Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waaruit maak jij op dat er onder die carport natuursteen ligt?
Qua zicht, vorm, grootte, ... identiek aan wat er hier thuis ligt. En dat is natuursteen. Kan me vergissen, maar dacht niet dat 't "simpel" klinkers waren ...
deze prijzen kan ik staven aan de hand van facturen...wat heb je tegenwoordig nog voor 1000€ denk je??
de grootste kosten zijn de dakpanelen,(7 stuks aan 236€ het stuk....) het hout zelf valt idd nogal mee.
ik denk niet dat je een goed besef hebt van wat het leven kost
de bestrating ( 6 vierkante meter inclusief het uitgraven en wegvoeren van de grond) kwam al bijna op 3000€....
Als je 't zelf had gedaan, hadden de grondwerken je haast niets gekost.
Sinds de aanpassing van't forum kun je niet meer dan 1 quote in een post "meenemen". Maar elke ezel met mierenbrein weet dat 't over de quote gaat die mee in jouw post stond.
Sinds de aanpassing van't forum kun je niet meer dan 1 quote in een post "meenemen". Maar elke ezel met mierenbrein weet dat 't over de quote gaat die mee in jouw post stond.
Ik heb niet veel ervaring met fora. En ik ga me zeker niet bezighouden met hoe de quotes nu juist werken.
Dan had je evengoed een andere post kunnen quoten, waarin wél iets werd gezegd over 't materiaal van de carport.
Een ezel met een mierenbrein lijkt me een interessant dier te zijn.
Als het effectief natuursteen is, is het nog erger dan ik dacht omdat je, zoals ik reeds zei, geen natuursteen als oprit o.i.d. gebruikt.
Volgens mij zijn het gewoon klinkers, genre Marlux Damme Pacific.
'k Ga hier niet verder op ingaan. Zeker niet op de belachelijke woorden van Sparrow-dinges.
't Leek voor mij op natuursteen, en dan lijkt die €700 die jij voorstelde nogal aan de goeiekope kant, aangezien wij hier een gelijkaardig stuk in natuursteen hebben laten zetten. Hier staat overigens ook af en toe een wagen op geparkeerd, en daar is nu na 4 jaar nog steeds geen hinder van te ondervinden.
Is het geen natuursteen, so be it hé. De rekening is al lang betaald hoor.
En wat die zever betreft van : wat je zelf doet, komt goedkoper uit. Ge moet weten waar ge mee bezig zijt, ge moet de tijd en de goesting hebben. Als iedereen dan toch z'n terrassen/opritten ed zelf zou leggen zouden er heel wat mensen zonder job gesteld worden. En raargenoeg draait die hun commerce nog altijd ...
'k Ga hier niet verder op ingaan. Zeker niet op de belachelijke woorden van Sparrow-dinges.
't Leek voor mij op natuursteen, en dan lijkt die €700 die jij voorstelde nogal aan de goeiekope kant, aangezien wij hier een gelijkaardig stuk in natuursteen hebben laten zetten. Hier staat overigens ook af en toe een wagen op geparkeerd, en daar is nu na 4 jaar nog steeds geen hinder van te ondervinden.
Is het geen natuursteen, so be it hé. De rekening is al lang betaald hoor.
En wat die zever betreft van : wat je zelf doet, komt goedkoper uit. Ge moet weten waar ge mee bezig zijt, ge moet de tijd en de goesting hebben. Als iedereen dan toch z'n terrassen/opritten ed zelf zou leggen zouden er heel wat mensen zonder job gesteld worden. En raargenoeg draait die hun commerce nog altijd ...
Als jij duur wilt betalen voor iets wat je zelf (deels) kan, is dat inderdaad jouw zaak. Ik kan me vergissen, maar 't zelf uitgraven wat grond is echt niet zo moeilijk, en al helemaal niet duur.
Voorts zou ik wél graag weten waar ik "belachelijke woorden" gebruik.
Ezels met mierenbreinen, dat zijn belachelijke woordjes.
Als je 't zelf had gedaan, hadden de grondwerken je haast niets gekost.
alles wat je zelf doet is bijna gratis ... klopt
1- ik denk dat Wannes ander werk genoeg heeft
2- sommige leggen hun tuin en oprit zelf aan met soms mindere resultaten
anderen laten het doen door mensen die het alle dagen doen
Container huren: 210 euro
Stabilisé (ongeveer 7m³ zeker?): 350 euro
Klinkers: 700 euro
Totaal: 1.260 euro
Dit alles is ruim gerekend, 't kan gemakkelijk voor minder dan 1.000 euro.
Gij laat u graag in 't zak zetten precies.
En hier moeten de werkuren nog bijgeteld worden (uw berekening voor de rest zal er idd niet ver naast liggen). En laat ons zeggen 2 mensen, 8 u per dag gewerkt, 2 dagen aan 50 euro/uur en we komen in totaal aan +/- die 3.000 euro.
Ik vind dus niet dat Wannes in het zak gezet werd. Zeker niet als het werk goed uitgevoerd werd maar het zou goedkoper gekund hebben
Comment