Die G55K staat niet op je site ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel KORTING gekregen ???
Collapse
X
-
Ik kijk ook regelmatig op jullie site, maar wat mij opvalt is dat telkens bijna alle wagens verkocht zijn... Waarom deze dan nog op de site laten staan?
Krijgen jullie ook eens een 130i binnen?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBIk kijk ook regelmatig op jullie site, maar wat mij opvalt is dat telkens bijna alle wagens verkocht zijn... Waarom deze dan nog op de site laten staan?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenweynevolvo v70 : 10% - wacht nog op opendeurdagen
-wel groot verschil met 21% die alhier gemeld werd voor S60 en 23% op v70R... Mogelijk? Volvo heeft toch ook maar 12% dealermarge?
passat variant : 9%
audi a6 : hoeveel momenteel te verwachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanIk op 18 of 19
da's maar 3 weken meer ... en ik heb nog geen enkele GL gezien
Na de testrit is er ook de mogelijkheid om met de ML (en de GL) offroad te gaan, plus een ritje met een C, E en R met 4matic .. ben es benieuwd1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexCool, ik verlang al
da's maar 3 weken meer ... en ik heb nog geen enkele GL gezien
Na de testrit is er ook de mogelijkheid om met de ML (en de GL) offroad te gaan, plus een ritje met een C, E en R met 4matic .. ben es benieuwd
Comment
-
Comment