Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fuck man :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:
Die boot van Paul Allen, een topfunctie bij Microsoft is blijkbaar goed betaald :o
Paul Allen is mede-oprichter van MicroSoft
En 5de rijkste persoon ter wereld volgens de laatste Forbes-lijst.
Onbetwiste numero Uno op die lijst is uiteraard nog altijd William Gates III
Nummers 6 tot en met 10 zijn trouwens allemaal Waltons, eigenaars van Walmart, de grootste warenhuisketen van de USA.
En op nummer 3 staat Karl Albrecht, eigenaar van... den Aldi
ff
mede-eigenaar
Den Aldi is opgericht door 2 personen!
en heel de aldi-keten is verdeeld over beide personen
Maar hij staat wel in de lijst, omdat hij nooit vernieuwen uitgevoerd omdat die teveel kosten, de gierigaard. De andere wel, vandaar dat deze niet in de lijst voorkomt.
Je moet maar eens kijken naar de huidige Aldi's. Het is nog maar sinds een paar jaar dat alle goederen ingescand worden aan de kassa, vroeger moesten de verkopers alle producten uit het hoofd kennen...
en kom nu niet af met; ik ga nooit naar den aldi, dat is veel te min voor mij
Fuck man :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:
Die boot van Paul Allen, een topfunctie bij Microsoft is blijkbaar goed betaald :o
Paul Allen is mede-oprichter van MicroSoft
En 5de rijkste persoon ter wereld volgens de laatste Forbes-lijst.
Onbetwiste numero Uno op die lijst is uiteraard nog altijd William Gates III
Nummers 6 tot en met 10 zijn trouwens allemaal Waltons, eigenaars van Walmart, de grootste warenhuisketen van de USA.
En op nummer 3 staat Karl Albrecht, eigenaar van... den Aldi
ff
mede-eigenaar
Maar hij staat wel in de lijst, omdat hij nooit vernieuwen uitgevoerd omdat die teveel kosten, de gierigaard. De andere wel, vandaar dat deze niet in de lijst voorkomt.
Je moet maar eens kijken naar de huidige Aldi's. Het is nog maar sinds een paar jaar dat alle goederen ingescand worden aan de kassa, vroeger moesten de verkopers alle producten uit het hoofd kennen...
en kom nu niet af met; ik ga nooit naar den aldi, dat is veel te min voor mij
Weet ik wel, ze hebben allebei een deel. Maar Karl Albrecht blijft dus wel degelijk eigenaar van Aldi, alleen niet alle Aldi's
Je denkt toch niet dat Allen en Gates ook ALLE aandelen hebben van MS ?
Moest Sam Walton nu nog leven dan zou hij dubbel zoveel waard zijn als William Gates.
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint
Maar hij staat wel in de lijst, omdat hij nooit vernieuwen uitgevoerd omdat die teveel kosten, de gierigaard. De andere wel, vandaar dat deze niet in de lijst voorkomt.Je moet maar eens kijken naar de huidige Aldi's. Het is nog maar sinds een paar jaar dat alle goederen ingescand worden aan de kassa, vroeger moesten de verkopers alle producten uit het hoofd kennen..
Zowel Karl als Theo staan in de lijst hetzij Theo 11 plaatsen lager.
deze is toch nog altijd men favoriet , de LADY MOURA heb em zien liggen tijdens de grandprix, echt niet normaal
en langs de kade staat er dan altijd een F360,een 996TT en een Maybach geparkeerd :o
wat moet het heerlijk zijn om een soort van vakantiejob te hebben op zo'n spel. voor mij maakt het niet uit of ik moet werken of niet op zo'n schip ik vind het absoluut prachtig. ik heb de meeste foto's nog maar eens in de quote gezet zodat we allemaal lekker hard werken en er nog niet geraken.
ooooooooo ja, touwens vergeten te zeggen van wie die 2 bootjes zijn :
de blauwe: Le grand bleu
de witte : Pelorus
Roman Abramovich, misschien een moeilijke naam om uit te spreken, maar wel eentje om te onthouden. Abramovich mag zich namelijk de rijkste wereldburger (Amerikanen uitgesloten) onder de 40 noemen.
Deze Russische oliegigant (36) heeft in zijn jonge leven al een fortuin van 8,3 miljard dollar vergaard.
Abromovich is een van de belangrijkste aandeelhouders van Sibneft, dat na een fusie met Yukos Oil het vierdegrootste oliebedrijf ter wereld is. Daarnaast heeft hij ook belangen in de Russische aluminiumindustrie en interesse in de politiek.
In 1999 werd de jonge oliemiljardair verkozen in het Russische parlement. Hij is gouverneur van de provincie Chukotha in het noordoosten van Rusland. Zo controleert hij de lokale macht en beheert hij de natuurlijke bronnen.
Maar hij investeerde ook 200 miljoen dollar van zijn eigen geld in deze arme streek door het bouwen van plaastelijke hotels, cinemas en supermarkten.
Sport kan Abramovich eveneens bekoren. Hij kocht de Engelse voetbalclub Chelsea voor 233 miljoen dollar, de grootste overname ooit in de Britse voetbalgeschiedenis.
Comment