Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waterauto's

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knap

Comment

• we hebben dat yacht gehuurd met een kameraad van ons voor 2 weken. Het lag in Puerto Banus en was voor ons dus heel makkelijk om in te schepen. Alles was inbegrepen: kapitein, 2 meiden, 2 koks, een onderkapitein die de beveiliging deed en véél afwist van motoren en watersport, en dan nog een gewone kuisgast. Ze waren met 7 en er was plaats voor een crew van 8. Was een prettige vakantie. Je zegt naar waar en daar varen ze naartoe. We moesten zelfs geen staanplaats betalen. Enkel wanneer je het schip huurt in hoogseizoen moet je staanplaats(een deel) betalen.

Comment

• wij huurden de zeiljacht met alleen een kapitein en wij hebben dan ook zelf gezeild , dit was nogeens een toffe vakantie

Comment

• Ik heb ook gevaren hoor...
          Met de tender die erbij was, met de sea-doo's... en uiteraard in volle zee tegen de (voor dat schip) fenomenale snelheid 22 knopen.

Comment

• , met u ga ik nooit zeilen. Zeilen is echt wel heel actief, zeker op open zee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowin
              , met u ga ik nooit zeilen. Zeilen is echt wel heel actief, zeker op open zee
              Ben nog maar 1 keer gaan zeilen en vindt dat wel leuk en al wat je wil maar veel te intensief. Wij kwamen op dat yacht aan en het was gewoon relaxen. Bbq aan, jacuzzi in en een zacht muziekje erbij. Wat tv kijken ed. Was gewoon super. Het yacht staat trouwens te koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
                Oorspronkelijk geplaatst door riskitalltowin
                , met u ga ik nooit zeilen. Zeilen is echt wel heel actief, zeker op open zee
                Ben nog maar 1 keer gaan zeilen en vindt dat wel leuk en al wat je wil maar veel te intensief. Wij kwamen op dat yacht aan en het was gewoon relaxen. Bbq aan, jacuzzi in en een zacht muziekje erbij. Wat tv kijken ed. Was gewoon super. Het yacht staat trouwens te koop.
                denk nie da mijn ouders een yacht zullen kopen

Comment

Wij hebben vorig jaar 2 weken op m/y New Century gezeten. Het is echt de max van een boot/yacht. De eerste week hebben wij hem gehuurd, de tweede week kameraden van ons. was echt wel de max. Spijtig dat het maar voor twee weken was, want zoiets wil ik ook wel in mijn achtertuin hebben liggen.
                  Het schip was gebouwd door Heesen Yachting uit Nederland.

Ben je zeker dat het die was, want het gaat hier wel om een boot van bijna 17.000.000€. Ik wil niet weten wat je betaalt als je dat voor een weekje (laat staan twee) wil huren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carmotions
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
                    Wij hebben vorig jaar 2 weken op m/y New Century gezeten. Het is echt de max van een boot/yacht. De eerste week hebben wij hem gehuurd, de tweede week kameraden van ons. was echt wel de max. Spijtig dat het maar voor twee weken was, want zoiets wil ik ook wel in mijn achtertuin hebben liggen.

Ben je zeker dat het die was, want het gaat hier wel om een boot van bijna 17.000.000€. Ik wil niet weten wat je betaalt als je dat voor een weekje (laat staan twee) wil huren.
                    Ben er héél zeker van, vanaf mijn externe schijf terug is van de winkel(koeling is kapot) zal ik enkele foto's online zetten. You don't have to believe me, but you will when you see me Misschien domme uitspraak, maar toen ik 2 jaar geleden tegen iemand zei mijn oma heeft een app in Marbella geloofde dat ook niemand, tot ze de foto's zagen.
                    Je kan dat schip bijna overal charteren. Als je regelmatig in Monaco/marbella/st-trop komt weet je dat het regelmatig gecharterd wordt. Het was tot over 2 jaar in handen van een Nederlands koppel als 'weekendverblijf' daarna in de charterwereld. We hebben het gecharterd. Moet zeggen dat dat niet zoooooooooo veel is in vergelijking met wat je krijgt. Meiden, was, eten, aanlegplaatsen... alles is inbegrepen. Enkel de diesel is niet inbegrepen.
                    Indien je er echt aan twijfelt misschien dat de naam Aluplast u een belletje doet rinkelen, wel met die mensen hebben we het samen gechartert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carmotions
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren

