Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kruip in de huid van de BMW marketeer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Een zeer sterke merknaam zorgt ervoor dat ze sterk staan in 't creëren van nieuwe segmenten.
    Zoals Mercedes met zijn B eb R class (Tourer reeks)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      je hebt suv's en brol suv's. No offence
      Blijkbaar denkt de consument daar serieus anders over. No offence

Comment

Grappige reacties trouwens.

Eigenlijk wordt een vraag als dit topic bij iedere nieuwe wagen gesteld. Ik heb ze hier een minuut geleden nog gelezen in het topic over de Passat CC. Men stelt zich de vraag of er wel een koperspbliek voor gevonden zal worden.

Net hetzelfde bij de Renault Clio Estate, de Modus XL, Audi A1, MB R-klasse...

Vreemd genoeg heeft niemand daar zoveel problemen mee als in dit topic. Tenminste toch niet als ik zie hoeveel moeite hier gedaan wordt om dit topic en zijn topicopener als onozel te bestempelen.

BMW, als je écht wil AW-forummen!

Comment

Eigenlijk wordt een vraag als dit topic bij iedere nieuwe wagen gesteld. Ik heb ze hier een minuut geleden nog gelezen in het topic over de Passat CC. Men stelt zich de vraag of er wel een koperspbliek voor gevonden zal worden.

Vreemd genoeg heeft niemand daar zoveel problemen mee als in dit topic. Tenminste toch niet als ik zie hoeveel moeite hier gedaan wordt om dit topic en zijn topicopener als onozel te bestempelen.

De passat CC pikt in op de CLS he. En als je ziet hoe populair die is...
          Clio Estate wordt al langer verkocht in zuiderse landen dacht ik, berline zeker en vast.
          Modus XL is gewoon een aanvulling om het gat tussen Scenic en Modus kleiner te maken, en past mooi naast de Grand Scenic en Grand Espace
          A1 gaat concurrentie aangaan met Mini (twijfel ik ook of dat dat gaat lukken)
          R-klasse is een regelrechte flop.
          X6 vind ik persoonlijk lelijk, maar dat vind ik ook van de CLS, en die verkoopt ook goed, dus...

Als BMW dit uitbrengt zal het wel verkopen.

Comment

sinds ze de A3 sportback als een "lifestyle-break" in de markt zijn gaan zetten, ben ik de voeling met de marketingjongens sowieso kwijt

hoe zit dat nu trouwens met de X6 op het autosalon: is het nu hetzelfde prototype als dat in Frankfurt dat er zal staan, of staat de productieversie er achter gesloten deuren?
            en zo ja, hoe krijg je hem te zien (door er een te bestellen zeker )

Comment

Moest iedereen een topic openen waarin hij het nut van een bepaalde nieuwe wagen in vraag stelt... dan zou het hier wat zijn.

Oké, je kunt het een lelijke, nutteloze,... auto vinden. Maar daar hoef je toch niet altijd een topic over te openen?

juist mijn twee centen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                dat vraag ik me eigelijk af of dat echt zo is
                Mjah, alle constructeurs sprongen de laatste jaren als gekken op het SUV-segment omdat er veel verlies mee te lijden is.

Uiteraard wel! De Cayenne heeft Porsche de slagkracht verleend om de zaken te doen die ze recent deden. De vorige X5 was voor BMW een zeer winstgevende auto. Enzovoort.

Uiteraard zit er geld in, en véél zelfs.

Comment

In alle andere aparte topics zou je staan kibbelen dat zo'n dingen in het topic van de auto zelf horen, maar dat past nou niet in jouw kraam, dus laat je dat eventjes terzijde en pak je nou mijn reactie (neem ik aan), aan.

Consequent van je, Stefanus. Maar zo kennen we je al langer, dus doe geen moeite.

Comment

Ik vind dit wel een leuk topic, maar dan vooral vanuit het oogpunt van de marketing. De auto zelf is in feite een bijkomstigheid. Geen typisch topic voor een autoforum.
                    En tja, dit topic trekt natuurlijk off topic-gezever aan, want er zijn er altijd die denken hier hun gal te kunnen spuien over BMW's laatste creatie, maar daar dient dit topic imo niet voor.
                    Al bij al is dit topic mss meer iets voor een forum van verkopers, marketeers, enz.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Uiteraard zit er geld in, en véél zelfs.
                      meer als in de grote gezinswagens, een tanend segment, goedkoper om te bouwen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Moest iedereen een topic openen waarin hij het nut van een bepaalde nieuwe wagen in vraag stelt... dan zou het hier wat zijn.

