemt...

Comment

Was dat bij Collumbien, in Maldegem?

Comment

Allicht een verkoper die niet op commissie staat. Ze zijn zeldzaam maar ze bestaan nog wel. Dus waarom moeite doen he, zijn pree wordt toch gestort op het einde van de maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                              Was dat bij Collumbien, in Maldegem?
                              neen, integendeel... daar zijn ze megavriendelijk. Die hebben gebeld zonder dat we ook maar een vraag hadden gesteld bij de voorstelling vd range rover s/c. Direct testrit enzo. Daar hebben we niet van te klagen.

Comment

neen, integendeel... daar zijn ze megavriendelijk. Die hebben gebeld zonder dat we ook maar een vraag hadden gesteld bij de voorstelling vd range rover s/c. Direct testrit enzo. Daar hebben we niet van te klagen.

dacht ik al

Anders daar gaan é, ook niet zo zot ver van knokke

Dien anderen screwed up, da's duidelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                  dacht ik al

Anders daar gaan é, ook niet zo zot ver van knokke

Dien anderen screwed up, da's duidelijk!
                                  En de zoon is nen goeie maat van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                    Alsof ik da nog nie wist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                      ik ken hem via via, maar persoonlijk niet echt goed.

Comment

• Hallo, ik overweeg ook een nieuwe wagen aan te schaffen in de nabije toekomst.
                                        Mijn vorige wagen is als totaal verlies verklaard.Kan ik vragen deze over te nemen of doe ik da beter nie?Tis 'maar' een Peugeot 106 1.1i Quiksilver van 2002 met 85.000 km.

VW geven die leuke kortingen op de Golf of Alfa bij de 147?

Comment

De slechte verkoper in kwestie was ik.

Eerst en vooral wil ik enkele dingen op een rijtje zetten vooraleer sommige mensen met de waarheid gaan lopen.

1. Je hebt met je vader nooit een bezoek gebracht aan de toonzaal, wel met 2 jonge vrienden van je. Ik heb deze Bentley dan ook nooit gezien, enkel de Honda.

2. Ik beoordeel de mensen nooit met welke auto ze de parking oprijden. Of het nu een Bentley is of een Lada, klanten zijn klanten en iedere bezoeker is een potentiële klant.

3. De Range Rover Sport S/C waarmee U wou testrijden was een gloednieuwe wagen met nul kilometer op de teller. Ik ben van het begin duidelijk geweest dat met deze wagen onmogelijk een testrit kon gedaan worden vanwege het gevaar op beschadiging. Ik heb dan ook onmiddellijk een wagen gezocht waarmee U wel kon testrijden en dat heeft U nog dezelfde dag gedaan. Resultaat: de wagen viel U kwa prestaties tegen ten opzichte van een Mercedes G55 AMG (trouwens deze wagen staat nog steeds te koop, blijkbaar door U ook niet aangekocht na 2 testritten).

4. De leasing was reeds goedgekeurd, U diende enkel nog op te geven welke wagen het ging worden.

5. De verkoper staat niet op commissie, want de 'verkoper' is mede-eigenaar en oprichter van de zaak.

Uiteraard is iedereen welkom in onze zaak, van gewone autoliefhebber tot potentiële klant. We krijgen dagelijks aanvragen voor een proefrit en tot onze grote spijt kunnen we deze niet allemaal toestaan.

Dank voor jullie begrip en misschien tot binnenkort.

Comment

Working...
                                          X