Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ben terug van de MIB 2003 in Rotterdam. Was echt wel NIET de moeite zeg. Boatshow my ass geen fairlines, geen sunseekers, geen sealine, niks te jachten, ze hadden het beter roeibootshow genoemd. Dusseldorf, Gent en Southampton, dat zijn boatshows
ziet er inderdaad maar magertjes uit ...
hier enkele boten die we in Puerto Banus zagen:
puerto banus heeft idd een mooie vloot (water)auto's liggen...op de kade staat het vol met bentley's...ook al zijn de meeste gehuurd
er staan veel mooie auto's, dat wel maar gehuurd ? dan hangt er wel een plakkaatje of zo aan hoor
@ pieterke: idd, een witte S-klasse en drie auto's verder een Monegaskische X5 4.6iS
Die heb ik ook gezien, ne grijze
zijdje ook in Marbella geweest misschien ???
We zijn is nen dag naar Marbella en Puerto Banus geweest deze zomer ... and I liked it !!
aha hetzelfde als wij dus waar zat je dan ergens op hotel ??? klik hier voor enkele kiekjes van op vakantie, en hier voor foto's uit marbella (de foto's van die garage is van een vriend van mijn pa die daar een dealership heeft van Ferrari, Jaguar, Rover, Bentley, RR en Aston Martin)
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ziet er inderdaad maar magertjes uit ...
hier enkele boten die we in Puerto Banus zagen:
puerto banus heeft idd een mooie vloot (water)auto's liggen...op de kade staat het vol met bentley's...ook al zijn de meeste gehuurd
er staan veel mooie auto's, dat wel maar gehuurd ? dan hangt er wel een plakkaatje of zo aan hoor
@ pieterke: idd, een witte S-klasse en drie auto's verder een Monegaskische X5 4.6iS
Die heb ik ook gezien, ne grijze
zijdje ook in Marbella geweest misschien ???
We zijn is nen dag naar Marbella en Puerto Banus geweest deze zomer ... and I liked it !!
aha hetzelfde als wij dus waar zat je dan ergens op hotel ??? klik hier voor enkele kiekjes van op vakantie, en hier voor foto's uit marbella (de foto's van die garage is van een vriend van mijn pa die daar een dealership heeft van Ferrari, Jaguar, Rover, Bentley, RR en Aston Martin)
Wij zaten in Benalmádena, das al wet ietskes verder af, maar toch nog dicht genoeg om is naar daar te gaan
Comment