Oké, je kunt het een lelijke, nutteloze,... auto vinden. Maar daar hoef je toch niet altijd een topic over te openen?

juist mijn twee centen...
                        Je hebt volledig gelijk Maxime, maar het is voor eikels als Stefanus een gedroomde gelegenheid om te proberen de BMW-liefhebberij (die niet typisch is voor dit forum, maar typisch is voor alle niet-merkgerelateerde autofora, wat de zeikers op dit forum maar niet in willen zien) wat tikken te verkopen.

Vandaag is het politiek correct om BMW door 't slijk te halen, zeker op dit forum. Had de topicopener een gelijkaardig topic geopend over een auto van een ander merk, waarop een liefhebber van dat merk reageerde dat de uitgangspositie van de topicopener zo gekleurd als wat was, dan had onze Stefanus zeker niet gereageerd, hoor. 't Is omdat het BMW is, daar kan je zeker van zijn.

Ik vind - voor de duidelijkheid - de topicopener niet belachelijk, wel integendeel, ik vind 't een interessant iemand. Maar ik herhaal: de reacties van de topicopener ademen zoveel anti-X6 gevoelens uit, dat de sérieux van dit topic zwaar in vraag kan worden gesteld. Ik vind het - persoonlijk, ieder mag echter z'n mening hebben - een X6-hekeltopic, onder het mom van het politiek correcte "stel je in de plaats van de BMW marketeer en leg me 'es uit hoe in godsnaam dat hondslelijke ding eigenlijk ooit is goedgekeurd geweest". Of anders gezegd : dit topic klinkt eigenlijk niet anders dan "wat een verschrikkelijk ding die X6, hoe KOMEN ze erbij om dat op de markt te brengen, DAMN zeg ... en ik ben er ZEKER van dat 't een miskleun zal worden op vlak van verkoop, en trouwens ik zou wel 'es willen weten wat jullie als argument voor de invoering op de markt van dat gedrocht zouden aanvoeren, i mean ... je houdt 't toch niet voor MOGELIJK dat er IEMAND is die zo'n gedrocht een "Go!" geeft?!?" Zo komt dit topic over. 't Was een goeie poging, maar een beetje doorzichtig, naar mijn mening.

De "het is weer BMW, dus er mag niet op worden gereageerd"-reacties van de gouwe ouwe zeikstralen, die waren te verwachten. Maar wat die kerels net zo belachelijk maakt, is dat ze, als er een BMW-negatief gezind topic op de proppen komt (een topic dat over nog geen enkele andere auto werd geopend), dat ze daar dan plots niet tegen reageren. Was dit een duidelijk lofzang-topic over de X6 geweest, dan had het "hey, stelletje BMW-nozems, kon dat niet in het topic van de X6 zélf?" geweest, dat weten we allemaal. Maar nu plots een topic over iets van de BMW X6 (dat duidelijk in het topic va de X6 zelf had gekund) maar dan met een niet positief gezinde sfeer errond, heeeey, dat laten we staan, hè, want dan kunnen we straks nog een beetje op die grote groep BMW-rotzakken (doodrijders, agressievelingen, badgebuyers, ...) kakken.

Tot zover mijn lofzang over dat zogenaamd "intelligente consequent zijn" van sommigen (waaronder Stefanus). Geen dank.
                        Last edited by ; 15/01/2008, 12:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          meer als in de grote gezinswagens, een tanend segment, goedkoper om te bouwen ?
                          De X6 zal alleszins niet de investeringen hebben gevergd die de R-klasse (ook een vreemde auto, door velen een miskleun genoemd en met eigenschappen die 'm ook in geen enkel ander segment te plaatsen maken) heeft gevergd. De X6 is een X5 met een andere koets. De gehele aandrijflijn wordt gedeeld met de X5.

Dat mensen de X6 lelijk vinden, kan ik goed begrijpen, en uiteraard is iedereen vrij om te vinden wat 'ie wil. Maar dat de X6 qua rentabiliteit op voorhand voldoende zal zijn bestudeerd, daar kan je (aangezien het BMW betreft, een merk dat zich de laatste jaren zéér duidelijk heeft geprofileerd als profitseeker) donder op zeggen.

Comment

Iets zegt mij dat er hier vandaag nog véél posts gaan volgen. Leuk!
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

De X6 zal alleszins niet de investeringen hebben gevergd die de R-klasse (ook een vreemde auto, door velen een miskleun genoemd en met eigenschappen die 'm ook in geen enkel ander segment te plaatsen maken) heeft gevergd. De X6 is een X5 met een andere koets. De gehele aandrijflijn wordt gedeeld met de X5.

Dat mensen de X6 lelijk vinden, kan ik goed begrijpen, en uiteraard is iedereen vrij om te vinden wat 'ie wil. Maar dat de X6 qua rentabiliteit op voorhand voldoende zal zijn bestudeerd, daar kan je (aangezien het BMW betreft, een merk dat zich de laatste jaren zéér duidelijk heeft geprofileerd als profitseeker) donder op zeggen.
                              Ik geloof het graag, maar de X6 is wellicht het grootste risico dat BMW de laatste jaren reeds heeft genomen. Echt floppen zal hij zeker niet, maar of het zeker is dat er binnen zeven, acht jaar een opvolger zal komen?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Die vraag wordt in zo goed als élk topic van 'n nieuwe auto gesteld. Soms duidelijker, soms quasi-latent.

De Passat CC geef ik redelijk goeie kansen als 'ie duidelijk van de prijsklasse van de CLS vandaan blijft. Als 'ie niet veel meer kost dan een A4/3/C, met een duidelijk designvoordeel ... dan heeft 'ie naar mijn mening wel enkele troeven om z'n achterstand inzake merk-imago goed te maken, en dus toch goed te verkopen.

Dat werd ook allemaal in het topic van de auto zelf gedaan, niet in een apart topic waarbij de auto door de topicopener zelf al onverbloemd op de korrel wordt genomen middels kotssmileys.

De Clio Estate heeft zeker een markt, cfr. de 206 in break-vorm, die toch voldoende verkocht. De Modus XL, daar vrees ik wat voor, maar 't is ook zo dat zo'n XL-versie van een bestaand model eigenlijk een pak minder investeringen vergt dan een compleet nieuwe auto. De Audi A1 heeft zeker een markt, Audi is dé new kid in premiumtown, en een A1 met wat speelsere looks dan de wat koele A3 zal zeker z'n kopers vinden ; het succes van MINI kan m.i. door Audi zeker worden overgedaan. En de R-klasse is gebleken niet zo'n succes te zijn, en dat is zelfs nog zacht uitgedrukt. Je ziet ze wel, maar het model scoort duidelijk onder de verwachtingen. De snelle facelift moest de interesse in het model opnieuw aanwakkeren, er zijn RWD-versies gekomen om 'm wat goedkoper te maken, en nog blijft 't een muurbloempje. En dat verwondert me niet, aangezien die auto zo goed als niks toevoegt aan het gamma, het enige wat dat model doet is enkele zaken die reeds overvloedig aanwezig zijn in het gamma, op een manier vermengen zodat er een nieuw model kon worden gemaakt. Trop is teveel, zeker?

Vreemd genoeg heeft niemand daar zoveel problemen mee als in dit topic.
                                Vreemd genoeg ziet iemand zoals jij, die van zichzelf vindt toch voldoende verstand te hebben, niet in dat er twee grote verschillen zijn, namelijk het feit dat het onderwerp hier in een apart topic wordt besproken, en dat het onderwerp hier ab initio met negatieve klank werd ingezet.

Maar dat past in jouw kraam, dus vreemd genoeg is het helemaal niet vreemd dat je hier plots windhaan-gedrag etaleert en niét komt zaniken over het feit dat zoiets geen apart topic behoeft.

Je hebt oogkleppen op (zolang het in je kraam past, uiteraard). Je mag die "AW-" gerust weglaten, op zo goed als élk niet-merkgebonden autoforum hebben sterke merken zoals Porsche en BMW de grootste schare aanhangers, fans, enthousiastelingen en rijders. Je gezaag als zou dit forum een BMW-ophemelforum zijn, begint stilletjes aan te vervelen. Als het jou hier niet zint, temidden al dat BMW-gespuis, houd dan de eer aan jezelf, sluit je boeltje hier af en ga op een ander. Je zal er ca. 99,5% van de leden van dit forum ENORM blij mee maken. En daar zitten dus ook véél mensen bij die niet enkel BMW adoreren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Ik geloof het graag, maar de X6 is wellicht het grootste risico dat BMW de laatste jaren reeds heeft genomen. Echt floppen zal hij zeker niet, maar of het zeker is dat er binnen zeven, acht jaar een opvolger zal komen?
                                  Geen idee.

