Benieuwd wat er daar onder de motorkap zit... waarschijnlijk zo nen traaglopende diesel,een V8 zal er waarschijnlijk nie onder zitten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
waterauto's
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskials ik ooit es de lotto win of als ik veel centjes gespaard heb dan zou ik toch graag een mooie tweedehands fairline targa 34 hebben, niet te groot, niet te schandalig duur (geen miljoen euro en zo)
en lekker
Mag ik dan bij jou komen fairlinen?
Ik zal dan in string op het voordek liggen, mijn gebronzeerde lichaam zal veel madammen naar onze Loveboat trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskials ik ooit es de lotto win of als ik veel centjes gespaard heb dan zou ik toch graag een mooie tweedehands fairline targa 34 hebben, niet te groot, niet te schandalig duur (geen miljoen euro en zo)
en lekker
Ik zal dan in string op het voordek liggen, mijn gebronzeerde lichaam zal veel madammen naar onze Loveboat trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskiOorspronkelijk geplaatst door yoda007Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskials ik ooit es de lotto win of als ik veel centjes gespaard heb dan zou ik toch graag een mooie tweedehands fairline targa 34 hebben, niet te groot, niet te schandalig duur (geen miljoen euro en zo)
en lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door le big letomskiOorspronkelijk geplaatst door yoda007Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskials ik ooit es de lotto win of als ik veel centjes gespaard heb dan zou ik toch graag een mooie tweedehands fairline targa 34 hebben, niet te groot, niet te schandalig duur (geen miljoen euro en zo)
en lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskiweet er iemand vanaf welke lengte een speedboot zeewaardig is voor de middellandse zee. 4-5-6 meter?
Maar eerst je stuurbrevet halen jongeman!
voor meer info: www.vvw.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskiweet er iemand vanaf welke lengte een speedboot zeewaardig is voor de middellandse zee. 4-5-6 meter?
ahoy captain
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskiOorspronkelijk geplaatst door yoda007Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskiweet er iemand vanaf welke lengte een speedboot zeewaardig is voor de middellandse zee. 4-5-6 meter?
ahoy captain
indien ja, cool! ben zelf ook aangesloten bij VVW en ga in de nabije toekomst ook voor vaarbrevet gaan (ivm duiken: als uwen kapitein nen attack krijgt, da ge den boot veilig kunt terug varen).
Zeer boeiende cusrsus, zeker ivm het markeringsysteem, de verschillen tussen US en Europa (stom amerikanen)....
Aaargh Matey!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskiOorspronkelijk geplaatst door yoda007Oorspronkelijk geplaatst door le big letomskiweet er iemand vanaf welke lengte een speedboot zeewaardig is voor de middellandse zee. 4-5-6 meter?
ahoy captain
indien ja, cool! ben zelf ook aangesloten bij VVW en ga in de nabije toekomst ook voor vaarbrevet gaan (ivm duiken: als uwen kapitein nen attack krijgt, da ge den boot veilig kunt terug varen).
Zeer boeiende cusrsus, zeker ivm het markeringsysteem, de verschillen tussen US en Europa (stom amerikanen)....
Aaargh Matey!
een examensimulatie: www.vaarbewijs.be
tips: www.vaarbewijsinfo.nl
veel succes!! nog een tip ( doe het algemeen en niet het beperkt, met een algemeen kan je met een serieuse lengte varen!)
Comment
-
Hier vindt je nog meer foto's van een echte waterauto van Rinspeed :
Rufie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RufieF6Hier vindt je nog meer foto's van een echte waterauto van Rinspeed :
Rufie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlueOorspronkelijk geplaatst door RufieF6Hier vindt je nog meer foto's van een echte waterauto van Rinspeed :
Rufie
Duidelijk nooit Kapitein Zeppos gezien1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment