Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar een carport...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ikzit 2050
    Sinds wanneer zijn klinkers natuursteen?
    Alles wat de vorm aanneemt van klinkers noem ik klinkers.
    Klinkers, dals, dingen, stenen.

Comment

Laat me vraag dan anders stellen...
      waar haal jij natuursteen van 6x6 waar je bovendien met een wagen mag op rijden?

Natuursteen van 6 op 6 ? Het terras is 6 op 6.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
        Natuursteen van 6 op 6 ? Het terras is 6 op 6.
        Dan nog klopt je vraag niet...

Comment

Waaruit maak jij op dat er onder die carport natuursteen ligt?
          Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af. En bijgevolg trekt heel deze discussie op niets.

Comment

Waaruit maak jij op dat er onder die carport natuursteen ligt?
            Qua zicht, vorm, grootte, ... identiek aan wat er hier thuis ligt. En dat is natuursteen. Kan me vergissen, maar dacht niet dat 't "simpel" klinkers waren ...

Ik loop daar elke week over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
              Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af. En bijgevolg trekt heel deze discussie op niets.
              Ik loop daar elke week over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                deze prijzen kan ik staven aan de hand van facturen...wat heb je tegenwoordig nog voor 1000€ denk je??
                de grootste kosten zijn de dakpanelen,(7 stuks aan 236€ het stuk....) het hout zelf valt idd nogal mee.

ik denk niet dat je een goed besef hebt van wat het leven kost

de bestrating ( 6 vierkante meter inclusief het uitgraven en wegvoeren van de grond) kwam al bijna op 3000€....

Als je 't zelf had gedaan, hadden de grondwerken je haast niets gekost.

Comment

Ik loop daar elke week over

Over deze discussie?

Straf.

Comment

Over deze discussie?

Straf.
                    Sinds de aanpassing van't forum kun je niet meer dan 1 quote in een post "meenemen". Maar elke ezel met mierenbrein weet dat 't over de quote gaat die mee in jouw post stond.

Comment

Sinds de aanpassing van't forum kun je niet meer dan 1 quote in een post "meenemen". Maar elke ezel met mierenbrein weet dat 't over de quote gaat die mee in jouw post stond.

Ik heb niet veel ervaring met fora. En ik ga me zeker niet bezighouden met hoe de quotes nu juist werken.

Dan had je evengoed een andere post kunnen quoten, waarin wél iets werd gezegd over 't materiaal van de carport.

Een ezel met een mierenbrein lijkt me een interessant dier te zijn.

Comment

Als het effectief natuursteen is, is het nog erger dan ik dacht omdat je, zoals ik reeds zei, geen natuursteen als oprit o.i.d. gebruikt.
                        Volgens mij zijn het gewoon klinkers, genre Marlux Damme Pacific.
                        'k Ga hier niet verder op ingaan. Zeker niet op de belachelijke woorden van Sparrow-dinges.

't Leek voor mij op natuursteen, en dan lijkt die €700 die jij voorstelde nogal aan de goeiekope kant, aangezien wij hier een gelijkaardig stuk in natuursteen hebben laten zetten. Hier staat overigens ook af en toe een wagen op geparkeerd, en daar is nu na 4 jaar nog steeds geen hinder van te ondervinden.

Is het geen natuursteen, so be it hé. De rekening is al lang betaald hoor.

En wat die zever betreft van : wat je zelf doet, komt goedkoper uit. Ge moet weten waar ge mee bezig zijt, ge moet de tijd en de goesting hebben. Als iedereen dan toch z'n terrassen/opritten ed zelf zou leggen zouden er heel wat mensen zonder job gesteld worden. En raargenoeg draait die hun commerce nog altijd ...

Comment

'k Ga hier niet verder op ingaan. Zeker niet op de belachelijke woorden van Sparrow-dinges.

't Leek voor mij op natuursteen, en dan lijkt die €700 die jij voorstelde nogal aan de goeiekope kant, aangezien wij hier een gelijkaardig stuk in natuursteen hebben laten zetten. Hier staat overigens ook af en toe een wagen op geparkeerd, en daar is nu na 4 jaar nog steeds geen hinder van te ondervinden.

Is het geen natuursteen, so be it hé. De rekening is al lang betaald hoor.

En wat die zever betreft van : wat je zelf doet, komt goedkoper uit. Ge moet weten waar ge mee bezig zijt, ge moet de tijd en de goesting hebben. Als iedereen dan toch z'n terrassen/opritten ed zelf zou leggen zouden er heel wat mensen zonder job gesteld worden. En raargenoeg draait die hun commerce nog altijd ...

Als jij duur wilt betalen voor iets wat je zelf (deels) kan, is dat inderdaad jouw zaak. Ik kan me vergissen, maar 't zelf uitgraven wat grond is echt niet zo moeilijk, en al helemaal niet duur.

Voorts zou ik wél graag weten waar ik "belachelijke woorden" gebruik.

Ezels met mierenbreinen, dat zijn belachelijke woordjes.

Comment

Als je 't zelf had gedaan, hadden de grondwerken je haast niets gekost.

alles wat je zelf doet is bijna gratis ... klopt

1- ik denk dat Wannes ander werk genoeg heeft
                            2- sommige leggen hun tuin en oprit zelf aan met soms mindere resultaten
                            anderen laten het doen door mensen die het alle dagen doen

3- elk doet met zijn geld wat hij wil he

Comment

Als je blauwe steen van 15x15 bedoelt, die heb je voor iets van 28 euro/m².
                              Neem voor de gemakkelijkheid 30 euro/m². Voor 36m² excl werkuren.

Zal wel eerder richting het dubbele gaan dan ...

Comment

Als jij duur wilt betalen voor iets wat je zelf (deels) kan, is dat inderdaad jouw zaak.
                                Vwala, ik denk dat we't hierbij kunnen laten

Comment

Comment

En aan het aantal geschillen te zien, doen die dat in vele gevallen niet beter.

maar in vele gevallen leveren ze wel perfekt werk hoor...
                                    elk zijn beroep he

Comment

Container huren: 210 euro
                                      Stabilisé (ongeveer 7m³ zeker?): 350 euro
                                      Klinkers: 700 euro

Totaal: 1.260 euro
                                      Dit alles is ruim gerekend, 't kan gemakkelijk voor minder dan 1.000 euro.

Gij laat u graag in 't zak zetten precies.
                                      En hier moeten de werkuren nog bijgeteld worden (uw berekening voor de rest zal er idd niet ver naast liggen). En laat ons zeggen 2 mensen, 8 u per dag gewerkt, 2 dagen aan 50 euro/uur en we komen in totaal aan +/- die 3.000 euro.

Ik vind dus niet dat Wannes in het zak gezet werd. Zeker niet als het werk goed uitgevoerd werd maar het zou goedkoper gekund hebben

Comment

carport, carport, ... mijn auto staat ofwel in de garage, ofwel buiten
                                        point final

Comment

Vwala, ik denk dat we't hierbij kunnen laten
                                          Idd. Dus, nu terug on-topic ipv iemands rekening te maken.

Comment

Working...
                                          X