Remember de '3 compact? Het was geen succes, maar ze hebben er weldegelijk aan verdiend. Zegt genoeg. Ook de shooting break "E36 Z3 Coupé" kreeg geen navolger, en die auto werd toen 'ie uitkwam ook door een groot gedeelte van de autofans verguisd als hondslelijk. Ondertussen is 't zo goed als een classic, nu al! Enkele decennia terug nam BMW ook een "risicovolle" beslissing met de eerste touring, die toen maar op 'n lauwe interesse kon rekenen. Ze hebben een generatie overgeslagen en 't dan opnieuw geprobeerd met de E30 touring, de eerste "kleine" break op basis van een sportief model, en dus de eerste echte "lifestyle" touring. En dat werd een gigantisch succes, ondanks de initiële tests waarin 'ie keer op keer werd afgerekend op z'n kleine laadvolume e.d. BMW bracht ook de E46 Cabrio met een 2-liter diesel ; oké, Audi was ze met de Audi Cabrio 1.9 TDI al voor geweest, maar die was op dat moment al zo goed als uit 't geheugen verdwenen ... menigen spraken over schande, maar 't werd een succesnummer.

Een gok? Ja, 't kan zijn. We zullen 't maar weten als de X6 al enkele jaren gelopen heeft en z'n succes beter te peilen valt. Ik weet één ding, en dat geldt niet enkel bij BMW maar ook bij zo goed als élk ander merk : een nieuw model wordt inzake slaagkansen en rentabiliteit ENORM goed bestudeerd, en als de kans niet zeer groot is dat er bij een omzet van zelfs minder dan bij de lancering openlijk meegedeeld verwacht productie-aantal, mooie winsten worden gemaakt, worden zo'n projecten doorgaans geschrapt.

Mooiste voorbeeld is de supersportwagen van BMW, die nu ondertussen al 6 à 7 jaar op zich laat wachten. De markt der sportwagens is oververzadigd, en BMW houdt de productie van een écht benchmarks verleggende sportwagen tegen, omdat dat zoveel investeringen vergt en slechts zo weinig financiële inkomsten genereert, dat het gewoon niet in hun huidige strategie van winst opstrijken past. 't Is jammer, want op die manier krijgen we een aantal zaken niet te zien, maar 't is zo. Een ander voorbeeld van de wil om éérst en vooral zoveel mogelijk inkomsten te genereren, is de veelheid aan M-modellen die we nu kennen (en gaan kennen). Vroeger waakte de Vorstand zeer nauwgezet over de kracht en het imago van de letter M, en werden énkel écht sportieve auto's toegelaten die letter te dragen, en werd het aantal modellen ook beperkt om de magie te bewaren. Dra kennen we de M3 berline, de M3 touring, de M3 coupé, de M3 cabrio, de M5 berline, de M5 touring, de M6 coupé, de M6 cabrio, de Z4 M roadster, de Z4 M coupé, en misschien zelfs een M7 (die zou er weldegelijk komen, de volgende keer) en een M-versie van de X5? Dat hebben we nog nooit meegemaakt.

BMW is al enkele jaren overduidelijk op het pad om eerst en vooral de aandeelhouders tevreden te stellen. Mijns inziens is dat jammer genoeg overduidelijk zichtbaar geweest (of nog) in de afwerking, de materiaalkeuze, de looks van sommige modellen, de kwaliteiten van sommige modellen of bepaalde features, e.a. BMW heeft, blijkbaar bewust, een mooie vaste koppositie (geconsolideerd met de E39 '5, E38 '7 en E53 X5) laten schieten ten gunste van de winstcijfers. Er zal ook wel een strategie achter zitten, zeker?

Comment

Vreemd genoeg ziet iemand zoals jij, die van zichzelf vindt toch voldoende verstand te hebben, niet in dat er twee grote verschillen zijn, namelijk het feit dat het onderwerp hier in een apart topic wordt besproken, en dat het onderwerp hier ab initio met negatieve klank werd ingezet.

