Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lengte 29 mt
Breedte 7 mt
Diepgang 3,50 mt
Motor 350 HP
Bouwjaar 2001
IJs machine
Desalinizzatore ( Wat is dit?)
Satteliet telefoon, fax, internet
220 Volt
en de rest wil ik niet vertalen:
TV col schermo al plasma & DVD
Sistema hifi nella dinette e in coperta
Bimini
Doccia a poppa
Jet Tender 80 Hp - Zodiac 15 Hp
Wake board
Equipaggiamento snorkelling
Accessori per la pesca
Equipaggio professionista: 2/3 membri
Er bestaat een kans dat ik zomer '05 mijn vakantie op dit gigantisch jacht ga doorbrengen! Ik hoop dat het ervan gaat komen!
Wij hebben vorig jaar 2 weken op m/y New Century gezeten. Het is echt de max van een boot/yacht. De eerste week hebben wij hem gehuurd, de tweede week kameraden van ons. was echt wel de max. Spijtig dat het maar voor twee weken was, want zoiets wil ik ook wel in mijn achtertuin hebben liggen.
Het schip was gebouwd door Heesen Yachting uit Nederland.
Die zeilboot is supernice. Ik ben zelf ook een liefhebber van zeiljachten. Ik vind ze veel sierlijker dan motorjachten maar met een motorjacht kan je natuurlijk meer uitpakken en feestjes op geven...
Die zeilboot is supernice. Ik ben zelf ook een liefhebber van zeiljachten. Ik vind ze veel sierlijker dan motorjachten maar met een motorjacht kan je natuurlijk meer uitpakken en feestjes op geven...
en wij hebben toen feestjes gegeven op diene gehuurden boot
en wij hebben toen feestjes gegeven op diene gehuurden boot
Ik bedoel maar op een motorjacht van 12 meter heb je plaats om feestjes te geven en op een zeiljacht van 12 heb je geen plaats in overvloed...als je natuurlijk groter gaat dan zal dat op beide makkelijk kunnen.
Comment