Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waterauto's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Comment

• wally yacht:

meer foto's op: http://www.wally.com/jumpch.asp?idCh...r=0&attivo=2-4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
          My personal dream: Sunseeker Predator 108: 3 maal 2029 pk, ongeveer 33 m, 42 knopen

Onder performance motoryachts...
          Meer dan dat is perfect mogelijk. Van de Predator 75, de eerste Predator "nieuwe stijl", zijn er verschillende uitegeleverd met 3 x ca. 3.100 pk. Kruissnelheid 39 knopen, maximaal 58 knopen.

Op de Sunseeker-stand in Boot Düsseldorf (waar ik elk jaar een middagmaaltje ga nuttigen ) kan je de personalisatie-mappen per model inkijken. Je houdt het niet voor mogelijk wat er allemaal al werd gedaan.
          Zoals b.v. het 125 voet yacht, volledig aangekleed binnenin met Hermès-stoffen en -leder, speciaal op staal uitgezocht hout voor alle inlegwerk met intarsiën dat de Hermès-band en -logo's weergaven, alle glazen van Hermès in kristal met ingegraveerd (in kristal !!) logo van het familieschild en de naam van het schip, ... het was hallucinant.

Het "standaard" 105 Yacht dat er de voorbije jaren lag, en dat 'k telkens opnieuw ging bezoeken, daar alleen al is de owner's stateroom ongelofelijk. Je bek valt open, je kan 't niet anders uitdrukken.

Och, was ik maar Thomas Crown ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door autofreak
            Het is hallucinant ... maar toch zou 'k 't nooit moeten hebben.
            Geef mij maar een klassiekere offshore van minstens 60 voet.

Comment

• HOLY S*** :shocked!:

een stealth-boot

Dit moet zowat het mooiste schepsel op het water zijn....

Comment

• De overtreffende trap:

(zou van Paul Allen zijn -> http://www.microsoft.com)
                (gevonden op http://www.rs6.com)

OCTOPUS
                126 meter

Merc G500 in de garage, helicopter, ...

Het is blijkbaar het grootste "yacht" van Amerika

1. OCTOPUS • L: 413'4" Y: 2003
                Yacht-watchers worldwide have been waiting to catch a glimpse of this behemoth, the latest vessel to join the megayacht fleet of Microsoft cofounder Paul Allen. (Allen, called the “accidental zillionaire� in his unauthorized biography, also owns Nos. 3 and 14.) Chatter kicked into high gear this summer when the rumor mill had the yacht planning to arrive in Antibes, France; alas, it was not to be, as some final deck and mechanical work needed addressing at the yard. Thankfully, though, the yacht had spent some time outside of Lürssen’s facility during the spring, shortly after she was launched, so an intrepid shutterbug caught this shot for us. The yard—and, for that matter, seemingly everyone else involved in the project, like the interior design teams from Jonathan Quinn Barnett and Christian Grevstad—is under a strict confidentiality agreement, which prohibits the release of any information, so there’s no official confirmation of Octopus’ features. That includes the LOA we have above; we based it on the majority of reports from reliable sources who’ve leaked information (just because a confidentiality agreement exists doesn’t mean everyone follows it, folks). But given the features we know about that are aboard Allen’s other yachts, we surmise that Octopus carries a full complement of dive gear, has a screening room, and, of course, has deck space set aside for a helicopter. And given how he’s had some of his celebrity friends aboard his other yachts, we fully expect that people like tennis great Monica Seles (seen here with Allen earlier this year), glass artist Dale Chihuly, and of course, Bill and Melinda Gates will eventually roam her decks. In fact, they could all be aboard at the same time and never run into one another, given the volume inherent in a vessel equipped with about seven decks and whose beam appears to exceed 30 feet. B: Lürssen, Germany; N: Espen Øino Naval Architects; H: Steel; E: MTUs (hp unknown)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Big as Cuffy
                  De overtreffende trap:

(zou van Paul Allen zijn -> http://www.microsoft.com)
                  (gevonden op http://www.rs6.com)

OCTOPUS
                  126 meter

Merc G500 in de garage, helicopter, ...