Maar dat past in jouw kraam, dus vreemd genoeg is het helemaal niet vreemd dat je hier plots windhaan-gedrag etaleert en niét komt zaniken over het feit dat zoiets geen apart topic behoeft.
                                    Dat dit topic geen apart leven hoeft te leiden, daar kan ik mee leven.
                                    Maar 'k heb zowat 't gevoel dat, wanneer het niet over BMW had gegaan, je hier amper had van wakker gelegen, en nu alle moeite van de wereld doet om dit topic toch maar de grond in te krijgen. Geen slecht woord over BMW.

Das mijn verstandige mening. Volledig offtopic uiteraard, mijn ontopic mening staat op pagina 1.

Comment

Effe recapituleren, 't is hier al vaak aan bod gekomen en eigenlijk is het self-explanatory.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                                      Hoe ga je aan mij verkopen dat er een markt is voor de X6 ?
                                      • De ontwikkelingskost van die auto is veel lager dan van een compleet nieuw model, door het feit dat het een X5 is "met een ander koetswerk".
                                      • Voldoende verkoop is zo goed als gegarandeerd door het sterke merkimago.
                                      • BMW had nog geen auto in die specifieke niche, de X3 en de X5 zijn echt zuivere SUV's met "terreinwagen-volumes", en alhoewel ze een uitgesproken design hebben, altijd onmiddellijk als die auto worden kerkend (ook door leken), en zeker geen zuiver utilitair voorkomen hebben ... blijven ze te mainstream van looks om een échte "karakterbak" te zijn. De Inifinti FX b.v. is zo succesvol in Europa dat menig nevenimporteur mooi z'n boterham eraan verdient, en in de States zal de X6 voor de FX een mooie concurrent vormen.
                                      • SUV's worden steeds vaker als gewone gezinswagen gekocht, en dat gezin hoeft niet noodzakelijk kinderen te hebben. Een X5 is duidelijk te groot voor 80% van de eiganeren, die er quasi al hun tijd alleen in slijten, de milde offroad-capaciteiten nauwelijks of nooit gebruiken, de achterbank als nieuw inleveren bij verkoop van de auto na 3 jaar, en ook de kofferruimte nooit volstouwen (tenzij op de jaarlijkse reizen).
                                      Waarom zou er niet, met beperkte kosten en een grote garantie op break-even, geprobeerd worden of er uit de zakken van de vermogende klant nog meer geld te slaan, dan?

Comment

dat weet ik, samen met het feit dat hij in de us wordt gebouwd en dus per defenitie goedkoper wordt geassembleerd door de koers

het ging me ook ni echt over de bmw maar suv's in het algemeen

Comment

Dat dit topic geen apart leven hoeft te leiden, daar kan ik mee leven.
                                          Maar 'k heb zowat 't gevoel dat, wanneer het niet over BMW had gegaan, je hier amper had van wakker gelegen, en nu alle moeite van de wereld doet om dit topic toch maar de grond in te krijgen. Geen slecht woord over BMW.
                                          Ten eerste. Ik ben de eerste om slecht te spreken over al m'n favoriete merken, als dat terecht is. Ik hekel de afwerkingskwaliteit (ingevolge cutting costs strategie) bij BMW, de vaak dubieuze looks van de wagens (kont BMW '3 berline en touring, de BMW '7, de X3 pre-facelift, ...), het verstoorde imago doordat de (supergoed rijdende) auto's nog altijd zoveel 18-jarige nitwits aantrekken, het steevast weer opnieuw bevooroordeeld benaderd worden door nitwits die ervan overtuigd zijn dat BMW's voor "doodrijders" zijn (getuige de debiel die daar in 't topic van mijn auto 'es z'n zegje kwam doen) ... Ik ben zelfs niet te beroerd om hier, op dit zgn. "BMW-forum", een topic te openen over de problemen die BMW de laatste tijd kent met de toegeleverde turbo's van de 177pk 2.0d-motoren, op het risico af om een zondvloed van lulkoek over m'n kop te krijgen à la "BMW deugt niet", en wat weet ik allemaal. Dat was trouwens ook het geval, was dus m'n vermoeden toen bevestigde, en 't heeft een hele opkuisactie van de mods gevergd om het topic toen weer proper te krijgen. Eerlijk gezegd: ik zie niet veel fans van een bepaald merk een topic openen zoals ik dat deed over die turbo's, omdat men liever wat "minder eerlijk" is ten gunste van het imago van "hun" merk op 't forum hier, dan dat men topics maakt die anderen kunnen helpen. Ook als anderen (met kennis & ervaring, dus géén kwakkels van mensen die geen ervaring hebben met het merk) kritiek geven, die ik terecht vind, beaam ik, of zwijg ik instemmend.
                                          Anderzijds ben ik ook de eerste om m'n favoriete merken te verdedigen als er naar mijn mening ten onrechte "kwaad" wordt gesproken, of zonder verstand of kennis of ervaring wordt geluld erover. Je kan me dus niet van inconsequentie beschuldigen, maar je mag het altijd proberen. Spoiler: you'll fail.