Ben er héél zeker van, vanaf mijn externe schijf terug is van de winkel(koeling is kapot) zal ik enkele foto's online zetten. You don't have to believe me, but you will when you see me Misschien domme uitspraak, maar toen ik 2 jaar geleden tegen iemand zei mijn oma heeft een app in Marbella geloofde dat ook niemand, tot ze de foto's zagen.
                      Je kan dat schip bijna overal charteren. Als je regelmatig in Monaco/marbella/st-trop komt weet je dat het regelmatig gecharterd wordt. Het was tot over 2 jaar in handen van een Nederlands koppel als 'weekendverblijf' daarna in de charterwereld. We hebben het gecharterd. Moet zeggen dat dat niet zoooooooooo veel is in vergelijking met wat je krijgt. Meiden, was, eten, aanlegplaatsen... alles is inbegrepen. Enkel de diesel is niet inbegrepen.
                      Indien je er echt aan twijfelt misschien dat de naam Aluplast u een belletje doet rinkelen, wel met die mensen hebben we het samen gechartert.
                      Dat moet je die mensen de groeten doen van mercules, die is daar IT manager

Comment

• Ja? Is dat serieus? Kent die echt koen, martine en peter? cool, zie ze deze woensdag(peter & koen) zal is navragen.
                        Bedrijf is ondertussen verkocht

Comment

• Zo'n yacht huren kost al snel € 30.000 tot € 50.000 voor twee weken, vaak zelfs meer (100 voet yachten gaan zelfs tot € 10.000 per dag, all in). "Niet zoveel voor wat je krijgt" my ass.

Dus : Aluplast betaalde de ganse twee weken als "relatiegeschenk" of "bedrijfsreis", boekt dat als bedrijfskost, en jullie mochten op de kap van Aluplast teren. Right ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Zo'n yacht huren kost al snel € 30.000 tot € 50.000 voor twee weken, vaak zelfs meer (100 voet yachten gaan zelfs tot € 10.000 per dag, all in). "Niet zoveel voor wat je krijgt" my ass.

Dus : Aluplast betaalde de ganse twee weken als "relatiegeschenk" of "bedrijfsreis", boekt dat als bedrijfskost, en jullie mochten op de kap van Aluplast teren. Right ?
                            Hmmmm, ga ik volgend jaar ook proberen, even mijn rekening van de winkel nakijken

Comment

• Dan heb jij veel geluk gehad, ik kan me inbeelden dat dat wel een relaxerend vakantie geweest is.

BTW het is aliplast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Zo'n yacht huren kost al snel € 30.000 tot € 50.000 voor twee weken, vaak zelfs meer (100 voet yachten gaan zelfs tot € 10.000 per dag, all in). "Niet zoveel voor wat je krijgt" my ass.

Hmmmm, ga ik volgend jaar ook proberen, even mijn rekening van de winkel nakijken
                                samen he tuscani, en al de klanten die niks kopen gooien we overboord

Comment

Dan heb jij veel geluk gehad, ik kan me inbeelden dat dat wel een relaxerend vakantie geweest is.

BTW het is aliplast
                                  u & i liggen vlak naast elkaar, sorry

Comment

aliplast
                                    Ook autochtonen plassen, hoor, niet alleen allochtonen van Midden-Oosten afkomst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door le big letomski
                                      Oorspronkelijk geplaatst door tuscani

samen he tuscani, en al de klanten die niks kopen gooien we overboord
                                      Oké ik betaal een vierde en jij de rest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

mijn vader heeft een stuk betaald, maar inderdaad niet alles. Hun bentley gt komt van bij ons, mijn vader heeft ervoor gezorgd dat hem een stukje mag bijbouwen aan zijn huis in wsmnstr( ) etc. Zijn al van jongs af aan vrienden. Het schip was dacht ik voor 2 weken alles in 145000, maar dan met diesel & water in als ik mij niet vergis. Moet het eens navragen. Wanneer je aan zee een jonge gast met een bentley gt met de nummerplaat BLI-... ziet rijden: it's me... Zit regelmatig bij hun aan zee, of zij bij ons en ik ga deze zomer 2 weken met hun op vakantie, bootje gehuurd en wat amuseren met hun zoontje en 's avonds weggaan met de familie.

Comment

mijn vader heeft een stuk betaald, maar inderdaad niet alles. Hun bentley gt komt van bij ons, mijn vader heeft ervoor gezorgd dat hem een stukje mag bijbouwen aan zijn huis in wsmnstr( ) etc. Zijn al van jongs af aan vrienden. Het schip was dacht ik voor 2 weken alles in 145000, maar dan met diesel & water in als ik mij niet vergis. Moet het eens navragen. Wanneer je aan zee een jonge gast met een bentley gt met de nummerplaat BLE-... ziet rijden: it's me... Zit regelmatig bij hun aan zee, of zij bij ons en ik ga deze zomer 2 weken met hun op vakantie, bootje gehuurd en wat amuseren met hun zoontje en 's avonds weggaan met de familie.
                                          Woon jij in waasmunster :

Comment

Working...
                                          X