Het is blijkbaar het grootste "yacht" van Amerika

:shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

Waarom nog een huis kopen????
                  Is er toevallig nog plaats in de garage voor een zeilyachtje???

:shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                    My personal dream: Sunseeker Predator 108: 3 maal 2029 pk, ongeveer 33 m, 42 knopen

Onder performance motoryachts...
                    Meer dan dat is perfect mogelijk. Van de Predator 75, de eerste Predator "nieuwe stijl", zijn er verschillende uitegeleverd met 3 x ca. 3.100 pk. Kruissnelheid 39 knopen, maximaal 58 knopen.

Op de Sunseeker-stand in Boot Düsseldorf (waar ik elk jaar een middagmaaltje ga nuttigen ) kan je de personalisatie-mappen per model inkijken. Je houdt het niet voor mogelijk wat er allemaal al werd gedaan.
                    Zoals b.v. het 125 voet yacht, volledig aangekleed binnenin met Hermès-stoffen en -leder, speciaal op staal uitgezocht hout voor alle inlegwerk met intarsiën dat de Hermès-band en -logo's weergaven, alle glazen van Hermès in kristal met ingegraveerd (in kristal !!) logo van het familieschild en de naam van het schip, ... het was hallucinant.

Het "standaard" 105 Yacht dat er de voorbije jaren lag, en dat 'k telkens opnieuw ging bezoeken, daar alleen al is de owner's stateroom ongelofelijk. Je bek valt open, je kan 't niet anders uitdrukken.

Och, was ik maar Thomas Crown ...
                    4x5000 moet ook mogelijk zijn
                    Maar tis inderdaad

Comment

• Miljaar!!! Die boot van Paul Allen !!!!!!!

Wat moet dat niet gekost hebben? Dat is toch niet meer normaal!! Das een half cruiseschip!!! Hoeveel bemanningsleden zou je niet nodig hebben om die boot te onderhouden???

Een boot met zwembad, garage, 7 dekken, plaats voor een heli, aanlegplaats voor jetski met bar en bubbelbad erbij ...jaja, geld maakt niet gelukkig, maar moest ik mogen kiezen, ik zou het wel weten...

Comment

• Sorry, maar zoiets vind ik gewoon erover...

Comment

• Waar staat het kanon ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                            Waar staat het kanon ??
                            Net naast de rocketlaunchers, je kán er gewoonweg niet overkijken

Comment

• OMFG !!!

Yes !!! Give it to me !! I don't care if it's got a stupid name, I'll marry this 'Wally' !!!!

Comment

• die jacht van paul allen zou ik persoonlijk nooit moeten hebben, geef mij een slanke, lange blauwe jacht met donker hout en een paar knappe meiden

Comment

• Zotjeeeeuuuuuus!!!! Zowel die van Paul Allen (wie?) als de stealth.

Ik voel mij zo arm...

Comment

• Wat al gewoon zotjes is: de navigatia apparatuur!! Je moet eens zien hoe groot die champignons zijn! Die zijn zeker 3-4 meter hoog! Bovendien staan er aan de boeg nog 2!

Ik kan me Paul Allen's gezicht niet meer herinneren... maar na het zien van dit schip, is het onmogelijk dat ie er even lelijk als Gates uitziet! Die mannen hebben bij de opstart van Microsoft waarschijnlijk afgesproken: Gates de roem, Allen het geld

Comment

• Die Wally boot: meer dan 16000 pk!!!!!!!!!!

javascriptWIN("http://www.wally.com/templates/popUpImg.asp?Titolo=Zoom&ProdId=37&idImg=95","Zoom ",950,604, 0)

Comment

• Dat ik dit topic nu maar ontdek

Ik heb dus alle brochures liggen van Fairline (de Targa's, Squadrons, Phantoms enz) en ook wel wat prijslijsten.

Zo eentje heeft onze vorst (maar dan wel de 62, een vorige versie):

Comment

• Fuck man :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

Die boot van Paul Allen, een topfunctie bij Microsoft is blijkbaar goed betaald :o

Comment

Working...
                                          X