Ten tweede: ik doe altijd "alle moeite van de wereld", i.e. ik schrijf altijd lange posts, als iets me interesseert, of wanneer ik een discussie de moeite vind. De lengte van m'n posts worden me ook enkel in de voeten geworpen als het in het kraam past van de ander, zoals jij nu doet. Dat zegt genoeg over jouw consequentie.

Ten derde: ik moei me ook enkel als ik ergens iets van afweet, en anders gezegd: ik houd m'n bek als ik ergens niet voldoende van afweet om iets zinnigs te zeggen. Dat is iets wat 80% van de forumleden in grote mate missen, ik probeer erop te letten om me daar niet aan te bezondigen, en dat lukt me (al zeg ik het zelf) vrij aardig. In plaats van maar wat aan te lullen houd ik m'n bek, als ik niet voldoende van het onderwerp afweet. En ik ga ook niet, zoals zovelen wél doen, in topics over auto's die me niet interesseren, gaan meekeuvelen, pro of contra maakt niet uit.

En tenslotte, ik vermeldde het al in een vorige post: het is bon ton om op BMW te vitten, op dit forum. Vaak is 't eerder onschuldig, en onder mensen die elkaar goed kennen en weten wat er gaande is, wordt er wel 'es een speelde discussie daarover ontsponnen ... maar het feit blijft dat hoge bomen veel wind vangen. BMW is hot bij jongeren, om wille van het terecht sterke imago, BMW is hot bij mensen met appetijt voor sportieve auto's, en BMW is hot bij liefhebbers. Dus: BMW is uiteraard hot op een internetforum, dat voornamelijk jonge autoliefhebbers huisvest. Echter, in plaats van dat de liefhebberij hier gewoon wordt getolereerd (ok, er zijn blinde fans, zoals je dat bij elk merk hebt), is 't hier vaker dan op andere fora precies de bedoeling om BMW en z'n rijders en aanhangers een beetje op de korrel te nemen.
                                          Dat is net wat dit forum zo anders maakt dan alle andere. In plaats van dat dit een "BMW only forum" is (zoals zovelen die geen boon voor BMW hebben, hier te pas en te onpas beweren), is dit eerder een "BMW bash forum". En neen, het is geen normale tegenreactie tegen de grote groep aanhangers van het merk en hun uitlatingen, want op andere, grotere fora (die niet aan 'n merk zijn gebonden), vind je dit niet, of veel minder.
                                          Ik vind het dan ook niet meer dan normaal om, net zoals ik fel van leer trek tegen nono's die komen beweren dat Alfa Romeo nog altijd roestbakken maakt, of dat geen enkele Audi écht rijplezier biedt, of dat Mercedes-Benz voor bompa's is die niet kunnen rijden, of dat Porsche een merk is voor patsers die énkel en alleen maar gezien willen worden in hun auto, of ... meer in detail ... dat een Porsche Boxster geen echter Porsche zou zijn, of dat een Mercedes AMG énkel maar overtuigt in rechte lijn, of dat je niet moet kunnen rijden om met een Audi (R)S hard te gaan en 't dus rookie-karren zijn, of ... of ... of ... van leer trek tegen de opmerkingen die jij geeft. Je bent inconsequent, je ziet enkel wat je wil zien, en je gebruikt enkel datgene wat in jouw kraam past als argument, om jezelf dan een "verstandige mening" toe te dichten, terwijl je in realiteit slechts dat gedeelte van mij in rekening brengt om je verwijten te rechtvaardigen. Zó zit het, en deep down weet je dat ook, net zoals de rest van de forummers ... maar hey, ik verwacht inderdaad niet van iedereen dat ze mans genoeg zijn om dat ook toe te geven.
                                          Last edited by ; 15/01/2008, 13:41.

Comment

Working...
                                          X